تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799033361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تولید زانیتا اواخر سال 89 از خط خارج می شود


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: ایلنا: قائم مقام سایپا در پاسخ به ایلنا در خصوص روشن شدن تکلیف فیس لیفت تندر 90 با وجود گذشت 13 ماه از رونمایی آن گفت: مشكلات عملياتي بين سايپا و رنو باعث تأخير در توليد فيس ليفت تندر شده كه البته مسائل مربوط به تعهدات فيمابين دو شركت حل شده است. اما يك سري عمليات جهت صنعتي‌سازي اين خودرو لازم است كه در حال بررسي آن هستيم.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدسعید فلاحی در حاشيه هشتمين نمايشگاه بين المللي خودرو شيراز، ادامه داد: شركت رنو در زمان رونمايي از فيس ليفت تندر مخالفتي نداشته و با تأكيد بر لزوم رفع مشكلات قراردادي تندر 90 گفت: اولويت كاري ما افزايش توليد تندر است و توجه به توليد فيس ليفت اين خودرو در اولويت‌هاي بعدي قرار دارد.
وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا با كاهش توليد تندر 90 طي ماههاي گذشته، بحث توليد و عرضه فيس ليفت تندر منتفي شده يا خير گفت: خير، اين قضيه منتفي نشده است.
تولید زانیتا اواخر سال 89 از خط خارج می شود
فلاحی همچنین در خصوص خروج زانتیا از خط تولید سایپا نیز گقت:‌ توليد اين خودرو تا سال آينده به روال قبل انجام خواهد شد و اواخر سال 89 خط توليد زانتيا به تدريج به توليد محصولات جايگزين اختصاص خواهد يافت.
وي ادامه داد: قرارداد مربوط به توليد محصول جايگزين زانتيا هنوز نهايي نشده ولي براي توليد يك خودروي اروپايي و همچنين يك محصول كره‌اي در حال مذاكره هستيم.
مینیاتور صنعتی شد
محمدسعید فلاحی در حاشيه هشتمين نمايشگاه بين المللي خودرو شيراز، در جمع خبرنگاران نیز در مورد مینیاتور افزود: تولید صنعتی این محصول آغاز شده و از ماه آینده شروع خواهد شد و بخشی از تعهدات را تا پایان سال ارائه خواهیم کرد و بخش دیپر را بنا به نظر مشتری در سال آینده تحویل خواهیم داد.
وی با اشاره به نقش سايپا در برگزاري مراسم افتتاح نمايشگاه خودروي شيراز گفت: اين نمايشگاه در 5 سالن و در مساحتي به متراژ 2 هزار و 700 متر مربع برگزار مي‌شود كه 150 شركت فعال در صنعت خودرو و قطعه‌سازي در آن حضور دارند.
وي با اشاره به نمايش 30 خودروي توليدي گروه سايپا در نمايشگاه شيراز تصريح كرد:‌ در اين نمايشگاه 3 محصول جديد شامل مينياتور، سايپا 111 و ريو دنده‌ اتوماتيك در معرض ديد عموم قرار گرفته است.
به گفته وي خودروهاي گروه سايپا در نمايشگاه شيراز با اعطاي تسهيلات ويژه و فروش ليزينگي به خريداران عرضه خواهد شد.
ارائه تسهیلات خاص برای فارسی ها
قائم مقام گروه خودروسازی سایپا همزمان با هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز از فروش و اختصاص تسهیلات لیزنیگ برای خرید خودروهای مختلف ساپیا توسط نمایندگی های این شرکت در استان فارس خبرداد وگفت: در روزهای برگزاری این نمایشگاه نمایندگی های فروش سایپا در استان فارس تسهیلات ویژه ای را در نظر گرفته اند و مشتریان باید برای خرید خودروهای مورد نظر به آنان مراجعه کنند.
وي با بیان این که اجباری برای شرکت در نمایشگاه نداریم تصریح كرد: خودرو سازان به دو دليل درنمايشگاه هاي خودرو شركت مي كنند يا از خواسته و سليقه مشتريان مطلع شوند و يا خودروهاي جديد توليد كنندگان در معرض ديد قرار گيرد ما حضور در نمایشگاه را وظیفه خود می دانیم و معتقدیم عدم حضور در نمایشگاه به معنی بی احترامی به مردم استان است .
قائم مقام مدير عامل گروه خودرو سازي سايپا با بيان آنكه سهم بازار فروش سايپا در استان فارس حدود هشت درصد است افزود: هرچند كه استان فارس شش درصد جمعيت ايران را در خود جاي داده است اما هشت درصد محصولات سايپا دراين استان به فروش مي رسد.
همزمان با هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو و نیرو محرکه شیراز مراسم رونمایی تولید صنعتی خودرو سواری 111 (مروارید) هاچ بک گروه خودرو سازی سایپا برگزار شد
در مراسم رونمایی خودرو سواری 111قائم مقام گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا با بیش از 30 خودرو مختلف در این نمایشگاه شرکت کرده که سه محصول جدید این گروه خودرو سازی برای نخستین بار در این نمایشگاه عرضه شده است.
محمدسعید فلاحی افزود: ریو اتوماتیک ، سواری 111مروارید و مینیاتور سه تولید جدید گروه خودرو سازی سایپا است که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
فلاحی در خصوص علت تغییر نام خودروی سایپا 111 گفت: این خودرو تا پیش از این با نام نسیم به فروش می رسید که این خودروبا استانداردهای روز زمان خودش بود ولی سایپا 111 استانداردهای روز دنیا را پاس می کند. و طبق برنامه ریزی های انجام شده در سه ماهه اول سال اینده این خودرو مجهز به سیستم ای بی اس شده و خودرویی خواهد بود که مشتریان خود را راضی خواهد کرد.
وی نقش صنعت خودرو سازی را در توسعه اقتصاد ملی مهم ارزیابی کرد و گفت: همانطوری که در کشورمان صنایع مختلف توسعه اقتصادی را بر عهده گرفته است صنعت خودرو در رشد و توسعه اقتصاد ملی نقش پیشتازی دارد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 281]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن