تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821124787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تغيير معاونت هاي آب و برق وزارت نيرو


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تغيير معاونت هاي آب و برق وزارت نيرو


سرمايه: قطع گسترده برق و ضعف شديد مديريتي در اين حوزه سرانجام و همزمان با فروكش كردن موج گرما به بروز تغييراتي در وزارت نيرو منجر شد.براساس شنيده هاي خبرنگار «سرمايه» در اين هفته محمد احمديان معاون وزير نيرو در امور برق، جاي خود را به عباس علي آبادي مديرعامل شركت توسعه منابع و نيروي آب خواهد داد. احمديان بيش از 26 سال سابقه كاري در سطوح مديريت برق كشور دارد. همزمان برخي كارشناسان پيش بيني مي كنند كاهش شدت گرما و شروع فصل پاييز خودبه خود موجب كاهش قطع برق خواهد شد.

بروز خشكسالي و پس از آن قطع گسترده برق در تمام حوزه هاي مصرف خانگي، تجاري و صنعتي موجبات نگراني و نارضايتي مردم و مسوولان، نمايندگان و ائمه جمعه را فراهم كرد تا حدي كه شايعاتي مبني بر بركناري وزير نيرو نيز شنيده شد.
اما در نهايت در حالي كه همگان بر اين تصور بودند وزير نيرو به عنوان مسوول اصلي ضعف مديريت برق كشور جاي خود را به كس ديگري خواهد داد، فتاح تن به جابه جايي در سطوح معاونت هاي خود داد.
خبرنگار «سرمايه» از منابع مطلع كسب اطلاع كرده كه رسول زرگر معاون امور آب اين وزارتخانه نيز به زودي از سمت خود كنار گذاشته خواهد شد.
زمستان سال گذشته كه افت شديد فشار گاز در سراسر خط لوله كشور به وجود آمده بود، دولت براي جلوگيري از قطع گاز مصرفي منازل اقدام به قطع گاز صنايع كرد و وزارت نيرو نيز در پي يك اقدام غيركارشناسي بخش عمده اي از ذخاير آب پشت سدها را رها كرد تا از آن طريق بتواند كمبود برق نيروگاه هاي حرارتي را از طريق نيروگاه هاي برقابي جبران كند. اين در حالي بود كه سازمان هواشناسي هشدارهاي لازم را در خصوص در پيش بودن خشكسالي و كمبود بارندگي داده بود و پيش بيني مي شد در تابستان، كشور با كمبود آب مواجه شود. نتيجه اين عملكرد غيركارشناسي خارج شدن بخش عمده اي از توان توليد نيروگاه هاي برقابي كشور از مدار توليد برق در تابستان و در نهايت گسترش قطع برق در سراسر كشور بود.
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن