تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815712768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همگام با المپيك


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: همگام با المپيك
فوتبال برزيل به برنز رسيد
در ديدار رده بندي فوتبال بازيهاي المپيك پكن، تيم ملي برزيل با نتيجه 3 بر صفر از سد بلژيك عبور كرد و موفق به كسب مدال برنز شد. در اين بازي كه با حضور بيش از 50 هزار تماشاگر برگزار شد، برزيل با گلهاي دقايق 28 «ديه گو» و دقايق 45 و 92 «جو» موفق شد بلژيك را با نتيجه 3 بر صفر شكست بدهد و مقام سوم فوتبال المپيك پكن را به دست آورد.

دونده ايتاليايي در 50 كيلومتر طلا گرفت
الكس شوازر، ورزشكار ايتاليايي، در رشته پياده روي پنجاه كيلومتر مردان، صاحب نشان طلاي المپيك شد.
وي با كسب زمان سه ساعت و 37 دقيقه و 9 ثانيه به اين مهم دست يافت.

دو طلاي تكواندوي المپيك براي كره
ليم سوي گونگ، تكواندوكار زن كره جنوبي، ديروز در وزن منهاي 57 كيلوگرم زنان موفق شد با غلبه بر حريف ترك خود به نشان طلاي اين وزن دست پيدا كند.
در وزن 68 كيلوگرم مردان نيز سون تايگين، تكواندوكار كره جنوبي، مارك لوپز از آمريكا را با نتيجه سه بر دو شكست داد و به نشان طلاي اين رشته دست يافت.

چهار اسب دوپينگي در المپيك
چهار اسب از كشورهاي برزيل، آلمان، ايرلند و نروژ، به علت وجود مواد نيروزا در بدن آنها، از شركت در ادامه رقابتهاي المپيك پكن محروم شدند.
در صورتي كه نتايج اوليه و نهايي آزمايشهاي دوپينگ اين چهار اسب، مثبت باشد، تيمهاي سواركاران اين چهار اسب از شركت در رقابتهاي نمايشي روز دوشنبه در پكن، محروم خواهند شد.

پله: اسمها نمي توانند براي برزيل فوتبال بازي كنند
اسطوره فوتبال برزيل با انتقاد از عملكرد تيم فوتبال المپيك كشورش در چين گفت: بايد پذيرفت كه در دنياي فعلي فقط اسامي فوتبال بازي نمي كنند.
پله بشدت از عملكرد تيم المپيك كشورش در مسابقات فوتبال المپيك 2008 چين انتقاد كرد و شكست 3 بر صفر آنها برابر آرژانتين در مرحله نيمه نهايي مسابقات را مورد انتقاد قرار داد.وي اظهار داشت: فكر مي كنم در اين دوره از مسابقات آرژانتين فرآيند آماده سازي بهتري داشت و يك بار ديگر از رسيدن به مدال طلاي مسابقات فوتبال المپيك محروم شديم.

تماشاگران ايراني در پكن خواستارپاسخگويي كفاشيان شدند

شماري از تماشاگران ايراني حاضر در مسابقات كشتي آزاد بازيهاي المپيك 2008 پكن كه روز پنجشنبه شاهد باختهاي پي درپي كشتي گيران ايراني بودند، از «علي كفاشيان» دبيركل كميته ملي المپيك بشدت انتقاد كردند.
به گزارش ايرنا از پكن، شماري از تماشاگران ايراني كه صبح پنجشنبه شاهد سه باخت پي درپي نمايندگان ايراني در اوزان 84 و 96 و 120 كيلوگرم بودند با سردادن شعارهايي در سالن مسابقات، خواستار كناره گيري كفاشيان از دبيركلي كميته ملي المپيك شدند.
برخي از تماشاگران ايراني كه خود را از راههاي دور و نزديك به سالن كشتي دانشگاه كشاورزي چين محل برگزاري مسابقات كشتي آزاد المپيك رسانده بودند، با انتقاد از نتايج ضعيف كاروان ورزشي ايران كه تاكنون تنها به يك مدال برنز بسنده كرده است، گفتند: مسؤولان كميته ملي المپيك بايد پاسخگوي نتايج ضعيف كاروان ورزشي ايران باشند.

مسي، بزرگ ترين دغدغه نيجريه
سرمربي تيم المپيك نيجريه تأكيد كرد كه با مهار مهاجم آرژانتين مي توانند طلاي المپيك چين را به دست آورند.
سامسون سياسيا، سرمربي نيجريه مهمترين دغدغه اش را براي رويارويي با آرژانتين حضور مسي عنوان كرد.
وي اظهار داشت: مهار مسي در مسابقه پاياني بزرگترين چيزي است كه بايد روي آن تمركز كنيم. براي رسيدن به مدال طلا بايد به خوبي اين وظيفه را انجام دهيم.
سرمربي نيجريه گفت: بايد همه بازيكنان به ويژه مدافعان و هافبكها، با هماهنگي بالا مهارتهاي مسي را كنترل كرده و اجازه هنرنمايي به وي ندهند. وي بزرگترين ستاره آرژانتين است و كوچكترين غفلت، عواقب بدي را در پي خواهد داشت.
سياسيا خاطرنشان كرد: تيم خود را باور دارم. احساس مي كنم نيجريه قهرماني را كسب خواهد كرد. در المپيك 2008 همگان شاهد بازيهاي زيباي نيجريه بودند و با شايستگي به اين مرحله صعود كرده ايم.

رونق شغلي در چين
بيشتر شهرهاي چين به سبب برگزاري المپيك با رونق كاري و شغلي پس از اين رويداد روبه رو خواهند شد. در شهرهايي نظير پكن و شانگهاي فرصتهاي شغلي تازه اي فراهم خواهد شد و بسياري به كار واداشته مي شوند.
براساس تحقيقي كه از سوي يك مؤسسه دانشگاهي در پكن انجام گرفت، برگزاري المپيك سبب شد تا هتلهاي زيادي در چين ساخته شود.
طبق اين تحقيق گفته مي شود به خاطر افزايش موج گردشگران براي بازديد از كشور پهناور چين، دست كم 500 هزار فرصت شغلي تازه فراهم خواهد شد.
برپايي اين مسابقات و نيز درخشش خيره كننده چيني ها دركسب مدالهاي فراوان طلا، نقره و برنز سبب خواهد شد تا بازار كار براي 10 هزار مدير ورزشي و 7000 مربي فراهم شود تا اين عده با شور شوق فراوان شاگرداني را تربيت كنند كه در آينده مدالهاي مختلف را براي اين كشور به ارمغان آورده و باعث تحكيم موقعيت اين كشور در صدر مسابقات شوند.

پدر« فلپس» پيدا شد
پدر فلپس سالها پيش پسر 9 ساله و خانواده خود را تنها گذاشت و از همسرش جدا شد.
به گزارش فارس، وقتي مايكل فلپس پشت سر هم طلاهاي المپيكي را درو مي كرد، دوربينها روي صورت او و مادرش متمركز مي شدند؛ اما هيچ خبرنگاري از او نپرسيد كه پدرش كجا است.
كريس كيس، نويسنده آمريكايي شبكه NBC در نهايت از اين راز پرده برداشت و متوجه شد شناگر بي رقيب آمريكايي از 9 سالگي به بعد پدرش را نديده است.
«فرد فلپس» سالها پيش از همسر خود رسماً جدا شده و خانواده فلپس در شرايط بد مالي رشد كرده و كم كم به اوضاع متوسط اجتماعي رسيده است.
پدر فلپس كه در پي آگهي تصويري NBC خود را معرفي كرده، خيال مصاحبه با خبرنگاران را ندارد. او بازنشسته دولت است و خود را در موفقيت فلپس سهيم نمي داند، زيرا سالها پيش او و خانواده خود را تنها گذاشته است.

انجام تحقيقات در مورد سن ژيمناست زن چيني
كميته بين المللي المپيك خواستار انجام تحقيقاتي در مورد مدال آور تيم ژيمناستيك چين در المپيك پكن شد.
يكي از سران IOC به روزنامه تايمز لندن گفت: در صورتي كه مسأله سن غيرقانوني ژيمناست زن چيني كه در المپيك پكن موفق به كسب مدال طلا در ماده فردي و تيمي شده بود ثابت شود، مدالهاي وي پس گرفته خواهد شد.
«استيو پني» رئيس فدراسيون ژيمناستيك آمريكا در حمايت از كميته بين المللي المپيك گفت: فدراسيون ژيمناستيك آمريكا همواره بر اين باور بوده است كه اين موضوع نيازمند تحقيقاتي توسط فدراسيون جهاني ژيمناستيك و كميته بين المللي المپيك است.
در حالي كه سن قانوني حضور در ژيمناستيك زنان در المپيك 16 سال است، «مايك واكر» يكي از متخصصان امنيتي كامپيوتر آمريكا اسنادي به دست آورده كه ثابت مي كند تاريخ تولد ژيمناست چيني 1 ژانويه 1994 است. به اين ترتيب سن اين ژيمناست 14 سال بوده و او شرايط سني مورد نظر براي حضور در المپيك را ندارد.

داور مجارستاني فينال فوتبال را سوت مي زند
داوران ديدار فينال مسابقات فوتبال بيست و نهمين دوره بازيهاي المپيك مشخص شدند.
ديدار فينال مسابقات فوتبال المپيك پكن بين تيمهاي آرژانتين ونيجريه كه امروز (شنبه) برگزارخواهد شد را «ويكتوركاساي» از مجارستان به اتفاق دو كمك داور هموطنش قضاوت خواهد كرد.
اين داور مجارستاني متولد 1975 است كه پيش از ديدار آرژانتين و استراليا در مرحله مقدماتي مسابقات فوتبال المپيك پكن را قضاوت كرده بود. اين ديدار با برتري 1 بر صفر تيم آرژانتين به پايان رسيد.
به اين ترتيب مسعود مرادي وحسن كامراني فر نمايندگان داوري كشورمان درمسابقات فوتبال المپيك با دو قضاوت درمرحله مقدماتي (نيجريه - ژاپن) و يك چهارم نهايي (نيجريه و سنگال) به كارخود در المپيك پكن پايان دادند.

سرپرست تيم ملي بوكس: از نتايج راضي ام!
سرپرست تيم ملي بوكس اعزامي به بازيهاي المپيك پكن گفت: از عملكرد مظاهري و سپهوند راضي هستم، اما از قرباني نه!
منوچهر مقصودي افزود: قرباني بايد از بوكس خداحافظي كند. بوكس به گونه اي است كه متأسفانه سهميه حضور در المپيك را به كسي كه سهميه را گرفته مي دهد. اگر مي شد كه فرد ديگري را جايگزين قرباني مي كرديم بدون ترديد اين كار را مي كردم و او را به المپيك نمي بردم.
مقصودي هرگونه تغيير در كادرفني تيم را رد كرد و يادآور شد: اكنون هيچ چيزي نمي توان گفت. بايد برگرديم و مسائل مختلف را با حضور كارشناسان بررسي كنيم و سپس تصميم گيري نهايي را انجام دهيم.
وي ادامه داد: از عملكرد كادر فني راضي ام، چون معتقدم كادر فني در يكي، دو روز المپيك هيچ وقت نمي تواند معجزه كند. كادر فني بايد كارش را در يك يا دو سال پيش از المپيك و در تمرينات انجام دهد. متأسفانه در ورزش ما ملي پوشان به نام حريف بيشتر از خودش مي بازند كه ضعف بزرگي است.

مهدي تقوي: مسؤولان تنها مدال من را مي خواستند
كشتي گير وزن 66 كيلوگرم كشورمان در بازيهاي المپيك پكن گفت: من گمان مي كنم تنها بي تجربگي باعث شد در المپيك خوب كار نكنم.مهدي تقوي اظهار داشت: من چند سال است كه در رده جوانان قهرمان مي شوم، در ايران هم چند سال است اول هستم، اما متأسفانه در اين سالها مسؤولان تنها مدال مرا در جوانان مي خواستند. اي كاش من را به چند مسابقه بزرگسالان مي فرستادند تا تجربه كسب كنم و بدنم به بدن بزرگان جهان و المپيك بخورد.
وي ادامه داد: من به خودباوري نرسيده بودم و اين علت شكست من بود. در كشتي به حريفانم نباختم، بلكه به خودم باختم. درست است با كساني كشتي گرفتم كه نامداران دنيا بودند، اما اگر تجربه داشتم بهتر كشتي مي گرفتم.

بلاتر: سن بازيكنان المپيك تغيير نمي كند
فدراسيون بين اللملي فوتبال (فيفا) اعلام كرد كه هيچ برنامه اي براي تغيير رده سني بازيكنان حاضر در المپيك ندارد.
بلاتر گفت: سيستم موجود از سال 1988 تاكنون روي كار است و ما قصد ايجاد تغيير در آن را نداريم.
در حالي كه در ديدار نهايي فوتبال المپيك 2008 پكن تيمهاي آرژانتين و نيجريه به مصاف يكديگر مي روند و 13 نفر از بازيكنان حاضر در اين ديدار پيش از اين در مسابقات زير 20 ساله هاي جهان نيز برابر يكديگر حاضر شده اند، سپ بلاتر در اين باره گفت: اين مسأله باعث پيشرفت و توسعه در فوتبال است. اگر مي خواهيد مدالي در اين رقابتها به دست آوريد، بايد سازماندهي را از تيمهاي پايه آغاز كنيد.
بلاتر خاطرنشان كرد: سيستم موجود مناسب است. سن حضور در المپيك 23 سال است و اين مسأله هرگز تغيير نكرده و جاي هيچ بحثي در آن نيست.

«سجاد مرادي» نهم شد
«سجاد مرادي» قهرمان و ركورددار دوي 800 متر ايران پس از پايان تلاش 24 دونده در مرحله نيمه نهايي دوي 800 متر المپيك در جايگاه نهم قرار گرفت.
در حالي كه از بين 24 دونده حاضر در مرحله نيمه نهايي دو 800 متر بازيهاي المپيك تنها 8 دونده راهي مرحله فينال مي شدند، سجاد مرادي با قرار گرفتن در جايگاه نهم از صعود به مرحله فينال بازماند.
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن