تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821168271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر كوتاه از پليس آگاهي نيروي انتظامي چندين باند سرقت ، قاچاق و جعل اسناد دستگير شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چند خبر كوتاه از پليس آگاهي نيروي انتظامي چندين باند سرقت ، قاچاق و جعل اسناد دستگير شدند
اجتماعي. انتظامي. آگاهي
ماموران پليس آگاهي نيروي انتظامي ، در ‪ ۲۴‬ساعت گذشته موفق شدند چندين باند سرقت ، قاچاق سوخت وجاعل اسناد دولتي را در شهرهاي تهران ، كرمانشاه ، مازندران و خراسان رضوي دستگير كنند.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا به نقل از اداره اجتماعي پليس آگاهي كشور ، در ادامه برخورد با قاچاقچيان سوخت در سطح كشور كارآگاهان مبارزه با قاچاق پليس آگاهي استان‌هاي مازندران و خراسان رضوي موفق شدند هشت نفر را در ارتباط با قاچاق سوخت دستگير و از آنها حدود ‪ ۱۰۰‬هزار ليتر فرآورده نفتي قاچاق كشف و ضبط كنند.

براساس اين گزارش ، ماموران آگاهي استان مازندران در اقدامي سريع دو برادر را كه در انباري در جاده ساري - جويبار در امر قاچاق سوخت فعاليت داشتند دستگير و از انبار آنها بيش از‪ ۴۰‬هزار ليتر نفت سفيد و دو هزار ليتر تينر كشف و ضبط كنند.

اين گزارش حاكيست، همچنين ماموران پليس آگاهي استان خراسان رضوي نيز با كنترل مبادي ورودي و خروجي استان و بررسي پرونده قاچاقچيان سابقه دار در اين خصوص ‪ ۵۰‬هزار ليتر انواع سوخت قاچاق را كشف و ‪ ۵۷‬دستگاه خودرو را نيز توقيف كنند و در اين ارتباط شش نفر را نيز دستگير و تحويل مقامات قضايي بدهند.

ماموران پليس آگاهي استان كرمانشاه نيز با تلاش و پيگيري مستمر اعضاي يك باند بزرگ جيب بري از مسافران تاكسي به سركردگي يكي از سارقان سابقه دار و حرفه ايي دستگير كردند كه اين افراد در مراحل اوليه تحقيقات به بيش از ‪ ۲۰۰‬فقره سرقت اعتراف كردند.

رييس پليس آگاهي استان كرمانشاه در اين ارتباط گفت: اين باند از ابتداي سال گذشته تاكنون ‪ ۲۰۰‬فقره سرقت به شيوه جيب بري در مناطق مختلف استان از مسافران تاكسي داشته كه سرانجام با تلاش كارآگاهان پليس آگاهي دستگير شدند.

سرهنگ اسفنديار اميدي افزود: اين افراد تحت عنوان مسافر و پس از شناسايي طعمه‌هاي خود اقدام به سرقت كيف و وجوه نقد همراه مسافران مي‌كردند.

وي از شهروندان خواست با رعايت هشدارهاي پليس و نهايت دقت در هنگام مسافرت‌هاي درون شهري و انتخاب وسايل نقليه مناسب وسايل نقليه عمومي براي تردد پليس آگاهي را در امر كاهش هر چه بيشتر آمار سرقت‌ها ياري كنند رييس پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: ماموران آگاهي تهران بزرگ در بازرسي از يك انبار و سردخانه‌اي واقع در جنوب پايتخت ‪ ۳۲‬تن بادام هندي قاچاق را كشف و ضبط كردند.

سرهنگ عباسعلي محمديان افزود: در پي دريافت گزارشي مبني بر تخليه و ذخيره مقادير زيادي بادام هندي در انباري واقع در خيابان فدائيان اسلام و سردخانه‌اي در خيابان شهيد رجايي ماموران بلافاصله در محل حاضر و در بازرسي از اين دو مكان ‪ ۳۲‬تن بادام هندي فاقد اسناد و مدارك گمركي را به ظن قاچاق كشف كردند.

وي در بخش ديگري اظهارداشت: مرد جاعلي كه با جعل شناسنامه اقدام به راه اندازي چهار شركت تجاري كرده بود و در سال ‪ ۸۵‬در حين انتقال به زندان متواري شده بود با تلاش كارآگاهان پليس آگاهي پايتخت شناسايي و دستگير شد.

وي همچنين از دستگيري سارق لوازن خودرو كه تاكنون ‪ ۴۰‬فقره سرقت انجام داده بود خبر داد و افزود: اين فرد با همدستي يك نفر اقدام به سرقت لوازم خودروها در محدوده كلانتري ‪ ۱۰۱‬تجريش مي‌كرد و اموال مسروقه را به دو مالخر مي‌فروخت كه تحقيقات براي دستگيري همدستان وي آغاز شده است.

رييس پليس پايتخت تاكيد كرد: ماموران آگاهي تهران بزرگ موفق به دستگيري باند بزرگ جعل اسناد دولتي و خصوصي و سازنده مهرهاي ادارات دولتي شدند.

سرهنگ محمديان گفت: در پي شكايات متعدد مردمي ، كارآگاهان براي دستگيري اين جاعل تلاش خود را آغاز كردند و سرانجام با شناسايي محل سكونت وي را دستگير و از بازرسي منزلش آلات و ادوات جعل شامل انواع و اقسام مهرهاي معتبر دولتي و خصوصي و فرم‌هاي خام دفترخانه‌ها و اسناد رسمي كشف و ضميمه پرونده كردند.

وي تاكيد كرد: اين جاعل در تحقيقات اوليه دو نفر را به عنوان همدست خود معرفي كرده كه وي را در امر ساختن مهرهاي ادارات ياري مي‌كردند كه تلاش پليس براي دستگيري اين دو نفر ادامه دارد.
 چهارشنبه 30 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن