تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815195535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/كشتي آزاد - المپيك پكن/ فيناليست‌هاي روز پاياني مشخص شدند فردين معصومي آخرين شانس مدال برنز ايران «كتويف ضربه» شد، انتقام «تايمازوف» از «موسل بز»


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /كشتي آزاد - المپيك پكن/ فيناليست‌هاي روز پاياني مشخص شدند "فردين معصومي" آخرين شانس مدال برنز ايران «كتويف ضربه» شد، انتقام «تايمازوف» از «موسل بز»


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - كشتي

ايران در روز پاياني مسابقات كشتي آزاد المپيك تنها شانس كسب يك مدال برنز توسط فردين معصومي دارد.

به گزارش ايسنا، فيناليست‌هاي روز سوم مسابقات كشتي آزاد المپيك پكن، در وزن 84 كيلوگرم دو كشتي‌گير كهنه‌كار همگان را غافل گير كردند و به فينال رسيدند. روازميندوراشويلي 32 ساله از گرجستان در نيمه‌نهايي قهرمان سال 2007 جهان را غافل گير كرد و با ضربه فني گئورگي كتويف روس را شكست داد.

يوسف عبدالسلام اف 31 ساله از تاجيكستان هم موفق شد 4-0 (3-0 و 1-0) سرهات بالجي از تركيه را مغلوب كند و به فينال راه يابد. در اين وزن رضا يزداني در دور اول رادوسلاو هربيك از لهستان را در دوتايم متوالي 1-0 و 3-1 شكست داد اما، مقابل نوروز تمرزاف از آذربايجان ضربه شد تا حذف شود.

در وزن 96 كيلوگرم، تيموراز تيگيف از قزاقستان بازگشت خيره كننده اي به جمع مدعيان داشت و در سه تايم گئورگي گوگشليدزه دارنده مدال هاي طلا و نقره جهان از گرجستان را برد و فيناليست شد. شيرواني مراداف روس نيز كه جانشين گاتسالوف قهرمان چهار دوره اخير جهان و المپيك شده است، با وجود كشتي هاي نه چندان درخشان، در نيمه نهايي توانست ختاگ گازيموف ديگر كشتي گير روسي الاصل آذربايجان را در سه تايم 3-1 (0-1، 2-0 و 1-0) شكست دهد و به ديدار پاياني اين وزن برسد.

سعيد ابراهيمي نماينده 96 كيلوگرم ايران در اولين كشتي خود "مصطفي امارا" از مصر را در دو تايم 6-4 (4-3، 2-1) شكست داد اما، مقابل گئورگي گوگشليدزه گرجستاني كاري از پيش نبرد و در دو تايم 4-0(3-0 و 1-0) مغلوب شد و از دور رقابت‌ها كنار رفت.

به گزارش ايسنا، در وزن 120كيلوگرم، آرتور تايمازوف قهرمان المپيك آتن از ازبكستان سرانجام انتقام خود را از ديويد موسل بز روسي كه براي اسلواكي به ميدان آمد، گرفت و در نيمه نهايي 2-0 (1-0 و 1-0) به برتري رسيد. تايمازوف در فينال المپيك سيدني به موسل بز باخته بود. موسل بز پس از مدت ها دوري از صحنه رقابت ها در 36 سالگي گام به المپيك گذاشته است.

ديگر فيناليست اين وزن بختيار احمداف از روسيه است كه 7-0(6-0 و 1-0) مريد موتاليموف از قزاقستان را از پيش رو برداشت.

فردين معصومي، ملي پوش وزن 120 كيلوگرم ايران ابتدا در يك مسابقه راحت 12-0 (6-0و 6-0) مندوزا لانگوفسكي از مكزيك را مغلوب كرد اما، با فن كول انداز برابر بختيار احمداف از روسيه ضربه شد.

معصومي براي كسب مدال برنز بايد بوجيدار بوياجيف از بلغارستان، استيو موكو از آمريكا و مريد موتاليموف از قزاقستان را مغلوب كند.

ساير نتايج مهم مسابقات روز پاياني كشتي آزاد المپيك پكن به ترتيب زير است:

84 كيلوگرم:

يوسف عبدالسلام اف(تاجيكستان) 7 - تاراس دانكو(اوكراين) 0

گئورگي كتويف(روسيه) 9 - زائوربك سوخيف(ازبكستان) 2

گئورگي كتويف(روسيه) در سه تايم (0-4، 2-0 و 2-0) نوروز تمرزاف(آذربايجان) را برد.

96 كيلوگرم:

گئورگي گوگشليدزه(گرجستان) 2 - الكسي كروپنياكوف(قرقيزستان) 0

تيموراز تيگيف(قزاقستان) 3 - ميشل باتيستا(كوبا) 0

شيرواني مراداف(روسيه) 3 - هاكان كوچ(تركيه) 0

ختاگ گازيموف(قزاقستان) 10 - قربان قربان اف(ازبكستان) 0

120كيلوگرم:

آرتور تايمازوف(ازبكستان) 6 - علي عيسي يف(آذربايجان) 3

ديويد موسل بز(اسلواكي) 4 - اوتو آئوبلي(مجارستان) 1

مريد موتاليموف(قزاقستان) 4 - آيدين پولاتچي(تركيه) 2

بختياراحمداف(روسيه) 3 - استيو موكو(آمريكا) 1

انتهاي پيام
 پنجشنبه 31 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 397]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن