تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816251884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - روز دوازدهم المپيك


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ورزش - روز دوازدهم المپيك
ورزش - روز دوازدهم المپيك

برنامه رقابت ورزشكاران ايراني
سارا خوش‌جمال‌فكري و رضا نادريان در اوزان اول زنان و مردان تكواندو- ساعت 5 و 30 دقيقه (رده‌بندي و فينال ساعت 11و 30 دقيقه)
مهدي تقوي و ميثم مصطفي‌جوكار- اوزان 66 و 74 كيلوگرم كشتي آزاد- ساعت 6 (رده‌بندي و فينال ساعت 12 و 30 دقيقه)
سجاد مرادي و احسان مهاجرشجاعي- مرحله مقدماتي دوي 800 متر- ساعت 15 و 30 دقيقه

دو مدال نقره براي دو نفر اول
رئيس فدراسيون جهاني شنا از IOC به دليل ندادن مدال طلا به دو ژيمناست زن انتقاد كرد. ناسيتا ليوكين از آمريكا و توماس بوهيل از فرانسه در رقابت‌هاي ژيمناستيك المپيك هر دو به يك ركورد دست يافتند و به اين دليل كميته بين‌المللي المپيك به هيچ‌يك از اين دو مدال طلا نداد و مدال نقره به اين دو ژيمناست برتر رسيد. همين مسئله با انتقاد رئيس فدراسيون جهاني ژيمناستيك از IOC همراه شد: «به نظر من اين درست نيست. بايد به هر دو مدال طلا مي‌دادند. زماني كه دو نفر به يك سطح مي‌رسند چرا نبايد به هر دوي آ‌نها مدال طلا داد. درستش اين بود كه به هر دو ژيمناست مدال طلا مي‌دادند. با اين حال گويا قوانين IOC با هرجا متفاوت است.» مربي ژيمناست آمريكايي هم در اين‌باره گفت: «هيچ‌كس نمي‌فهمد كه در اين جهنم چه مي‌گذرد.»

ناراحتي از نقره‌اي بودن مدال‌هاي طلا
اعلام يك خبر عجيب از سوي كميته بين‌المللي المپيك در خصوص كيفيت مدال‌هاي طلاي اين مسابقات باعث حيرت و تعجب بسياري از مدال‌آوران اين مسابقات شد. كميته بين‌المللي المپيك اعلام كرد مدال‌هاي طلاي توزيع‌شده در مسابقات كاملا از جنس طلا نيست. اين مدال‌ها تنها داراي شش گرم طلا بوده و بقيه آن از نقره است و ‌اين مسئله ناراحتي ورزشكاران قهرمان را در پي داشت. مقامات كميته بين‌المللي المپيك مجبور شدند نسبت به برخي از گلايه‌ها و شكايات تيم‌ها پاسخ داده و واكنش نشان دهند. آنها تاكيد كردند كه نقره به‌كاررفته در مدال‌هاي طلا مرغوبيت بالايي دارد.

چين و آمريكا در ديدار نهايي واليبال ساحلي زنان
تيم زنان چين و آمريكا با غلبه بر حريفان در مرحله نيمه‌نهايي، به ديدار نهايي واليبال ساحلي رسيدند. آمريكا بدون شكست از مرحله گروهي تا اين مرحله پيش آمده و با پيروزي محتمل در فينال، ركورد شكست‌ناپذيري در واليبال ساحلي را مي‌شكند. در قسمت مردان هم تيم‌هاي برزيل A و B به مرحله نيمه‌نهايي رقابت‌هاي واليبال ساحلي المپيك پكن راه يافتند.

25 ركورد جهاني شنا شكسته شد
رقابت‌هاي شناي المپيك 2008 پكن در حالي به پايان رسيد كه 25ركورد جهاني و 66 ركورد المپيكي به ثبت رسيد. در اين مسابقات 14 ركورد در بخش مردان و 11 ركورد در بخش زنان شكسته شد. در اين ميان، 66 ركورد المپيك نيز جابه‌جا شد. 29 ركورد جديد در بخش مردان و 37 ركورد در بخش زنان به ثبت رسيد و در مجموع رده‌بندي مدال‌ها، آمريكا اول شد. استراليا در رده دوم و ژاپن بر سكوي سوم اين دوره ايستاد.

يك ماه حقوق براي خريد بليت مسابقات پكن
با وجود توجه نيروهاي امنيتي چين، بازار سياه بليت المپيك پكن همچنان پررونق است. چيني‌ها براي تماشاي برخي مسابقات، مبالغ سنگيني براي دريافت بليت از بازار سياه پرداخت كردند. براي تماشاي برخي ديدارها نظير بسكتبال و دووميداني، آنها تا سه هزار يوان كه معادل درآمد كارمندان عاليرتبه اين كشور است، پرداخت كرده‌اند.

كسب مدال در نهمين المپيك
يك سواركار 61ساله كانادايي پس از 9 دوره شركت در مسابقات المپيك، عاقبت موفق به كسب مدال شد. به گزارش خبرگزاري فارس، «‌اي‌ين‌ميلر» توانست به همراه تيم پرش با اسب اين كشور، مدال نقره المپيك را كسب كند. او پس از سال‌ها حسرت كسب مدال المپيك، وقتي موفق شد، گفت: در هر دوره كه در المپيك شركت كرديم، مردم به ما اميد داشتند و از پشتيباني ما خسته نشدند. به اين خاطر من از اعتماد و صبر هموطنانم تشكر مي‌كنم.

مرحله حذفي بسكتبال مردان امروز آغاز مي‌شود
رقابت‌هاي مرحله يك‌چهارم نهايي بسكتبال المپيك پكن امروز برگزار مي‌شود و برنامه اين رقابت‌ها به شرح زير است: اسپانيا- كرواسي، ليتواني- چين، آمريكا- استراليا، آرژانتين- يونان.

برزيل و آمريكا در فينال فوتبال زنان
تيم‌هاي ملي فوتبال زنان برزيل و آمريكا به مرحله نهايي المپيك راه يافتند. در دو ديداري كه دوشنبه‌شب در محل برگزاري المپيك در چين انجام شد، برزيل پس از عقب‌ماندگي يك بر صفر، به خود آمد و 4 گل درون دروازه آلمان قرار داد تا به بازي نهايي برسد. در جدالي ديگر، آمريكا 4 بر 2 مقابل ژاپن به برتري رسيد. در روز پنج‌شنبه آلمان و ژاپن با انجام بازي بر سر عنوان سوم خواهند جنگيد. پس از‌ آن، برزيل و آمريكا آخرين تلاش خودرا جهت تصاحب مدال طلا به خرج مي‌دهند.
 چهارشنبه 30 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن