تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815337867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مظلومي: شانس پيروزي‌مان زياد است؛ بايد 3 امتياز را بگيريم


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: تنبيه انضباطي جباري تمام شد

مظلومي: شانس پيروزي‌مان زياد است؛ بايد 3 امتياز را بگيريم



سرمربي استقلال گفت: شانس پيروزي ما در ديدار برابر پاختاکور زياد است.



--------------------------------------------------------------------------------


پرويز مظلومي در نشست خبري پيش از بازي فردا با پاختاکور تصريح کرد: شرايط براي دو تيم حساس است و هر دو شرايط مشابهي دارند. شکست در اين بازي اميدها را کمرنگ مي‌کند اما با روحيه‌اي که در بچه‌ها سراغ دارم اميدوارم با حمايت هواداران بازي خوبي انجام دهيم.

وي افزد: سه امتياز اين مسابقه حياتي است. بعد از دربي چند مصدوم داشتيم که دو نفر آن رسيده‌اند اما بقيه هنوز شرايط بازي ندارند و امروز وضعيت‌شان مشخص مي‌شود.
سرمربي استقلال در مورد تيم پاختاکور گفت: با تيم خوبي بازي داريم. آنها قابل احترام هستند و خوب فوتبال بازي مي‌کنند.

مظلومي در مورد اينکه معمولا تيم‌هاي ازبکي بازي‌هاي درگيرانه انجام مي‌دهند،‌ گفت: فيلم بازي پاختاکور را کاملا آناليز کرديم و شرايط اين تيم را مي‌دانيم. آنها بازي درگيرانه انجام مي‌دهند. برنامه‌ريزي کرده‌ايم و از بچه‌ها خواسته‌ايم از تکنيک و خلاقيت‌شان استفاده کنند و وارد درگيري‌ها نشوند. مسلما آنها هم براي خود برنامه‌ريزي کرده‌اند. اميدوارم بتوانيم روي مسائل تاکتيکي بازي را ببريم و وارد مسائل حاشيه‌اي نشويم.

سرمربي استقلال در مورد اينکه فقط در ليگ قهرمانان يک امتياز گرفته‌اند و در بازي فردا به فکر نمايش هجومي هستند يا خير، گفت: ما به دنبال فوتبال احساسي نيستيم و بي‌محابا حمله نمي‌کنيم. دنبال فوتبال منطقي هستيم. نهايتا اگر نيمه دوم به مشکل بخوريم مهاجم اضافه مي‌کنيم.

مظلومي درباره اينکه نام مصدومان استقلال را بگويد، عنوان کرد: حنيف عمران زاده محروم است و نمي‌تواند بازي کند، وحيد طالب‌لو، پژمان منتظري، مهدي‌‌ اميرآبادي و فرهاد مجيدي از جمله مصدومان ما هستند. تعدادمصدومان آنقدر زياد است که فراموش مي‌کنم حتي اميرحسين صادقي در بازي قبلي با آسيب‌ديدگي وارد ميدان شد. اميدوارم شرايط بچه‌ها خوب شود و از تلاش کادر پزشکي بابت رساندن آنها ممنون هستم.

مظلومي درباره نتيجه ديدار پاختاکور و پيش‌بيني‌اش از اين بازي گفت: شانس پيروزي استقلال زياد است اما روي کاغذ نمي‌توان گفت. حرف را بايد در زمين زد با همه احترامي که براي حريف قائل هستيم تلاش مي‌کنيم سه امتياز بازي خانگي را بگيريم چون هفته بعد در ازبکستان کار سختي داريم و نبايد کارمان به آن بازي برسد.

سرمربي استقلال در پايان درباره اينکه آيا مجتبي جباري همچنان در تنبيه انضباطي به سر مي‌برد، گفت: تنبيه انضباطي جباري تمام شده و اگر هفته قبل از او استفاده نکرديم به دليل اين بود که در اختيار بدنساز تيم بود و تا زماني که آماده نشود نمي‌توانيم از او استفاده کنيم. البته آمار خوبي از او به ما داده شد. به همين دليل کادر فني تشخيص داد در هفته گذشته از جباري در کارهاي تاکتيکي استفاده کند. اکنون او در ليست 18 نفره قرار گرفته ولي اينکه در ترکيب قرار گيرد يا نه، هنوز مشخص نشده است.

گفتنی است، در حين مصاحبه پرويز مظلومي آرم ليگ قهرمانان آسيا افتاد و باعث شوخي از سوي مظلومي و خنده حضار شد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن