تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816320812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميز خبر


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ميز خبر
روسيه ارسال ضدهوايي به ايران را تكذيب كرد

گروه سياسي: مديركل دفتر طراحي و ماشين سازي "تولسكي" روسيه گزارش هاي مربوط به ارسال مجدد ضدهوايي "پانتسير-اس 1" به ايران از طريق سوريه را تكذيب كرد. به گزارش برنا، الكساندر ريباس به روزنامه ايزوستيا گفت: ضدهوايي هاي پانتسير-اس 1 هنوز به ارتش روسيه عرضه نشده اند بنابراين آموزش كاربرد نظامي و بهره برداري از آنها تنها به دست متخصصان دفتر طراحي و ماشين سازي انجام مي شود. وي با رد گزارش هاي مربوط به ارسال مجدد اين ضدهوايي ها به ايران از طريق سوريه، افزود: با اطمينان مي گويم كه هيچ يك از نظاميان ايراني دوره آمادگي را در دفتر طراحي تولسكي نگذرانده اند، به علاوه، چنين سخناني بي اساس هستند و ايران مي تواند مستقيما از روسيه چنين تجهيزاتي را درخواست كند اما تاكنون چنين درخواستي مطرح نشده است.ريباس هدف از گزارش هاي مربوط به ارسال ضدهوايي هاي پانتسير-اس 1 به ايران از طريق سوريه را، بي اعتبارسازي روسيه به عنوان بازيگر در سياست بين المللي و نيز دفتر طراحي ماشين آلات سازنده و عرضه كننده تسليحات داراي فناوري پيشرفته و بازيگر مقتدر در بازار جهاني سلاح دانست.

پيام تبريك فراكسيون ورزش مجلس به ساعي

فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي كسب مدال طلاي المپيك توسط هادي ساعي را به وي و ملت شريف ايران تبريك و تهنيت گفت. متن پيام فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي به اين شرح است: فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي به نمايندگي از عموم منتخبين مردم در خانه ملت كسب مدال طلاي المپيك توسط فرزند رشيد وطن "هادي ساعي" را به ملت شريف و بزرگوار ايران و قهرمان جاودانه ي تاريخ ورزش كشورمان تبريك مي گويد. تهور، شجاعت و ذكاوت اين پهلوان عرصه عمل و اخلاق باعث شد تا نور اميد را در دل مردم پرافتخار ايران متجلي سازد. دست خداوندش به همراه اش كه افتخار و عظمت را براي كشور عزيزمان به ارمغان آورد.

آيت الله طاهري:
خاتمي به من گفت اگر مردم بخواهند مي آيم

گروه سياسي: آيت الله سيد جلال الدين طاهري اصفهاني گفت: در ديداري كه با آقاي خاتمي داشتم در مورد حضور ايشان در انتخابات آينده صحبت كردم كه خاتمي گفت: اگر مردم بخواهند من حرفي براي آمدن ندارم ولي تاكنون اين تقاضا را براي آمدن از سوي مردم احساس نكرده ام. به گزارش "ايلنا"، نماينده سابق ولي فقيه در استان اصفهان در ديدار دانشجويان و جوانان سراسر كشور جبهه مشاركت ايران اسلامي، گفت: اميدوارم خواسته من و مردم از خاتمي براي كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري موثر واقع شود.امام جمعه سابق اصفهان با اشاره به انتخابات رياست جمهوري دهم تصريح كرد: استدعا دارم كه خاتمي بيايد و ما همگي دوباره به خاتمي راي بدهيم.ايشان با اشاره به نحوه اداره كشور در دولت كنوني گفت: شاهد هستيم كه دولت خاتمي با دولت كنوني تفاوت هاي بسياري دارد و همگان مي دانند كه اوضاع كشور در دوره رياست جمهوري آقاي خاتمي بهتر بوده است. خاتمي از كارهايي براي اداره كشور پرهيز كرد كه امروزه شاهد انجام آنها هستيم.وي در ادامه تاكيد كرد: من هم مانند شما جوانان به خاتمي راي مي دهم.اميدوارم تقاضاي ما براي نامزدي آقاي خاتمي موثر باشد و ايشان در انتخابات رياست جمهوري حاضر شود.آيت الله طاهري اصفهاني در پايان سخنانش تاكيد كرد: استدعا مي كنم خاتمي دوباره بازگردد و همه ما به خاتمي راي مي دهيم.لازم به ذكر است به علت وضعيت نامناسب جسمي آيت الله طاهري ، فرزند وي اين سخنان را كه مورد تاييد ايشان نيز بود در جمع جوانان جبهه مشاركت بيان كردند.اين ديدار در بيت آيت الله طاهري و از برنامه هاي اردوي سراسري شاخه هاي جوانان و دانشجويان جبهه مشاركت بود كه صبح ديروز در اصفهان برگزار شد.

سيدحسن خميني: هزينه درمان در جامعه بسيار بالاست

گروه سياسي: سيدحسن خميني با بيان اينكه در دولت مدرن وظيفه اصلي تامين سلامت بر عهده دولت است، متذكر شد: اما نبايد تنها به سبد حمايتي دولت بسنده كرد; بلكه بايد بستر حضور افراد خير را در اين حوزه فراهم نمود. به گزارش "ايلنا"، نوه حضرت امام در ديدار با رييس و اعضاي هيات مديره " مجمع خيرين سلامت" با بيان اين كه " كار خير وظيفه همگان است" اظهار كرد: اگر بخواهيم كارهاي خير را تقسيم بندي كنيم، بالاترين، مهم ترين، سالم ترين و صحيح ترين نكته، پرداختن به امر سلامت است. بعد از اين كه يك فرد از سد جوع گذشت و نيازهاي اوليه اش تامين شد، نخستين و مهم ترين نيازش بهداشت و سلامت است. به گفته وي اگر بتوانيم جامعه اي سالم از حيث بهداشت و درمان داشته باشيم، آن وقت افراد مي توانند روي پاي خود بايستند و به سمت تعالي حركت كنند و چه بسا دست همديگر را هم بگيرند. يادگار امام هم چنين به نقش جامعه پزشكي در سلامت جامعه اشاره و اظهار كرد: پزشك از دل جامعه برآمده و با اتكاه به مردم به اين نقطه رسيده است و نسبت به آنان دين دارد; البته مجموعه پزشكي ما مجموعه اي انساني و خوب است و با جوامع ديگر فرق مي كند. سيدحسن خميني افزود: اگر خود اطبا وارد اين مساله شوند مي توانند با جهت دهي، مسائل بسياري را در بحث سلامت حل كنند. نوه حضرت امام، در ادامه حمايت غيرمستقيم از نيازمندان عرصه سلامت را روشي موثر و پايدار خواند و گفت: بايد بتوانيم بيمارستان ها را تجهيز كنيم و آن ها هم در ازاي اين تجهيزات هزينه درمان را پايين بياورند; زيرا واقعيت اين است كه هزينه درمان در جامعه بسيار بالاست. سيدحسن خميني هم چنين اعتمادسازي را مهم ترين اصل در انجام كارهاي خير برشمرد و گفت: اگر اعتمادسازي شود افراد خير بسياري گام پيش مي نهند و باني خير مي شوند. در جامعه ما اگر چه اقشارآسيب پذير وجود دارند، اما كم نيستند ثروتمنداني كه در كنار برخورداري از مال و مكنت خوب، از روحيه كمك به ديگران و انجام كار خير نيز برخوردارند. وي در پايان با بيان اين كه هيچ خيري بالاتر از اين نيست كه انسان، شخصي را از استيصال درآورد، گفت: دعاي خير نيازمندان پشتوانه زندگي انسان است. با برداشتن يك گام در اين مسير خداوند درهاي رحمت را بر روي آدم مي گشايد. پيش از سخنان فرزند يادگار امام، سيدرضا نيري رييس مجمع خيرين سلامت در سخناني گزارشي از روند فعاليت هاي اين مجمع ارائه كرد. اين ديدار با اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام والمسلمين سيدحسن خميني به پايان رسيد.

انتخاب دبيركل و اعضاي شوراي مركزي سازمان مجاهدين

گروه سياسي: دبيركل، رئيس هيات اجرايي و اعضاي شوراي سياسي- عقيدتي دوره جديد سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي ايران انتخاب شدند. به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي ايران، اولين جلسه دوره جديد(نهم) شوراي مركزي سازمان، بعدازظهر روز پنجشنبه در محل دفتر مركزي سازمان برگزار شد.در اين جلسه، محمد سلامتي، مجددا براي يك دوره دوساله به عنوان دبيركل و رئيس شوراي مركزي سازمان برگزيده شد.شوراي مركزي اين سازمان همچنين بهزاد نبوي را مجددا براي يك دوره دو ساله به عنوان رئيس هيات اجرايي سازمان انتخاب كرد.در ادامه اين جلسه، انتخابات اعضاي شوراي سياسي- عقيدتي سازمان انجام شد و بر اين اساس محمد سلامتي(دبيركل)، بهزاد نبوي، پرويز قدياني، محسن آرمين، عبدالله ناصري، صادق نوروزي، علي باقري، عباس يزدانفر و غلامرضا ظريفيان بعنوان 9 نفر عضو اصلي و فيضل الله عرب سرخي، محسن تركاشوند و حسين بي غم به ترتيب بعنوان 3 عضو علي البدل دوره جديد دو ساله شوراي سياسي- عقيدتي سازمان انتخاب شدند.همچنين در اين جلسه مسعود سپهر به عنوان نايب رئيس و محمدمهدي غفوريان به عنوان دبير شوراي مركزي سازمان برگزيده شدند.

افزايش متقاضيان استيضاح وزير آموزش و پرورش

گروه سياسي: منشي كميسيون اجتماعي از افزايش متقاضيان طرح استيضاح وزير آموزش و پرورش خبر داد و گفت: طرح استيضاح علي احمدي پس از پايان تعطيلات مجلس، تقديم هيات رئيسه خواهد شد. هادي مقدسي نماينده بروجرد در گفت وگو با "ايلنا"، با اشاره به اينكه امضاكنندگان طرح استيضاح وزير آموزش و پرورش به بيش از 100 نماينده رسيده اند، گفت: از آنجا كه پيش از آغاز تعطيلات مجلس امكان ارائه اين طرح وجود نداشت، با تلاش براي افزايش امضاهاي اين طرح، خود را براي ارائه آن به هيات رئيسه پس از تعطيلات مجلس آماده كرديم.وي در تشريح محورهاي اين استيضاح، به عدم بكارگيري مديريت كارآمد از سوي وزير آموزش و پرورش اشاره كرد و ادامه داد: صدور بخش نامه هاي بدون كار كارشناسي لازم و پس گرفتن متمادي آنها از يكسو و متزلزل بودن امر آموزش و پرورش به دليل تصميم گيري هاي غلط و غيرعلمي، از سوي ديگر، از محورهاي استيضاح علي احمدي است.مقدسي در واكنش به مخالفان اين استيضاح كه معتقدند نمايندگان بايد از ديگر ابزارهاي نظارتي مجلس همچون سوال استفاده كنند، اظهار داشت: تاكنون طي جلساتي در كميسيون آموزش و تحقيقات و فراكسيون فرهنگيان سوالاتمان را از علي احمدي مطرح كرديم اما پاسخ هاي وي قانع كنده نبود و چاره اي جز استيضاح وي نداريم.وي با اشاره به سوالش از وزير آموزش و پرورش مبني بر اينكه چرا مسائل اين وزارتخانه به سمت آفت هايي چون گروه گرايي و جناح بندي سياسي سوق يافته است، گفت: از آنجا كه اظهارات وزير آموزش و پرورش نتوانسته است رضايت نمايندگان را جلب كند، پيش بيني مي كنيم كه استيضاح وي در صحن علني مجلس با راي بالاي نمايندگان به تاييد برسد.

ابوترابي فرد:جامعه به نقد عقلاني و اخلاقي نيازدارد

گروه سياسي:نايب رئيس اول مجلس گفت: قطع يقين نقد علمي، عقلاني و اخلاقي نياز ضروري امروز و فرداي جامعه است و بايد هر فردي به ويژه مسئولان خود را زير ذره بين دقيق، عالمانه و منصفانه ارباب جرايد مشاهده كنند. به گزارش فارس ، محمد حسن ابوترابي فرد در مراسم اختتاميه سومين جشنواره مطبوعات و خبرگزاري هاي استان قزوين كه در سالن اجتماعات مركزي دانشگاه بين المللي امام خميني(ره) قزوين برگزار شد، گفت: اگر دنياي امروز را دنياي رسانه نام گذاري كنند، سخن گزافي نيست، زيرا رسانه نقش بي بديل و تعيين كننده اي در عرصه سياسي، اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي دارد. وي ادامه داد: در دنياي امروز به ويژه در كشورهاي توسعه يافته رسانه ها از قدرت كم نظيري برخوردار هستند، به طوري كه مي توانند در تغيير، دگرگوني، نگرش افراد جامعه به مسائل و رويدادها و واقعيت هاي جوامع بشري نقش استثنايي ايفا كنند. نماينده مردم قزوين در مجلس اضافه كرد: رسانه ها نقش كليدي دارند و در كنار قدرت تاثيرگذاري، مي توانند فراتر از قانون و ايده ها و آرمان هاي صاحبان قدرت و ثروت حركت كنند. وي افزود: برخي كشورها به ويژه كشورهايي كه قدرت چشمگير و موثري دارند، با استفاده از رسانه چهره جمهوري اسلامي ايران را آنگونه كه مي خواهند، نشان مي دهند و چهره هاي شاخصي كه با گام نهادن در كشورمان با واقعيت روبه رو مي شوند، كم نيستند و آنچه را مشاهده مي كنند، با آنچه در رسانه هاي گفته شده بود، متفاوت است.ابوترابي فرد يادآور شد: در موضوع هسته اي ايران نيز گزارش البرادعي حاوي نكاتي در تائيد اهداف صلح جويانه جمهوري اسلامي در دانش هسته اي بود، اما رسانه هاي غربي به نكات حاوي آن نپرداختند و به برجسته كردن زواياي پنهان كه از پيچيدگي جمهوري اسلامي حكايت كند، پرداختند و گزارش را غير واقعي جلوه دادند. وي عنوان داشت: در جنگ ايران و عراق، مسئله لبنان و امروز نيز در مسئله افغانستان و عراق، حقايق را وارونه ارائه مي كنند و در اين غربت و تنهايي دنياي اسلام و حاكميت رسانه هاي قدرتمند در انتقال اهداف مورد نظر، كار دست اندركاران رسانه و خبرگزاري ها بسيار دشوار است.نايب رئيس مجلس تصريح كرد: با توجه به وضعيت موجود، اگر بتوانيم در شكل گيري خبرگزاري هاي قدرتمند و موثر در عرصه رسانه و صحنه بين المللي گام بلندي برداريم، توانسته ايم رسالت سنگين و خطيري را انجام دهيم كه مسئولان به ويژه مسئولان وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامي بايد اين كار را در دستور كار خود قرار دهند.
 جمعه 1 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن