تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813279565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك ميليون نفر در خراسان رضوي تحت پوشش بيمه اصلي قرار مي گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: يك ميليون نفر در خراسان رضوي تحت پوشش بيمه اصلي قرار مي گيرند
مشهد - خبرگزاري مهر: مدير كل سازمان تامين اجتماعي خراسان رضوي گفت: در سي امين سالگرد پيروزي انقلاب يك ميليون نفر بيمه شده اصلي در اين استان خواهيم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، دكتر حسين اميري ظهر امروز در جلسه شوراي اسلامي فرمانداري مشهد در راستاي اجراي اصل 44 پوشش يك ميليون نفري بيمه شدگان اصلي خراسان رضوي در دهه فجر امسال را نويد داد.

مدير كل سازمان تامين اجتماعي خراسان رضوي تصريح كرد: افتتاح كارگزاري شعبه يك تامين اجتماعي در هفته دولت و نيز راه اندازي 10 كارگزاري ديگر تا پايان سال جاري با محوريت برون سپاري گامي كوچك در اجراي اصل 44 است.

دكتر اميري با اشاره به اين موضوع كه مشتري محوري و جلب رضايت دو هدف اصلي تامين اجتماعي افزود: امسال با محاسبه هزينه هاي مستقيم و غير مستقيم درمان 500 ميليارد تومان بايد هزينه كنيم كه اين مبلغ بدون هيچ اتكاي دولتي از طريق خود سازمان بايد تامين شود.

وي اذعان داشت: رضايت 95 درصدي مردم از دستور كارهاي مهم و اكيد برنامه هاي سال جاري تامين اجتماعي است كه بدين وسيله شيب برخورداري مردم با نردبان تامين اجتماعي آسانتر از قبل مي شود.

دكتر اميري سلامت اداري كاركنان و نيز به صفر رساندن تخلفات اداري در اين سازمان را دو مقوله بسيار مهم معرفي كرد و افزود: تامين آينده مطمئن براي تمام اقشار جامعه از استراتژيهاي مهم تامين اجتماعي است.

وي همچنين فرايند شكل گيري بيمه اي براي يك نفر را صرف 15 دقيقه زمان معرفي كرد و تاكيد كرد: پاسخگويي به مشتري در اين زمان به عنوان يك دستور اداري براي كاركنان مطرح است.

مدير كل سازمان تامين اجتماعي شركاي اجتماعي، بيمه شده و دولت را سه ضلع يك مثلث تعريف كرد كه در راس آن دولت قرار دارد كه تامين اجتماعي در كنار اين مثلث نقش مجري را ايفا مي كند.

وي تغيير سكوي نرم افزاري استان را به عنوان اولين استان در كشور از مهمترين كارهاي اين سازمان دانست و تصريح كرد: از اقدامات مهم دولت نهم در اين راستا مي توات نرخ 17 درصدي بيمه رانندگان را متذكر شد كه با اين درصد راننده بيمه شده با پرداخت 47 هزار تومان بيمه دائمي خود را تضمين مي كند.

دكتر اميري با اشاره به برنامه 3 و 4 توسعه متذكر شد در پايان برنامه چهارم مقرر شده كه تمامي افراد پوشش بيمه اي داشته باشند و ملاحظه مي شود اگر اين هدف ميسر شود خراسان رضوي به عنوان پايلوت و قطب بزرگ بيمه اي نه تنها در كشور بلكه در منطقه خاورميانه معرفي مي شود.

وي با اشاره به اين موضوع كه هم اكنون 517 نفر بيمه شده اجباري اصلي و يك ميليون و 200 هزار نفر بيمه شده شاغل در استان خراسان رضوي تحت پوشش اين سازمان هستند افزود: از سال 1332 مستمري بگير و از سال 1328 بازنشسته در ايران داريم و اين در حاليست كه حتي در جوامع پيشرفته اي مثل آلمان مزد 11 سال پس از بازنشستگي از امكانات و مزاياي مربوط به تامين اجتماعي بهره مي برد.
 پنجشنبه 31 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن