تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816420579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه هنري


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه هنري
رسيدن 300 اثر هنري به جشنواره انسان و ترافيك

بيش از 300 اثر هنري به دبيرخانه نخستين جشنواره عكس، پوستر و كاريكاتور "انسان و ترافيك" رسيده است.
به گزارش آفرينش، اين جشنوار مهرماه امسال از سوي پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي برگزار مي شود و انسان، حمل و نقل و ترافيك، انسان و جاده، آلودگي هاي زيست محيطي خودرو، كودك و ترافيك، اخلاق و رفتار در رانندگي و... محورهاي پيشنهادي آن است.
سيف الله صمديان، عباس كوثري و بهروز مهري داوري بخش عكس جشنواره را بر عهده دارند، داوران بخش پوستر ابراهيم حقيقي، قباد شيوا و فرشيد مثقالي هستند و توكا نيستاني، بهرام عظيمي و جواد عليزاده در بخش داوري كاريكاتور حضورخواهند داشت.
آخرين مهلت تحويل آثار به دبيرخانه جشنواره انسان و ترافيك هشتم شهريورماه اعلام شده و 10 شهريورماه نيز داوري آثار انجام خواهد شد. به برگزيدگان اين جشنواره نيز جوايزي نفيس اهدا مي شود.
مجيد سعيدي دبير جشنواره است و پژمان نجات تيموري مديريت آن را بر عهده دارد. نمايشگاه انسان و ترافيك هم همزمان با هفته ناجا (15 تا 22 مهرماه) در شهرك آزمايش (ستاد پليس راهور ناجا) و خانه هنرمندان ايران برگزار مي شود.
علاقمندان براي شركت در جشنواره تجسمي انسان و ترافيك مي توانند آثار خود را به دبيرخانه در تهران، خيابان مطهري، خيابان ميرعماد، كوچه يازدهم، پلاك 19، واحد 10 ارسال كنند.

نخستين كنسرت مستقل همايون شجريان برگزار شد
نخستين كنسرت مستقل همايون شجريان (فرزند استاد محمدرضا شجريان) با همراهي گروه موسيقي"دستان " در تالار بزرگ كشور برگزار شد.
به گزارش مهر، همايون شجريان پس ازسال ها تمرين و ممارست در كنار پدر و بر روي صحنه، اين بار نخستين اجراي مستقل آواز خود را در تهران و با گروه "دستان" تجربه كرد.
كنسرت گروه موسيقي "دستان" در دو بخش دشتي به آهنگسازي حميد متبسم و بيات اصفهان به آهنگسازي سعيد فرجپوري و همچنين يك قطعه "خورشيد آرزو" با شعري از فريدون مشيري ساخته همايون شجريان در مايه بيات اصفهان برگزار شد.
بخش نخست كنسرت "دستان" با عنوان " قيژك كولي" با تصنيف "عاشقانه" و شعري از حميد متبسم آغاز شد و پس از آن ساز و آواز ، تصنيف " قيژك كولي" با شعر محمدرضا شفيعي كدكني ، قطعه بي كلام "مستانه "، ساز و آواز" كمند زلف" براساس شعري از حافظ اجرا شد و همچنين تصنيف" زهي عشق " با شعري از مولانا پايان بخش قسمت اول از كنسرت گروه موسيقي "دستان" بود.
پس از آنتراك، قسمت دوم با قطعه بي كلام "اشتياق"، آغاز و با ساز و آواز، تصنيف "چين زلف" با استفاده از اشعار عطار نيشابوري، ساز و آواز "عشق پاك" با شعري از فريدون مشيري ، تصنيف "اسرار عشق" براساس شعري از حافظ ، ساز و آواز "دلشده" با شعر عراقي ادامه پيدا كرد و با تصنيف ملي ميهني "وطن" با شعري از سياوش كسرايي به پايان رسيد.
پس از پايان تصنيف "وطن" و در پي تشويق هاي بي امان و تقاضاي حاضرين در سالن اعضاي گروه موسيقي "دستان" بار ديگر به روي صحنه آمدند و برجاي خود نشستند همايون شجريان كه فرزند خلفي براي استاد بزرگ آواز ايران است در ادامه راه پدر،تصنيف "مرغ سحر" را با همراهي خوب گروه دستان اجرا كرد و جمعيت حاضر در سالن نيزهم صدا با همايون اين تصنيف را خواندند.
حميد متبسم " تار"، سعيد فرجپوري "كمانچه"،حسين بهروزي نيا نوازنده "بربط"، پژمان حدادي، "تنبك ، دايره و بم دايره"، بهنام ساماني " دف، كوزه و دايره "، اعضاي گروه دستان بودند كه در نخستين اجراي مستقل همايون شجريان در تهران او را ياري كردند.

بازگشت" اليزابت تايلور " به خانه

سخنگوي "اليزابت تايلور" گفت: اين هنرپيشه برنده جايزه اسكار پس از آنكه به دلايل نامشخصي در بيمارستاني در لس آنجلس بستري بود به خانه بازگشت .
به گزارش ايسكانيوز" به نقل از رويترز; "ديك گاتمن" ناشر "اليزابت تايلور" جزييات بيشتري به جز تاييد خبري در وب سايت مبني بر اينكه اين هنرپيشه 76 ساله قادر به انجام فعاليت هاي روزانه خود است، نداد.
يك دوست نامشخص اين هنرپيشه گفت: تايلور در خانه و خوشحال و پر مشغله تر از هر روز ديگري است.منابع خبري زمان دقيق مرخص شدن اين هنرپيشه 76 ساله را اعلام نكردند اما گاتمن اعلام كرد: او اخيرا مرخص شده است.پيش از اين سخنگوي "اليزابت تايلور" هنرپيشه برنده جايزه اسكار اعلام كرده بود: برخلاف شايعاتي مبني بر اينكه اليزابت در وضعيت سلامتي نامناسبي به سر مي برد، در بيمارستان بستري است اما وضعيت سلامتي او رو به بهبودي است.
سخنگوي تايلور افزود: اين هنرپيشه برنده جايزه اسكار سالم است و شايعاتي كه در انگلستان منتشر شده است نمايشي، اغراق آميز و غير واقعي هستند."ديك گاتمن" طي بيانيه اي اعلام كرد: رفتن او به بيمارستان به منظور رعايت احتياط بوده است و به زودي به منزلش باز خواهد گشت .
بر اساس اين گزارش تايلور 76 ساله پس از اينكه از از نارسايي قلبي رنج مي برد، خانواده اش از او حمايت مي كردند .

نشان افتخار دستاوردهاي هنري
در دستان "پنه لوپه كروز"

"پنه لوپه كروز" هنرپيشه اسپانيايي در هيجدمين مراسم اهداي جوايز "گاتام" جايزه يك عمر دستاوردهاي شغلي را دريافت خواهد كرد.
به گزارش "ايسكانيوز" به نقل از رويترز; "پنه لوپه كروز" 2 دسامبر (12 آذر) در سيپرياني وال استريت مانهاتان شركت خواهد كرد تا نشان افتخار دستاوردهاي شغلي را دريافت كند.
او تاكنون در دو توليد انگليسي زبان از جمله "مرثيه" ايزابل كويكت و "ويكي كريستينا بارسلونا" اثر وودي آلن بازي كرده است.
بر اساس اين گزارش ليست كامل نامزدهاي دريافت جايزه "گاتام" 20 اكتبر اعلام خواهد شد.پيش از اين "پنه لوپه كروز" ستاره "آسمان وانيل" اعلام كرده بود: از اينكه در فيلم "ويكي كريستينا بارسلونا" ساخته وودي آلن با "خاوير باردم" همبازي شدم، بسيار خرسندم.
"پنه لوپه كروز" ستاره "آسمان وانيل" كه با بازي در فيلم "جامون،جامون" با "خاوير باردم" همبازي شده بود، اعلام كرد: اين فرصت بسيار خوبي بود كه در فيلم جديدي به نام "ويكي كريستينا بارسلونا" ساخته وودي آلن در كنار همديگر قرار گرفتيم .
"پنه لوپه كروز" گفت: اين عالي بود تا پس از چندين سال توانستم مجددا با باردم كار كنم. همچنين "پنه لوپه كروز" از باردم به عنوان يك هنرپيشه بسيار مستعد نام برد .

"عروس برفي" الوند آماده پخش از تلويزيون است

تهيه كننده مجموعه "كارون حيات يك رودخانه" و فيلم "عروس برفي" سيروس الوند از آماده شدن هر دو پروژه براي پخش از تلويزيون خبر داد.
عليرضا سبط احمدي درباره زمان پخش اين دو پروژه تلويزيوني به خبرنگار مهر گفت: "عروس برفي" الوند تحويل سيمافيلم شده اما زمان پخش آن مشخص نيست. مستند 13 قسمتي "كارون حيات يك رودخانه" نيز از سه هفته ديگر پخش مي شود.
"عروس برفي" سومين فيلم تلويزيوني الوند است و داستان سرگرد اميرحسين فتحي را در شب عروسي اش با پونه روايت مي كند كه پونه در آن شب دزديده مي شود. سام درخشاني، سودابه بيضايي، يوسف مراديان، سعيد پيردوست و كيانوش گرامي بازيگران فيلم هستند.
"كارون حيات يك رودخانه" ساخته مجيد شاكرين ويژگي هاي طبيعي، عمراني، كشاورزي و صنعتي رودخانه كارون را به تصوير مي كشد. نگاه به تحولات حاشيه كارون از جمله ساخت سد و نيروگاه و اشاره به تاريخ و فرهنگ هزار ساله آن ديگر بخش هاي اين مستند است.

فرهنگسراي طبيعت برگزار مي كند :
نخستين جشنواره فرهنگي خرما

نخستين جشنواره فرهنگي خرما با مشاركت معاونت ترويج، آموزش و تحقيقات وزارت جهاد كشاورزي و با هدف آشنايي هرچه بيشتر شهروندان با خواص دارويي خرما و شناسايي گونه هاي مختلف ان از تاريخ 4 لغايت 10 شهريور ماه در فرهنگسراي طبيعت برگزار ميشود.
به گزارش آفرينش، سطح زير كشت خرما در ايران 238862 هكتار مي باشد كه ميزان متوسط مصرف سرانه كشور ايران 10 الي 13 كيلوگرم مي باشد. از شهروندان مي توانند همه روزه از ساعت 10 الي 21 از اين جشنواره بازديد نمايند. گفتني است فرهنگسراي طبيعت واقع در فلكه دوم تهرانپارس، انتهاي خيابان جشنواره مي باشد. تلفن: 77354735

پيك نيك قراضه جنگي ها در فرهنگسراي اشراق

نمايش "قراضه جنگي ها به پيك نيك مي روند" به كارگرداني رامين كهن در فرهنگسراي اشراق روي صحنه رفته است.
به گزارش آفرينش، اين نمايش برداشتي از نمايشنامه "ضايعات جنگ" محمدحسين ناصربخت است و از 26 مرداد در اين فرهنگسرا اجرا مي شود. داستان درباره پيك نيك رفتن چفيه، پوتين و كلاهي است كه در راه با مين خنثي نشده عراقي برخورد مي كنند. مين قصد به هم زدن اتحاد اين سه دوست را دارد كه...
نمايش "قراضه جنگي ها به پيك نيك مي روند" به صورت رايگان هر روز تا 13 شهريور از ساعت 10 صبح در فرهنگسراي اشراق ويژه كودكان به صحنه مي رود.

موزه هنرهاي معاصر تهران با موزه شرق شناسي روسيه همكاري مي كند

موزه هنرهاي معاصر تهران و موزه شرق شناسي روسيه براي گسترش روابط خود در زمينه هنرهاي تجسمي با يكديگر همكاري مي كنند.
به گزارش فارس،ابوذر ابراهيمي تركمان رايزن فرهنگي ايران در مسكو كه اين روزها در تهران به سر مي برد، با محمود شالويي سرپرست موزه هنرهاي معاصر تهران ديدار كرد.
قرار است بين اين دو موزه تفاهم نامه اي امضا شود كه بر اساس آن، فعاليت هاي فرهنگي و هنري اين دو موزه در دو كشور ايران و روسيه گسترش يابد.
محمود شالويي پيش از اين در گفت و گو با فارس،يكي از برنامه ريزي هاي عمده در حوزه هنرهاي تجسمي را تعامل با كشورهايي عنوان كرده بود كه خواهان برپايي نمايشگاه در ايران هستند.
در همين راستا، نمايشگاهي از آثار هنرمندان آلماني تا پايان سال در موزه هنرهاي معاصر تهران برپا خواهد شد و آثار هنرمندان ايراني نيز در اين كشور به نمايش درخواهد آمد.
كانادا،ايتاليا،فرانسه و روسيه از جمله كشورهايي هستند كه در فهرست اين همكاري هاي دو جانبه با ايران قرار دارند.
موزه هنرهاي شرق روسيه، داراي سه هزار اثر نفيس ايراني است كه تنها امكان نمايش سيصد اثر آن به صورت همزمان وجود داشته است.
موزه هنرهاي شرق در مركز مسكو قرار دارد و آثاري از كشورهاي شرقي نظير ايران، چين، ژاپن و كشورهاي جنوب شرق آسيا را در فضايي نزديك به1500 مترمربع به نمايش گذاشته است.

"آوانتاژ" روي ميز تدوين است
فيلم كوتاه "آوانتاژ" به نويسندگي و كارگرداني علي احمدزاده مراحل تدوين را پشت سر مي گذارد.
به گزارش مهر، اين چهارمين ساخته احمدزاده بعد از دو فيلم كوتاه "يكي مي خواد منو بكشه" و "آچمز" و مستندي درباره رخشان بني اعتماد و "روسري آبي" است كه در مركز گسترش سينماي مستند تجربي تهيه مي شود.
در "آوانتاژ" باران كوثري، مهرداد صديقيان و ستاره پسياني بازي كرده اند و در خلاصه داستان آن آمده: گاهي فكر مي كنيم اگر لحظه تصادف كمي وقت به ما مي دادند چه مي كرديم، اگر قبل از مرگ يك فرصت كوچولو به ما داده مي شد، كجا مي رفتيم. فيلم با تصادفي شروع مي شود كه دو دختر بعد از آن در شرايطي غيرواقعي فرصت پيدا مي كنند كاري انجام بدهند.
عوامل پروژه "آوانتاژ" عبارتند از مجري طرح: ابراهيم شيباني، مشاور فيلمنامه: نازنين فراهاني، تصويربردار:هومن بهمنش، صدا: امين ميرشكاري، طراح صحنه و لباس: مهدي احمدي، تدوينگر: شهرام مكري، جلوه هاي ويژه: پيمان ابدي، مدير توليد: رضا عاطفي، برنامه ريز: شراره عطاري، گريمور: سارا يوسفي و عكاس و تصويربردار پشت صحنه: هومن خويي.

كمدي خانوادگي «جشن وحشت» در نوبت پخش تلويزيوني قرار گرفت

فيلم تلويزيوني «جشن وحشت» به كارگرداني جواد مزدآبادي در نوبت پخش از تلويزيون قرار گرفت.
جوادمزدآبادي در گفتگو با فارس گفت: كار ساخت كمدي خانوادگي جشن وحشت» به پايان رسيده و اين تله فيلم در نوبت پخش از تلويزيون قرار گرفته است.
وي افزود: اين فيلم تلويزيوني در ژانر طنز ساخته شده و شيوه اي جديد از اين مقوله را به تصوير مي كشد و اميدوارم بتواند با مخاطب ارتباط برقرار كند.
بنا بر اين گزارش، بازيگراني چون شهرام قائدي، شهره سلطاني، مهدي اميني خواه، شيوا بلوريان، امير غفارمنش، رويا عالمي، ساعد عزيزي و... در فيلم تلويزيوني جشن وحشت ايفاي نقش كرده اند. اين فيلم تلويزيوني در ژانر «طنز وحشت» ساخته مي شود و درباره 3 زوج جوان است كه در يك مهماني خانوادگي اقدام به يك شوخي مي كنند كه سر آغاز جرياناتي كاملا جدي مي شود.
آخرين كار «جواد مزدآبادي» در مقام كارگردان سريال «خونمردگي» است كه در نوبت پخش از شبكه اول سيما قرار دارد.
 جمعه 1 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 607]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن