تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821073525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دور نماي تالار شيشه‌اي صف خريد مخابرات ناپديد شد جايگزيني چادرملو به جاي مخابرات


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: دور نماي تالار شيشه‌اي صف خريد مخابرات ناپديد شد جايگزيني چادرملو به جاي مخابرات


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بورس

در بازار دادو ستد امروز و در جريان كاهش تقاضاي خريد شركت مخابرات در روز گذشته نماد اين شركت با تاثير منفي 16،63 درصدي بر كل شاخص بورس بعد از نماد فولاد مباركه اصفهان در پله دوم ايستاد.

به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با جمع آوري صف خريد شركت مخابرات در معاملات امروز شركت صنعتي و معدني چادرملو با بيش از 2 ميليون تقاضا جاي شركت تازه وارد مخابرات را گرفت و در صدر جدول بهترين تقاضاي خريد ايستاد و قيمت شركت مخابرات در جريان كاهش تقاضاي خريد500 ميليوني در روزهاي اخير از 161 تومان و هفت ريال در روز گذشته به 159 تومان و پنج ريال در روز سه‌شنبه رسيد و در جريان معاملات امروز در جدول تقاضاي خريد يا فروش مشاهده نشد.

در جريان معاملات امروز نيز روند نزولي شاخص‌ها در تالار شيشه اي ادامه يافت و همه شاخص‌ها با افت مواجه شدند به طوري كه شاخص قيمت با 76،78 واحد كاهش عدد 12 هزار و 207 را تجربه كرد، شاخص بورس (قيمت و سود نقدي) نيز با كاهش 298.38 واحدي روي 47 هزارو 695 ايستاد شاخص بازار اول و دوم نيز با 82.32 و 6.74 واحد كاهش به عدد 10 هزارو 695 و 13 هزارو 334 رسيدند. همچنين شاخص صنعت 66.4 واحد كاهش را نشان مي داد.

به گزارش ايسنا، در بازار امروز مديريت سرمايه گذاري اميد 2،54 واحد روي شاخص كل بورس تاثير مثبت داشت و در صدر جدول اين گروه ايستاد و پتروشيمي فن آوران و سرمايه گذاري ملي ايران در پله‌هاي بعدي قرار گرفتند. نماد فولاد مباركه اصفهان نيز با حفظ صف فروش 106 ميليوني خودهمچنان در صدر جدول قرار دارد به طوري كه با اين حجم از تقاضاي فروش 43،83 واحد شاخص كل را منفي كرد.

در بازار روز سه شنبه نماد معاملاتي شركتهاي سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي كشوري پس از برگزاري مجمع عمومي فوق العاده مبني بر افزايش سرمايه، دارويي و بهداشتي لقمان پس از برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه مبني بر تقسيم سود نقدي، ايتالران با توجه به اعلام پيش بيني درآمد هر سهم سال مالي منتهي به 31 شهريور88 و موتوژن پس از برگزاري مجمع عمومي عادي به طور فوق العاده مبني بر انتخاب اعضاي هيات مديره بازگشايي و در پايان معاملات امروز نماد معاملاتي حق تقدم شركت گروه بهمن به علت پايان مهلت پذيره نويسي متوقف شد.

انتهاي پيام
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن