تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815972338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گفتگو با اصلاح طلبان در مورد تلاش وسيع ابراهيم يزدي براي دخالت خارجي در انتخابات رياست جمهوري ايران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: گفتگو با اصلاح طلبان در مورد تلاش وسيع ابراهيم يزدي براي دخالت خارجي در انتخابات رياست جمهوري ايران
در پي اظهارات اخير ابراهيم يزدي دبيركل گروهك نهضت آزادي مبني بر اينكه به اصلاح طلبان هشدار مي دهم مهمتر از توافق و اجماع نظر بر سر يك كانديداي مشترك به فكر حل مساله مديريت انتخابات باشند و مشخص كنند كه چگونه مي خواهند نظارت و كنترل بر اين انتخابات را انجام دهند. همچنين پيشنهاد نهضت آزادي به اصلاح طلبان مبني بر نظارت بين المللي بر انتخابات پيش روي رياست جمهوري دهم براي حل مساله مديريت انتخابات، احزاب دوم خردادي اظهارات ابراهيم يزدي را به شدت محكوم كردند.
هيچ اصلاح طلبي بلندگوي نهضت آزادي نخواهند شد

عضو شوراي مركزي حزب اسلامي كار گفت: نهضت آزادي و ابراهيم يزدي گمان مي كنند مي توانند از طريق اصلاح طلبان و تندروهاي اصلاح طلب حزب خود را به كرسي بنشانند، اما بايد بدانند قطعا هيچ اصلاح طلبي به جز برخي واماندگان و تندروهاي اصلاحات بلندگوي نهضت آزادي و ابراهيم يزدي نخواهند شد و تلاش ويسع آنان براي كشاندن پاي بيگانگان به انتخابات ايران امري مذموم است.

اسماعيل حق پرستي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: اصلاح طلبان از ابتداي انقلاب تاكنون در همه عرصه هاي انتخابات در كشور حضور فعال داشته اند و هيچ گاه در فكر نظارت بيگانگان و نظارت بين المللي در انتخابات نيفتاده اند و نخواهند افتاد.

وي تصريح كرد: ابراهيم يزدي و نهضت آزادي بايد بدانند ما به هيچ عنوان صلاحيت بيگانه را بر خودمان مسلط نمي كنيم. زيرا مسلط كردن صلاحيت بيگانگان بر نظارت در انتخابات كشورمان خفت بار است و قطعا توطئه غربي ها است و هيچ گاه صورت نمي پذيرد.

پيشنهاد نظارت مجامع بين المللي بر انتخابات نقض استقلال كشور است

در همين ارتباط رئيس شوراي عالي حزب همبستگي، با تاكيد بر اينكه هيچ گروه اصلاح طلبي نظارت بين المللي بر انتخابات كشور را قبول ندارد، گفت: پيشنهاد نظارت مجامع بين المللي بر انتخابات مي تواند به نوعي ناقض استقلال كشور باشد و هيچ اصلاح طلبي به دنبال اين موضوع نيست و از اين گونه پيشنهادها حمايت نمي كند.

محمدرضا راه چمني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: همه ما چه اصلاح طلبان و چه اصولگرايان انقلاب كرده ايم كه در داخل كشور مسايل را به خوبي پيش ببريم نه اينكه به دنبال نظارت بيگانگان باشيم. به همين خاطر دخالت مجامع بين المللي بر انتخابات را حرفي نسنجيده مي دانيم. زيرا با استقلال كشور در تضاد است.

وي تصريح كرد: كساني كه براي انقلاب دل مي سوزانند بايد تلاش كنند انتخابات سالم برگزار شود و اگر هم در بحث نظارت و اجرا نواقصي در قوانين انتخابات رياست جمهوري وجود دارد بايد اين نواقص در مجلس شوراي اسلامي اصلاح شود.

سوء استفاده كنندگان بدانند مديريت كشور انتخابات سالم برگزار مي‌كند

رئيس شاخه روحانيون حزب اعتماد ملي با تاكيد بر اينكه ابراهيم يزدي و نهضت آزادي خود را به اصلاح طلبان وصله نكنند در همين ارتباط گفت: مطرح كنندگان نظارت بين المللي بر انتخابات قصد دارند با چنين مواضعي هشدار به اصلاح طلبان از جريان اصلاح طلبي و عليه نظام سوء استفاده كنند اما اين سوء استفاده كنندگان بايد بدانند مديريت كشور مانند انتخابات هاي گذشته انتخابات سالم برگزار مي‌كند و جايي را براي حرف هاي اين چنيني و نظارت بين المللي بيگانگان باقي نخواهد گذاشت.

حجت الاسلام سيد علي ميرهادي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: قطعا انتخابات رياست جمهوري آينده انتخاباتي خواهد بود كه در چارچوب قانون اساسي و با نظارت خود نيروهاي انقلاب به صورت عادلانه برگزار مي شود و قطعا راهي براي حرف هاي نسنجيده سوء استفاده كنندگان باقي نخواهد گذاشت.

وي با تاكيد بر اينكه اصلاح طلبان به هيچ عنوان با نظارت بين المللي بر انتخابات موافق نخواهند بود، خاطرنشان كرد: دست اندركاران برگزار كننده انتخابات اعم از هيات‌هاي اجرايي و نظارت بايد مثل هميشه نحوه برگزاري انتخابات رياست جمهوري دهم را به صورت مطلوب برگزار كنند كه جاي هيچگونه اعمال سليقه‌هاي جناحي و خطي برخي گروهها در رياست جمهوري دهم باقي نماند.

نهضت آزادي اپوزيسيون است كه تقاضاي دخالت بين المللي در انتخابات را مي‌كند

رئيس ستاد انتخابات جبهه آزادي در اين زمينه گفت: قطعا ابراهيم يزدي و نهضت آزادي به عنوان يك جريان اپوزيسيون قصد دارد مانند ساير گروه‌هاي اپوزيسيون كه همواره در انتخابات گذشته به دنبال نظارت بين المللي در انتخابات جمهوري اسلامي بودند، تقاضاي دخالت بين المللي را از طريق اصلاح طلبان به كرسي بنشانند.

مجيد محتشمي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: نهضت آزادي و اپوزيسيون بايد بدانند اصلاح طلبان به هيچ عنوان اعتقادي به اين نوع اظهار نظرها در رابطه با نظارت بين المللي ندارند. به همين خاطر آْنها راه خود را از اصلاح طلبان معتقد به نظام و قانون اساسي جدا كنند.

وي خاطرنشان كرد: انتظار مي‌رود برگزار كنندگان انتخابات پيش رو نيز انتخابات را به صورت مطلوب تر از گذشته برگزار كنند كه اپوزيسيون ديگر به خود اجازه اعمال سليقه هاي فردي بر نظام و جمهوري اسلامي را ندهند./ش
 چهارشنبه 30 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن