تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820393209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رقابتهاي يازدهمين روز المپيك


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: رقابتهاي يازدهمين روز المپيك
رقابتهاي المپيك پكن ديروز پيگيري شد .
به گزارش شبكه خبر ، در جريان رقابتهاي ديروز بالاخره كاروان ورزشي ايران به جمع 74 كشوري كه موفق به كسب مدال المپيكي شده اند پيوست و در رقابتهاي كشتي آزاد و در وزن 60 كيلوگرم مراد محمدي پس از دو پيروزي مقابل كشتي گيران مصر و كانادا در مرحله نيمه پاياني مغلوب باتيروف روس شد و در جدول بخت مجدد براي كسب عنوان سومي با غلبه بر زليم خان حسين اف از جمهوري آذربايجان ، نشان برنز را بر گردن آويخت ، در اين وزن باتيروف طلا گرفت و فدو ريشين از اوكراين بر سكوي دوم ايستاد.
و كشتي گير ژاپني به همراه مراد محمدي از ايران مشتركا سوم شدند .

اما در وزن 55 كيلو عباس دباغي با يك برد مقابل كشتي گير كلمبيايي و باخت برابر بسيك كودو خوف روس از دور رقابتها حذف شد.

در پينگ پنگ ، افشين نوروزي در نخستين ديدار خود 2 به 4 نتيجه را به ميهاي بوبو سيكاي ايتاليايي واگذار كرد و از دور رقابتها كنار رفت.

در دسته به اضافه 105 كيلوگرم وزنه برداري ، رشيد شريفي با 196 كيلو در يكضرب ، 230 در دوضرب و مجموع 426 كيلو ششم شد ، در اين دسته ماتياس اشنايدر از آلمان با 203 كيلو در يكضرب ، 258 در دو ضرب و مجموع 461 كيلوگرم به نشان طلا دست يافت.

در قايقراني بادباني ، پل گوديسون از بريتانيا نشان طلاي مادهء ليزر راكسب كرد و نمايندگان اسلووني و ايتاليا بترتيب نقره و برنز گرفتند.
در دوچرخه سواري پيست و ماده مديسون تيم آرژانتين طلا گرفت و تيمهاي اسپانيا و روسيه بترتيب به نشانهاي نقره و برنز دست يافتند.

در ماده اسپرينت دوچرخه سواري نيز كريس هوي از بريتانيا نشان طلا را برگردن آويخت ، هموطن او به نشان نقره دست يافت و نماينده فرانسه عنوان سوم را بخود اختصاص داد .

در ژيمناستيك لي ژيائو پنگ از چين نشان طلاي پارالل را كسب كرد و ژيمناستهاي كره جنوبي و ازبكستان بترتيب در ردههاي دوم و سوم جاي گرفتند.

همچنين در ماده بارفيكس ژيمناستيك نيز كاي ژو از چين بر سكوي نخست ايستاد و شركت كنندگان آمريكا و آلمان بترتيب دوم و سوم شدند.

در ترياتلون مردان نيز يان فرو دنو از آلمان موفق به كسب نشان طلا شد و ورزشكاراني از كانادا و نيوزلند نشانهاي نقره و برنز را كسب كردند.

در ماده پرش ارتفاع دو و ميداني ، آندري سيل نوف از روسيه با 2 متر و 36 سانتيمتر قهرمان شد و حريفاني از انگليس و روسيه دوم و سوم شدند .

در پرتاب ديسك نيز گرد كانتر از استوني با 68 مترو 82 سانتي متر صاحب نشان طلا شد ، لهستان و ليتواني دوم و سوم شدند .

در سوار كاري و در ماده درساژ آنكي فان گرانس فن از هلند به نشان طلا دست يافت و دو سوار كار از آلمان نشانهاي نقره و برنز را تصاحب كردند.

در مرحله نيمه پاياني مسابقات فوتبال نيجريه 4 به 1 بلژيك را در هم كوبيد و آرژانتين با 3 گل برزيل را مغلوب كرد.

در پايان يازدهمين روز بازيها چين با كسب 43 نشان طلا ، 14 نقره و 19 برنز همچنان در صدر جدول رده بندي توزيع مدالي جاي دارد .
 چهارشنبه 30 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن