تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815174808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ضرورت اتمام مطالعات طرح پروژه پيامبر اعظم(ص) تا پايان مهر


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: ضرورت اتمام مطالعات طرح پروژه پيامبر اعظم(ص) تا پايان مهر
وزير كشور در بازديد از مسير اجرايي پروژه پيامبر اعظم(ص)، بر ضرورت اتمام مطالعات اين طرح تا پايان مهرماه سال جاري تاكيد كرد.
به گزارش ايسنا علي كردان - بر ضرورت تسريع در انجام مقدمات كار و حل و فصل مشكلات حقوقي و نحوه تملك املاك واقع در مسير طرح تاكيد كرد و گفت: اين پروژه نبايد حتي يك روز هم تاخير داشته باشد.
وي با بيان اين كه «اجراي پروژه پيامبر اعظم(ص) نياز به شهردار و شوراي شهر توانمند دارد» گفت: مسوولان شوراي شهر بايد امكانات و اختيارات مورد نياز شهرداري را در ارتباط با اين پروژه تامين كنند.
وي بر ضرورت تلاش در جهت جلب سرمايه گذاري مورد نياز پروژه تاكيد و اظهار كرد: بايد دقت شود كه در اين زمينه نه شهرداري زيان ببيند و نه سرمايه گذار.
وزير كشور با تاكيد بر اين كه «پروژه بر اساس يك جدول زماني مشخص بايد پيش برود» گفت: به لطف الهي و بسيج امكانات در قم و كشور اين پروژه همزمان با ميلاد پيامبر اكرم(ص) وارد فاز عملياتي خواهد شد. در ابتداي اين جلسه ناظمي اردكاني استاندار قم گزارشي از اقدامات انجام شده در خصوص آغاز عمليات اجرايي پروژه پيامبر اعظم(ص) ارايه كرد و افزود: براي ساخت مسير و بدنه بالغ بر هزار ميليارد تومان اعتبار مورد نياز است كه از طريق فروش اوراق مشاركت تامين خواهد شد.
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن