تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814738309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر از شهر تهران/ در بخشنامه شهرداري تهران ابلاغ شد: الزام رعايت بهداشت غرفه‌هاي عرضه موادغذايي پايانه‌هاي مسافربري تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چند خبر از شهر تهران/ در بخشنامه شهرداري تهران ابلاغ شد: الزام رعايت بهداشت غرفه‌هاي عرضه موادغذايي پايانه‌هاي مسافربري تهران
اجتماعي. شهرداري . پايانه
مديرعامل سازمان پايانه‌ها و پارك سوارهاي شهرداري تهران از الزام رعايت بهداشت غرفه‌هاي عرضه مواد غذايي پايانه‌هاي چهارگانه تهران، با هدف حفظ سلامت جامعه و پيشگيري از شيوع هرچه بيشتر بيماري‌هاي روده‌اي (اسهالي و انگلي) براي مسافران و مراجعان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا به نقل از روابط عمومي سازمان پايانه‌ها و پارك سوارهاي شهرداري تهران، ولي آذروش افزود : با توجه به افزايش سفرهاي تابستاني و گرماي بيش از حد هوا به ويژه در شهرهاي جنوبي كشور، دستورالعمل و بخشنامه‌هايي در راستاي رعايت كامل و دقيق اصول و ضوابط بهداشتي به تمام غرفه‌ها در چهارپايانه ابلاغ شد.

وي درباره مفاد اين بخشنامه خاطرنشان كرد: تمام غرفه‌هاي مستقر در پايانه هاي چهارگانه تهران موظف به ارائه يخ‌هاي قالبي بهداشتي در مراحل توليد، حمل، نگهداري، توزيع و ضدعفوني و گند زدايي از انواع سبزي خام، كاهو و ميوه‌ها با آب سالم و رعايت كامل بهداشت فردي كاركنان، پرسنل و وسايل و لوزام كار شدند.

همچنين دراين بخشنامه به عدم استفاده، تهيه و توزيع آب ميوه، بستني، شربت دست ساز و غير بهداشتي و نگهداري كباب خام به مدت طولاني براي عرضه به مسافران و مراجعان اشاره شده است.

*** نخستين زمين ميني گلف در پارك‌هاي تهران در منطقه ‪ ۱۰‬افتتاح شد شهردار منطقه ‪ ۱۰‬در حاشيه افتتاح اين زمين ورزشي به خبرنگار اجتماعي ايرنا گفت : با توجه به اينكه مقرر شده در تمامي مناطق تهران زمين‌هاي ميني گلف راه اندازي شود، عمليات ساخت ميادين ميني گلف در پارك‌هاي منطقه ‪ ۱۰‬از حدود ‪ ۲‬ماه پيش آغاز شد و همزمان با ميلاد با سعادت حضرت مهدي (عج) نخستين زمين به بهره برداري رسيد .

وي اعلام كرد در آينده نزديك نخستين جشنواره ميني گلف خانواده براي ساكنين منطقه ‪ ۱۰‬تهران در اين زمين برگزار خواهد شد .

وي افزود : با توجه به اختصاص بودجه و هماهنگي‌هاي لازم بوستان عرب و رضوان هم براي احداث زمين ميني گلف آماده‌سازي مي‌شوند .

*** مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار ، گفت : با فرارسيدن ماه مبارك رمضان ، ساعت كار ميادين ، تا يك ساعت بعد از افطار افزايش مي‌يابد.

عليرضا صفايي افزود: با غرفه‌هاي عرضه مواد غذايي براي عرضه اقلام مورد نياز شهروندان در ماه مبارك رمضان به توافق رسيده‌ايم ،همچنين سهميه مواد پروتئيني در اين ماه مبارك افزايش خواهد يافت.

وي در مورد ميزان سهميه افزايش گوشت و مرغ در ماه رمضان اظهار داشت:
ميزان اين افزايش طي جلسه‌اي كه فردا با مسولان جهاد كشاورزي برگزار خواهيم كرد، تعيين مي‌شود

*** پنجمين همايش تجليل از آزادگان شهرداري تهران با عنوان شكوه صبر، با حضور آزادگان و خانواده‌هاي آنان ن برگزار شد.

در اين همايش كه با برگزاري برنامه‌هاي شاد و متنوع همراه بود ، بيش از ‪ ۱۰۰‬نفر از آزادگان و ايثارگران شهرداري تهران با خانواده هايشان حضور داشتند.

مديركل امور ايثارگران شهرداري تهران با بيان اينكه سالانه چندين همايش با حضور ايثارگران در سطح شهرداري و شهر تهران برگزار مي‌شود ، تداوم برگزاري چنين همايش‌هايي را از برنامه‌هاي اين اداره كل دانست.

*** مدير عامل شركت بهره برداري مترو تهران گفت: همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد و ماه مبارك رمضان با افزايش ساعات پيك مترو ظرفيت مسافربري خطوط ‪۱‬ و ‪ ۲‬در مجموع ‪ ۸‬درصد افزايش خواهد يافت.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران جعفر ربيعي اظهارداشت: با تغيير ساعت رسمي كشور در مهرماه و همزماني آغاز سال تحصيلي جديد و ماه مبارك رمضان ، ساعات اوج ترافيك افزايش مي‌يابد به همين دليل ساعت پيك كاري مترو نيز افزايش خواهد يافت.

وي افزود: در حالت عادي ‪ ۴‬ساعت در روز يعني در اوج ترافيك صبح گاهي و عصر گاهي قطارها با حداقل سرفاصله زماني ممكن حركت مي‌كردند كه اين زمان به ‪ ۶‬ساعت افزايش مي‌يابد.

*** مدير كل تدوين ضوابط و مقررات شهرسازي شهرداري تهران با اشاره به الزام اختصاص درصدي از زمين در كاربري‌هاي مختلف به فضاي سبز ، گفت : به ازاي تامين فضاي سبز و حفظ و نگهداري از آن در ساختمان ، درصدي از عوارض پسماند يا بهاي خدمات تخفيف داده مي‌شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران فرزان شيروان بيگي تاكيد كرد: و در صورتي كه درصد بيشتري از فضاي سبز در ساختمان تامين شود ،ميزان درصد تخفيف نيزبيشتر مي‌شود .

وي ادامه داد : متاسفانه در طرح جامع قديم بايد درصدي را در كاربري‌هاي مختلف به فضاي باز اختصاص مي‌دادند ، اما هيچ ضابطه‌اي براي اين كه اين فضا ، فضاي سبز باشد ، نبود .

وي با بيان اين كه سالانه حدود ‪ ۵‬ميليون متر مربع پروانه ساختماني صادر مي شود ، افزود : اگر قرار باشد هيچ درصدي از اين متراژ فضاي سبز نباشد ، به زودي مشكلات زيست محيطي بيشتري براي تهران ايجاد مي‌شود .

*** مديرعامل شركت واحداتوبوسراني تهران وحومه ازورود ‪۴۵۰‬دستگاه اتوبوس چپ دردوكابين به خطوط تندروي شهرتهران تا پايان امسال خبرداد.

حسين بيژني گفت :در مرحله نخست ‪ ۷۰‬دستگاه وارد ناوگان حمل ونقل عمومي شده ومابقي بتدريج وارد ناوگان شده و درخطوط تندروي اتوبوسراني فعال مي شوند.

وي درخصوص امكانات ويژه اتوبوسهاي چپ در دو كابين گفت : اين اتوبوسها به سامانه‌هاي گرمايشي و سرمايشي مجهز بوده و قابليت جابه جايي معلولان با ويلچر را دارند .

وي ارزش تقريبي هر اتوبوس تندرو را حدود ‪ ۲۵۰‬ميليون تومان اعلام كرد و گفت : با مونتاژ اين اتوبوسها در كشور هزينه آن كمتر قيمت واقعي خواهد بود
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن