تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804021554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: حوادث شهرستانها
دستگيري داماد كينه‌جو در شهريار

كرج - رئيس پليس شهريار گفت: داماد كينه‌جويي كه در اين شهرستان پس از آزادي از زندان با نارنجك جنگي مادر زنش را كشت و هفت نفر از اعضاي خانواده‌اش را راهي بيمارستان كرد، دستگير شد.‌

سرهنگ محمدحسين كريمي در گفتگو با خبرنگار ايرنا افزود: اين داماد به نام محرمعلي 41 ساله پس از چهار سال تحمل زندان، فقط 48 ساعت پس از آزادي، ساعت شش صبح با ورود به منزل مادرزنش در حالي كه اعضاي خانواده‌ در خواب بودند، با پرتاب دو نارنجك جنگي مادرزن خود به نام سكينه را به قتل رساند و هفت عضو ديگر خانواده را مجروح كرد.

وي گفت: اين متهم كه داراي دو فرزند است، پس از آنكه با همسر خود دچار اختلاف شد و همسرش از او به جرم شرارت و درگيري و نزاع و ضرب و جرح خود شكايت كرد، بازداشت و به تحمل چهار سال حبس محكوم شد.

وي اضافه كرد: در مدتي كه اين متهم در زندان به‌سر مي‌برد همسرش علاوه بر حكم طلاق توانسته بود حضانت دو فرزندش را نيز دريافت كند.

كريمي اضافه كرد: در پي وقوع اين حادثه بلافاصله پليس آگاهي شهريار وارد عمل شد و مخفيگاه محرمعلي را در شهر رشت شناسايي كرد و دو روز پيش ماموران در يك عمليات غافلگيرانه در حالي كه اين قاتل قصد درگيري با ماموران و فرار را داشت، او را دستگير كردند.

در بازرسي از مخفيگاه اين متهم چهار نارنجك دستي جنگي و يك قبضه سلاح كمري كشف شد.

سارقان طلافروشي به دام افتادند

سرويس حوادث: كارآگاهان پليس آگاهي استان تهران موفق شدند عاملان سرقت از يك طلافروشي در كرج را دستگير كنند.

سرهنگ اسماعيل هادئي رئيس پليس آگاهي استان تهران با بيان اين خبر افزود: چندي قبل دو نفر ناشناس با يك دستگاه موتورسيكلت و به عنوان مشتري در برابر يك طلافروشي در اشتهارد كرج توقف كردند و با توجه به اين كه دوربين مدار بسته طلافروشي نقص فني داشت و صاحب مغازه به صورت انفرادي مشغول جمع كردن طلاجات براي تعطيل كردن مغازه بود، سارقان از فرصت استفاده كرده و ضمن درگيري با فروشنده در حدود 5 كيلوگرم از طلاجات مغازه را به سرقت بردند.

پرونده اين سرقت براي بررسي در اختيار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت و كارآگاهان سرانجام متهم به نام را به همراه همدستش به نام دستگير كردند.

در ادامه عمليات، كارآگاهان موفق شدند خريدار طلاجات مسروقه را در كرج و قزوين شناسايي و دستگير كنند.

سرهنگ هادئي در پايان با اشاره به جزئيات اين پرونده بار ديگر از صاحبان مشاغل درخواست كرد براي كاهش هرچه بيشتر آمار سرقت و جسارت مجرمان در انجام جرم، محل كسب و كار خود را به انواع وسايل ايمني تجهيز كنند.

‌كشف 17 شيء عتيقه در منوجان‌

كرمان - خبرنگار اطلاعات: 17 شي ِ عتيقه شامل قدح‌هاي بزرگ، كاسه، كوزه‌هاي كوچك و ظروف پياله‌اي در روستاي تياب منوجان از توابع استان كرمان كشف شد.‌

اين اشيا كه مربوط به هزاره سوم پيش از ميلاد است در جريان حفر كانال آب و به صورت اتفاقي كشف شد.

بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌دهد اين اشيا در عمق 2 متري از سطح زمين و در بافت يك گورستان پيش از تاريخ دفن شده بودند.‌

كشف 257 كيلوگرم ترياك در نهبندان‌

بيرجند - خبرنگار اطلاعات: ماموران انتظامي شهرستان نهبندان موفق به كشف 257 كيلوگرم ترياك شدند. در پي اطلاعات رسيده مبني بر حمل مواد مخدر از شهرستان نهبندان، دو تيم مجهز از پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان به محل اعزام و به يك دستگاه خودرو پژو مشكوك شدند و آن را تحت نظر قرار دادند.‌

براساس اين گزارش، در ادامه يك دستگاه خودرو تويوتا وانت نيز به خودرو تحت نظر نزديك شد كه ماموران بلافاصله نسبت به دستگيري راننده و سرنشين خودرو پژو اقدام كردند. در اين هنگام راننده خودرو تويوتا وانت با مشاهده ماموران، متواري شد كه ماموران پس از تعقيب و گريز، خودرو را متوقف و در بازرسي از آن مقدار 257 كيلوگرم ترياك كشف و ضبط كردند.

‌حادثه اي با 2 كشته و 3 مجروح‌

مشهد - براثر برخورد يك دستگاه كاميون با خودرو سواري پيكان در محور بجستان - فردوس، 5 نفر كشته و يا زخمي شدند.

اين حادثه در ساعت 5 و 45 دقيقه صبح ديروز در كيلومتر 15 اين محور روي داد.

در اين حادثه 2 نفر از سرنشينان خودرو سواري پيكان در محل حادثه جان باختند و 3 نفر ديگر كه به شدت زخمي شده بودند، به كمك نيروهاي امدادرسان روستاي زين‌آباد بجستان به بيمارستان اين شهرستان منتقل شدند.

كارشناس پليس راه شهرستان گناباد، علت حادثه را انحراف به چپ خودرو پيكان اعلام كرد.

كشف 1236 كيلوگرم مواد مخدر در استان كرمان‌

كرمان - خبرنگار اطلاعات: فرمانده انتظامي استان كرمان از كشف 1236 كيلوگرم مواد مختدر در اين استان خبر داد.

سردار اسحاقي گفت: از اين مقدار مواد مخدر، 320كيلوگرم مرفين در بازرسي از يك دستگاه اتوبوس در محور شهر بابك - هرات، 263 كيلوگرم ترياك در بازرسي از يك دستگاه خودرو وانت پيكان در رودبار، 173 كيلوگرم ترياك از يك دستگاه كاميون در منوجان، 380 كيلوگرم ترياك در راين و بيش از 100 كيلوگرم ترياك نيز در قلعه گنج، كهنوج و عنبر‌آباد كشف شد.

بازداشت ‌سارقان طلافروشيها در آذربايجان‌ غربي‌

سرويس حوادث: كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي آذربايجان غربي اعضاي يك شبكه سرقت از طلافروشيها كه با شيوه خاص اقدام به دهها فقره سرقت در شهرهاي مختلف اين استان كرده بودند را دستگير كردند.‌

به گزارش اداره اجتماعي پليس آگاهي كشور، سرهنگ‌حسين ‌عظيمي رئيس پليس‌ آگاهي استان آذربايجان‌غربي در اين باره گفت: پس از اعلام چندين فقره شكايت در خصوص سرقت از مغازه‌هاي طلافروشي در چند شهر استان و با توجه به اهميت موضوع كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت وارد عمل شدند.

وي افزود: در بررسي‌ها مشخص شد اعضاي گروه سرقت به صورت سه تا پنج نفره وارد مغازه‌هاي طلافروشي شده و هنگامي كه سارقان زن به بهانه انتخاب سرويس طلا توجه فروشنده را به خود جلب مي‌كردند، ديگر سارقان با استفاده از فرصت به دست آمده اقدام به سرقت جواهرآلات مي كردند.

كارآگاهان با استفاده از اطلاعات مالباختگان با انجام چهره‌نگاري پس از چند روز تلاش گسترده رد پاي يكي از سارقان را به دست آوردند و او را در منزل خود به دام انداختند. از منزل اين متهم علاوه بر كشف مقداري از طلاهاي مسروقه، مقدار زيادي موادمخدر نيز كشف و ضبط شد.

در ادامه عمليات و با تحقيقات مستمر، ساير اعضاي گروه به همراه خريداران اموال مسروقه در حالي كه قصد خارج شدن از استان را داشتند دستگير و پس از اعتراف به سرقتهاي خود با صدور قرار وثيقه روانه زندان شدند.




 چهارشنبه 30 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 264]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن