تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816922805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نظرات مربيان و بازيكنان تيم برق شيراز در مورد بازي آتي‌باتيم پاس همدان


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نظرات مربيان و بازيكنان تيم برق شيراز در مورد بازي آتي‌باتيم پاس همدان
داخلي. ورزشي. فوتبال.

مربيان و بازيكنان تيم فوتبال برق شيراز در آستانه ديداراين تيم برابر پاس همدان كه‌يكشنبه(فردا)درهفته‌چهارم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران درورزشگاه‌حافظيه شيراز برگزار مي‌شود، ديدگاه‌هاي خود را بيان كردند.

سرپرست تيم فوتبال برق شيراز در اين‌باره به ايرنا گفت:درسه بازي گذشته تيم برق روند رو به رشدي داشته است كه دو ديدار آن در بيرون از خانه بر گزار شده است.

عباس زارع افزود:بااين حال درآغاز مسابقات هستيم و راه طولاني و سختي را پيش رو داريم بخصوص دو بازي آينده كه برابر پاس همدان و استقلال تهران است كه در فصل جاري سرمايه‌گذاري زيادي روي تيم‌هاي خود كرده‌اند.

وي افزود: تلاش خواهيم كرد از دو بازي آينده‌نيزحداكثرامتيازراكسب نماييم ضمن اينكه شرايط بازيكنان مابه‌گونه‌اي است كه مي‌توانند در ادامه مسابقات ليگ برتر به موفقيت‌هاي خود ادامه دهند.

عضو هيات مديره اين باشگاه نيز به ايرنا گفت : اين باشگاه هويت فوتبال فارس است كه سابقه درخشاني در فوتبال كشور دارد.

محمدرضا شايسته‌نياافزود: تيم برق در اين فصل هفت بازيكن اصلي خود را از دست داده‌است وباهمان بودجه‌سال گذشته قدم به مسابقات ليگ هشتم كه به مراتب سخت از دوره‌هاي گذشته مي‌باشد گذاشته است.

وي افزود: تيم برق در حالي قدم به ليگ هشتم گذاشته است كه از نظر بودجه قابل قياس با ديگر تيم‌ها نيست و ما نيز در يك جنگ نابرابر بايستي به مصاف تيم‌هاي متمول برويم.

شايسته‌نيا افزود: بازيكنان جوان ما در سه بازي گذشته خود نشان دادند كه توانايي قرار گرفتن در بالاي جدول را دارند ضمن اينكه آنها بايستي مواظب باشند و دچار غرور نشوند چون راه سختي تا پايان ليگ داريم.

مربي تيم برق شيراز نيز گفت : تيم برق با آمادگي و روحيه‌اي كه از سه بازي گذشته خود بدست آورده است به مصاف تيم پاس همدان خواهد رفت تا با شكست اين تيم با روحيه مضاعف در هفته پنجم به مصاف استقلال در تهران برود.

منوچهر نصراللهي افزود: شرايط اين دوره از مسابقات ليگ برتر به گونه‌اي است كه اكثر تيم‌هاي شركت‌كننده با سرمايه‌گذاري هاي زيادي وارد مسابقات شده‌اند كه رقابت در اين ليگ به مراتب سخت‌تر از گذشته است .

وي اضافه كرد: با اين وجود بازيكنان تيم برق به خود باوري رسيده‌اند و آنهانشان دادند كه توان مقابله با تيم‌هاي بزرگ را دارند اما بايد مواظب باشند با توجه به اينكه در رده دوم جدل قرار گرفته‌اند تيم‌هاي مقابل با قدرت برابر آنها ظاهر خواهند شد.

كاپيتان برق شيراز گفت: با تمرينات خوبي كه پشت سر گذاشته‌ايم شرايط ايده‌الي بر تيم حكم فرما است و تيم‌هاي ليگ برتر حساب ويژه‌اي روي بازيكنان ما باز كرده‌اند كه اين امر كار ما در ادامه سخت تر خواهد كرد.

ستار زارع افزود : با شناختي كه از تيم پاس همدان داريم اگرچه اين تيم از بازيكنان و مربيان خوبي سود مي‌برد و ديدار سختي است اما براي ادامه موفقيت‌هاي تيم و قرار گرفتن در صدر جدول بايستي از اين تيم سه امتياز بگيريم.

وي افزود اكنون كه تيم برق شيراز در بالاي جدول قرار دارد بيش از هر چيز نياز به حمايت تماشاگران شيرازي داريم تا با آنها بتوانيم روند رو به جلو خود را ادامه دهيم.

مهدي شيري ديگر بازيكن تيم برق شيراز كه در سه بازي گذشته يكي از عوامل تاثير گذار تيم برق شيراز بوده است در گفت وگو با ايرنا گفت : در شرايط خوبي قرارداريم و تلاش خواهيم كرد تا در همه ديدارها با اقتدار ظاهر شويم و بتوانيم با ارايه بازيهاي خوب و قرار گرفتن در بالاي جدول تماشاگران زيادي را به ورزشگاه حافظيه بكشانيم.

وي افزود: بازي برابرتيم پاس كه از بازيكنان خوب و جواني سود مي‌برد بسيار سخت است ضمن اينكه تمام بازيهاي ليگ سخت و شرايط خاص خود را دارد و بايستي تلاش كنيم اين روند خوب در تمام مسابقات ادامه يابد.

تيم فوتبال برق شيراز اكنون پس از انجام سه بازي با كسب هفت امتياز در رده دوم جدول جاي دارد.ك/‪۴‬
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن