تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815470679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سازمان ملل خواستار ارسال سريع غذا براي آوارگان جنگي در فيليپين شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سازمان ملل خواستار ارسال سريع غذا براي آوارگان جنگي در فيليپين شد
اجتماعي. سازمان ملل. آوارگان. فيليپين
كوالالامپور- برنامه جهاني غذاي سازمان ملل متحد (‪ )WFP‬با صدور اطلاعيه اي خواستار ارسال فوري غذا براي آوارگان ناشي از درگيريهاي اخير در جنوب فيليپين شد.

به گزارش روز شنبه خبرگزاري رسمي ويتنام (ونا) برنامه جهاني غذاي سازمان ملل متحد در اين اطلاعيه با اشاره به آواره شدن بيش از ‪ ۱۶۰‬هزار نفر در درگيريهاي اخير بين نيروهاي دولتي و جبهه آزاديبخش اسلامي مورو در جنوب فيليپين، خواستار توجه جامعه جهاني به قربانيان اين حادثه و ارسال كمكهاي بشر دوستانه بويژه غذا به اين مناطق شده است.

بنا به اين گزارش، سازمان ملل در اين اطلاعيه خواستار ارسال ‪ ۲۵۰‬تن برنج براي قربانيان اين جنگ در استانهاي لانائو دل سور و لانائو دل سورته شده است.

سازمان ملل تاكنون ‪ ۴۰۰‬تن برنج در ميان آوارگان جنگي در جنوب فيليپين توزيع كرده است.

به گزارش ايرنا، با از سر گرفته شدن درگيري‌ها ميان نيروهاي دولتي و شبه نظاميان جبهه آزاديبخش اسلامي مورو در جنوب فيليپين دستكم ‪ ۱۶۰‬هزار نفر از ساكنان روستاهاي مناطق جنوبي اين كشور آواره و دهها نفر ديگر نيز كشته و زخمي شدند.

جبهه آزاديبخش اسلامي مورو با دارا بودن ارتش ‪ ۱۲‬هزار نفره، حدود سه دهه است كه براي ايجاد منطقه خودمختار اسلامي در جنوب فيليپين با دولت اين كشور مبارزه مي‌كند.

آخرين توافقات ميان دولت فيليپين و رهبران مورو درباره تعيين محدوده جغرافيايي منطقه تحت حاكميت اين گروه كه دو هفته پيش با ميانجيگري مالزي به دست آمده بود، با مداخله دادگاه اين كشور لغو شد.
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن