تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813268966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كميته امداد بيش از 500 هزار فرصت شغلي در كشور ايجاد نموده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كميته امداد بيش از 500 هزار فرصت شغلي در كشور ايجاد نموده است
همدان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : سرپرست كميته امداد امام خميني (ره ) كشور گفت : توانمند كردن استعدادهاي انسانهاي محروم و تحت پوشش از رويكردهاي اولويت دار كميته امداد حضرت امام (ره ) است .
دكتر حسين انواري در اولين جشنواره كارآفرينان برتر و امدادگران پرتلاش كميته امداد امام خميني (ره ) استان همدان افزود : كميته امداد امام (ره ) وسيله اي و ابزاري براي توانمندسازي انسانها است .
وي اظهار داشت : زمينه سرمايه گذاري براي استعداديابي آموزش و باروري مددجويان تحت پوشش در جامعه را فراهم خواهيم كرد تا زمينه استعدادهاي فردي در اشخاص افزايش يابد.
انواري گفت : كميته امداد امام (ره ) اقتصاد صدقه اي را به اقتصاد توانمندسازي در جامعه مبدل كرده است .
وي اضافه كرد : كار امداد كمك به حيات و زندگي شرافتمندانه است و انسانها بايد در شرايطي قرار گيرند كه بندگي خدا را به راحتي انجام دهند.
اين مقام مسئول بيان داشت : توقف كردن چرخه فقر در جامعه و شكوفا كردن استعدادها نيازمند همدلي بيشتر مردم است .
انواري گفت : فقرزدايي در جامعه مختص يك دستگاه نيست بلكه همه دستگاههاي نظام بايد در امر فقرزدايي افراد جامعه مشاركت بيشتري داشته باشند.
معاون خودكفايي و اشتغال كميته امداد امام (ره ) كشور نيز گفت : تاكنون 385 هزار طرح اشتغال زا در كشور اجرا شده است كه زمينه 510 هزار فرصت شغلي را براي مددجويان اين نهاد ايجاد كرده است .
قاعدي افزود : مددجويان تحت پوشش اين نهاد در بيش از 610 رشته در سطح كشور فعال هستند و توليدات خود را به بازار عرضه مي كنند.
وي گفت : هم اكنون بيش از 3 ميليون راس دام در كشور توسط مددجويان تحت پوشش اين نهاد نگهداري و پرورش مي شوند . اين فرد مسئول يادآور شد : در سال گذشته 100 هزار متر فرش توسط مددجويان توليد كه از اين تعداد 60 هزار متر آن به خارج از كشور صادر شده است .
مديركل كميته امداد امام خميني (ره ) استان همدان نيز گفت : 420 نفر در جشنواره كارآفرينان برتر استان حضور دارند .
مهدي فضلي افزود : در راستاي توانمندسازي خانواده هاي تحت پوشش كميته امداد تاكنون 25 هزار و 927 مورد فرصت شغلي با اعتباري بالغ بر يك هزار و 45 ميليارد ريال ايجاد شده است .
وي اظهار داشت : 47 درصد فرصت هاي شغلي ايجاد شده در بخش كشاورزي 36 درصد در بخش فني و توليدي و 16 درصد در بخش صنعت بوده است .
وي اضافه كرد : نرم اشتغال مددجويان تحت پوشش كميته امداد در كشور در بعد خانوار 17 درصد است و اين در حالي است كه اين ميزان در استان همدان 44 درصد است .
فضلي افزود : هم اكنون 42 هزار خانواده در قالب 100 هزار نفر به طور مستقيم و 70 هزار نفر به طور غير مستقيم از خدمات مختلف كميته امداداستان همدان در بخش هاي مختلف استفاده مي كنند.
اضافه مي شود : در اولين جشنواره كارآفرينان برتر و امدادگران كميته امداد امام خميني (ره ) همدان نمايشگاهي از توانمنديهاي خودكفايي و اشتغال كارآفرينان در قالب 70 غرفه ايجاد شده است .
در اين جشنواره از 30 نفر از كارآفرينان برتر و امدادگر و همچنين حاميان كارآفرينان استان با اهدا تنديس ويژه جشنواره و هدايايي قدرداني شد.
اضافه مي شود اين جشنواره با حضور معاون سياسي و امنيتي استاندار جمعي از مديران دستگاههاي اجرائي و شماري از فعالان عرصه توليد و صنعت اين استان در مجتمع فرهنگي و هنري ابن سينا برگزار شد.
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن