تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819613115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار شهرستان شيراز:219 پروژه در شهرستان شيراز افتتاح مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرماندار شهرستان شيراز:219 پروژه در شهرستان شيراز افتتاح مي شود
شيراز - خبرگزاري مهر: ابراهيم عزيزي از افتتاح 219 پروژه عمراني مقارن هفته دولت در شهرستان شيراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در شيراز، عزيزي ظهر امروز در نشستي خبري ارزش ريالي اين پروژه ها را 16ميليارد و 373 ميليون و 500هزار تومان اعلام كرد و افزود: اين پروژه براي پنج هزار و 132 نفر به صورت مستقيم و غير مستقيم اشتغالزايي مي كند.

وي عنوان كرد: مخابرات، برق، كشاورزي، راه، منابع طبيعي از جمله دستگاه هايي هستند كه در اين پروژه ها سهم و همكاري داشتند.

فرماندار شهرستان شيراز در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به ديگر برنامه هاي پيش بيني شده در شهرستان شيراز براي ايام هفته دولت، گفت: يكي از محورهايي كه در اين ايام پيش بيني شده، ارتباطات مستقيم و چهره به چرهه مردم با مسئولان است كه در اين خصوص مديران دستگاه ها و مسئولان ادارات طبق برنامه ريزي هاي به عمل آمده در نماز جمعه هفته آينده حضور يافته و مردم مي توانند با مراجعه به مصلي نماز جمعه شيراز، مشكلات، مسائل، انتقادات و امور ديگر خود را بدون واسطه با مديران مطرح كنند.

وي خاطرنشان كرد: در اين راستا حضور بخشداران در مناطق دور افتاده مديريتي خود و ديگر مسئولان در مناطق كوار، زرقان، خرامه و ... نيز در بين مردم پيش بيني شده است.

فرماندار شهرستان شيراز بيان كرد: همچنين در خصوص ارتباط مستيقم مردم با مسئولان در ايام هفتنه دولت مديران روزهاي يك شنبه، سه شنبه و پنجشنبه نيز در مساجد شيراز حاضر شده و پاسخگوي نيازها و مشكلات مردم خواهند بود.

عزيزي از ديدار مسئولان شهرستان شيراز با شخصيتهاي معنوي شيراز و نماينده ولي فقيه در استان فارس به عنوان يكي ديگر از برنامه هاي پيش بيني شده براي ايام هفته دولت ياد كرد و افزود: براي اين ايام برنامه هاي نشست دستگاه ها با يگديگر نيز پيش بيني شده و قصد داريم با برگزاري چنين جلساتي زمينه تعامل و همكاري همه دستگاه ها را با يكديگر فراهم كنيم.

وي در اين خصوص خاطرنشان كرد: يكي از مشكلات ما نگاه هاي بخشي به مسائل است و بايد گفت كه با اين نوع ديدگاه افق هاي ما كوتاه و در حد مجموعه تحت مديريتي خود باقي خواهد ماند اما با تعامل و هماهنگي همه دستگاه ها با يكديگر مي توانيم نگاه هاي بخشي را كنار زده و به افقهاي بلند تر چشم دوخت.

فرماندار شهرستان شيراز گفت: برنامه هاي ورزشي، تجليل از خانواده هاي شهدا و شهداي دولت و مسابقات مختلف از جمله ديگر برنامه هاي پيشي بيني شده براي هفته دولت در شهرستان شيراز است.

وي متذكر شد: در اين برنامه ها سعي شده كه در ابتدا كاركرد هاي دولت طي مدت اخير براي مردم معرفي شود و در مرحله بعدي مردم بتوانند ارتبباط نزديك تري با مسئولان داشته باشند.
 پنجشنبه 31 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن