تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815342257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پاسخ شوراي شهر به دو اعتراض فرماندار


واضح آرشیو وب فارسی:موج: پاسخ شوراي شهر به دو اعتراض فرماندار
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد اجتماعي شوراي شهر تهران در جلسه امروز خود در اعتراض فرمانداري را بررسي كرده و به آنها پاسخ داد.
به گزارش خبرنگار موج، در يكصد و بيستمين جلسه علني شوراي شهر تهران، در اين جلسه پاسخ اعتراض فرمانداري به مصوبه تعيين بهاي خدمات تشويق و شاخص هاي اقتصادي جلب مشاركت شهروندان در ايجاد و توسعه فضاي سبز بر بدنه و فضاهاي بلا استفاده ساختمان در شهر تهران مورد بررسي قرار گرفت و نسبت به ضروريات فرهنگ پذيري و رعايت ضوابط فني و تاسيساتي در سيستم هاي تامين آب فضاهاي سبزمورد نظر تاكيد شد.
در جلسه امروز همچنين اعتراض فرمانداري تهران به مصوبه تعيين سياست هاي اقتصادي و تسهيلات تشويقي در نحوه دريافت عوارض به منظور ساماندهي و استفاده بهينه از فضاي گرمابه هاي عمومي واقع در محدوده شهر تهران مورد بررسي قرار گرفته و پاسخ لازم به فرمانداري تهران ارائه شد.
در جلسه امروز طرح تعيين نرخ و ساماندهي وضعيت ارائه سرويس هاي مدارس در سال تحصيلي در شهر تهران به دليل اينكه اعضا در مورد جدول زمانبندي و قيمت گذاري و تعداد مسافر درهر سرويس به نتيجه مشخص نرسيدند براي بررسي بيشتر به كميسيون هاي مربوطه ارائه شد.
خسرو دانشجو، سخنگوي شوراي شهر تهران در اين زمينه به ضرورت در نظر گرفتن بيمه و مشخص شدن مسووليت كودكان در سرويس هاي مدارس اشاره كرد و گفت: جاي بيمه و مسووليت‌هاي حرفه اي دارندگان سرويس مدارس در اين طرح خالي است و بايد مشخص شود كه در صورت بروز هر نوع اتفاق چه مجموعه اي پاسخگوي خانواده هاي كودكان خواهد بود.
وي تصريح كرد: در عين حال با توجه به جدول برنامه ريزي اين طرح انگيزه زيادي براي رانندگان باقي نمي ماند و در راننده ترجيح مي دهد به جاي يازده دانش آموز، هفت دانش آموز را سرويس دهد و زحمت ديگري به خود بدهد.
در جلسه امروز همچنين اعضاي شورا پس از تشريح ضرورت برنامه ريزي براي كاهش آوارها و نخاله هاي ساختماني طرحي را به تصويب رساندند كه به موجب آن شهرداري تهران ملزم به ارائه لايحه مديريت كاهش آوار و نخاله هاي ساختماني ظرف 6 ماه آينده شد.
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن