تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815339082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مظلومي: شانس پيروزي‌مان زياد است؛ بايد 3 امتياز را بگيريم


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: سرمربي استقلال گفت: شانس پيروزي ما در ديدار برابر پاختاكور زياد است.

پرويز مظلومي در نشست خبري پيش از بازي فردا با پاختاكور تصريح كرد: شرايط براي دو تيم حساس است و هر دو شرايط مشابهي دارند. شكست در اين بازي اميدها را كمرنگ مي‌كند اما با روحيه‌اي كه در بچه‌ها سراغ دارم اميدوارم با حمايت هواداران بازي خوبي انجام دهيم.
وي افزد: سه امتياز اين مسابقه حياتي است. بعد از دربي چند مصدوم داشتيم كه دو نفر آن رسيده‌اند اما بقيه هنوز شرايط بازي ندارند و امروز وضعيت‌شان مشخص مي‌شود.
سرمربي استقلال در مورد تيم پاختاكور گفت: با تيم خوبي بازي داريم. آنها قابل احترام هستند و خوب فوتبال بازي مي‌كنند.
مظلومي در مورد اينكه معمولا تيم‌هاي ازبكي بازي‌هاي درگيرانه انجام مي‌دهند،‌ گفت: فيلم بازي پاختاكور را كاملا آناليز كرديم و شرايط اين تيم را مي‌دانيم. آنها بازي درگيرانه انجام مي‌دهند. برنامه‌ريزي كرده‌ايم و از بچه‌ها خواسته‌ايم از تكنيك و خلاقيت‌شان استفاده كنند و وارد درگيري‌ها نشوند. مسلما آنها هم براي خود برنامه‌ريزي كرده‌اند. اميدوارم بتوانيم روي مسائل تاكتيكي بازي را ببريم و وارد مسائل حاشيه‌اي نشويم.
سرمربي استقلال در مورد اينكه فقط در ليگ قهرمانان يك امتياز گرفته‌اند و در بازي فردا به فكر نمايش هجومي هستند يا خير، گفت: ما به‌دنبال فوتبال احساسي نيستيم و بي‌محابا حمله نمي‌كنيم. دنبال فوتبال منطقي هستيم. نهايتاً اگر نيمه دوم به مشكل بخوريم مهاجم اضافه مي‌كنيم.
مظلومي درباره اينكه نام مصدومان استقلال را بگويد، عنوان كرد: حنيف عمران‌زاده محروم است و نمي‌تواند بازي كند، وحيد طالب‌لو، پژمان منتظري، مهدي‌‌ اميرآبادي و فرهاد مجيدي از جمله مصدومان ما هستند. تعداد مصدومان آنقدر زياد است كه فراموش مي‌كنم حتي اميرحسين صادقي در بازي قبلي با آسيب‌ديدگي وارد ميدان شد. اميدوارم شرايط بچه‌ها خوب شود و از تلاش كادر پزشكي بابت رساندن آنها ممنون هستم.
مظلومي درباره نتيجه ديدار پاختاكور و پيش‌بيني‌اش از اين بازي گفت: شانس پيروزي استقلال زياد است اما روي كاغذ نمي‌توان گفت. حرف را بايد در زمين زد با همه احترامي كه براي حريف قائل هستيم تلاش مي‌كنيم سه امتياز بازي خانگي را بگيريم چون هفته بعد در ازبكستان كار سختي داريم و نبايد كارمان به آن بازي برسد.
سرمربي استقلال در پايان درباره اينكه آيا مجتبي جباري همچنان در تنبيه انضباطي به سر مي‌برد، گفت: تنبيه انضباطي جباري تمام شده و اگر هفته قبل از او استفاده نكرديم به دليل اين بود كه در اختيار بدنساز تيم بود و تا زماني كه آماده نشود نمي‌توانيم از او استفاده كنيم. البته آمار خوبي از او به ما داده شد. به همين دليل كادر فني تشخيص داد در هفته گذشته از جباري در كارهاي تاكتيكي استفاده كند. اكنون او در ليست 18 نفره قرار گرفته ولي اينكه در تركيب قرار گيرد يا نه، هنوز مشخص نشده است.
در حين مصاحبه پرويز مظلومي آرم ليگ قهرمانان آسيا افتاد و باعث شوخي از سوي مظلومي و خنده حضار شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن