تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816513484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مظلومي: خوشحالم؛ يك ماه خواب و خوراك نداشتم


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: يک راز نهفته دارم که به خدا واگذار کرده‌ام

مظلومي: خوشحالم؛ يك ماه خواب و خوراك نداشتم



سرمربي استقلال گفت: يک ماه خواب و خوراک نداشتم تا استقلال را به شرايط خودش برگردانم.



--------------------------------------------------------------------------------


پرويز مظلومي پس از پيروزي يک بر صفر استقلال مقابل پرسپوليس با حضور در کنفرانس مطبوعاتي اظهار داشت: بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم. در فوتبال تيمي که کمترين اشتباه را داشته باشد پيروز ميدان است. موقعيت‌هاي ما شايد نسبت به تيم حريف کمتر بود اما ما بهتر استفاده کرديم و من خدا شکر مي‌کنم که اين عزت را داده تا مقابل هواداران استقلال روسفيد باشد.

وي افزود: همه در اين برد سهيم هستند. از مديريت، کادر پزشکي، تدارکات و غيره تشکر مي‌کنم. مهم کسب سه امتياز بود که خوشحالم پيروزي به نفع ما رقم خورد. اگر در اين ديدار شکست مي‌خورديم همه کنار مي‌رفتند و من سيبل قرار مي‌گرفتم.

مظلومي عنوان کرد: به پرسپوليس خسته نباشيد مي‌گويم و خوشحالم که استقلال از موقعيت‌هايش به خوبي استفاده کرد. ما براي اين بازي برنامه‌ريزي داشتيم. پرسپوليس از ابتدا به دنبال بازي انتحاري بود و چيزي براي از دست دادن نداشت.

سرمربي استقلال ادامه داد: پيش بيني مي‌کرديم پرسپوليس فشار زيادي را بر روي دروازه ما بياورد مانند بازي رفت که چنين شرايطي را تجربه کرده بوديم.

مظلومي تصريح کرد: در رختکن به بچه‌ها گوشزد کردم که زياد عقب نکشيد. به آنها گفتم که فکر کنيد با يک گل از حريف عقب هستيد و بايد در نيمه دوم به فکر جبران و زدن گل تساوي باشيد. فکر نمي‌کردم تيم عقب بکشد و زماني که چنين شرايطي به وجود بيايد حريف فضاي بيشتري را تصاحب مي‌کند و بسيار خطرناک مي‌شود.

وي اظهار داشت: تعويض شريفات هم در نيمه دوم براي کشيدن تيم به جلو بود تا از ضدحمله استفاده کنيم و سرعت اين بازيکن حريف را به عقب بکشاند.

سرمربي استقلال ضمن تبريک به پرسپوليس خاطرنشان کرد: به پرسپوليس و تيم دايي تبريک مي‌گويم. تيم خوبي دارد و به هواداران اين تيم نيز به دليل حمايت‌هايشان تبريک مي‌گويم. آنها فرهنگ بالاي تماشاگران ايراني را نشان دادند و به راحتي ورزشگاه را ترک کردند.

مظلومي در پاسخ به اين سوال که به نظر مي‌رسيد هواداران استقلال بيشتر در ورزشگاه حضور داشتند گفت: ما دوست داريم هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند. هم استقلال و هم پرسپوليس به هواداران براي حمايت نياز دارند. هر دو تيم بايد در ليگ قهرمانان آسيا مقابل نمايندگان ازبکستان قرار گيرند و اين تيم‌ها را شکست دهند. ديدار در ليگ قهرمانان براي نمايندگان ايران بازي ملي محسوب مي‌شود و اميدوارم بتوانيم در اين ديدارها نتيجه بگيريم و آبروي فوتبال ايران را حفظ کنيم.

مظلومي در پاسخ به اين سوال که نظرتان درباره کسب رکورد با استقلال و پيروزي در هر دو ديدار رفت و برگشت مقابل پرسپوليس چيست، عنوان کرد: در اين رکورد همه سهيم هستند. باخت براي من و برد براي ديگران است. در يک ماه گذشته سختي زيادي کشيدم و فشار زيادي بر من وارد شد. يک ماه خواب و خوراک نداشتم تا استقلال را به شرايط خودش برگردانم.

سرمربي استقلال گفت: از روز اول هيچ قولي ندادم و تيمي را که دست و پا بسته بود به طرز عجيبي جمع کرديم. گاهي اوقات شرايطي به وجود آمد که مي‌خواستم بگويم خسته شده‌ام و ديگر نمي‌توانم تحمل کنم که دوستانم به من اجازه اين کار را ندادند. فشار روي من بسيار بي‌رحمانه بود و نه من آرامش داشتم و نه خانواده‌ام.
وي افزود: از افرادي که نوشته‌هايشان عدالت را رعايت مي‌کنم تشکر مي‌کنم.

مظلومي در باره اينکه شما در برخورد با حاشيه‌ها به خوبي شرايط را مديريت مي‌کنيد گفت: هر فردي بخواهد غير از روش استقلال حرکت کند شرمنده آن بازيکن خواهم بود. هر فردي که در خط ما نباشد از ما نيست و تا زماني که من در راس کادر فني استقلال هستم سر حرفم خواهم بود. بازيکن بايد در اختيار باشگاه باشد و اگر بازيکني بزرگ شده در کنار استقلال است که به اين جايگاه رسيده است.
وي ادامه داد: جباري و کوشکي را دوست دارم اما بايد بازيکنان روي قانون حرکت کنند.

مظلومي خاطرنشان کرد: همه خوب مي‌دانند که چه افرادي با من مشکل دارند. از فتح‌الله‌زاده، حجازي و پورحيدري تشکر مي‌کنم. همين که با حاشيه‌ها مبارزه مي‌کنيم و اجازه نمي‌دهيم تيم زياد تحت تاثير قرار بگيرد خوب است. بارها گفته‌ام اگر استقلال وارد حاشيه‌ها نشود آنگاه استقلال واقعي شکل مي‌گيرد.

سرمربي استقلال يادآور شد: مي‌دانم استقلال چه کمبودهايي براي ارايه بازي زيبا دارد اما خودم را نگه مي‌دارم و حرفي نمي‌زنم. بعضي‌ها مي‌گويند استقلال زيبا بازي نمي‌کند اما ما مشکلاتي در گذشته داشتيم. در بازي مقابل ملوان راز نهفته دارم که آن را به خدا واگذار کردم. اگر کسي در زمين قصور کند آن را به خدا واگذار مي‌کنم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن