تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816271437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير دفتر اشتغال و كارآفريني جهاد دانشگاهي علوم پزشكي تهران: دوره‌هاي كارآفريني حوزه سلامت اجرايي مي‌شود جشنواره نوآوري و شكوفايي درعرصه سلامت برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مدير دفتر اشتغال و كارآفريني جهاد دانشگاهي علوم پزشكي تهران: دوره‌هاي كارآفريني حوزه سلامت اجرايي مي‌شود جشنواره نوآوري و شكوفايي درعرصه سلامت برگزار مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بهداشت و درمان - خانواده

مدير دفتر اشتغال و كارآفريني جهاد دانشگاهي علوم پزشكي تهران، با بيان اينكه اين مركز اولين ارائه دهنده و برگزار كننده دوره هاي كارآفريني حوزه سلامت در سطح كشور است،‌ گفت: كارآفريني در حوزه سلامت طرحي ارزشمند و تاثيرگذار در راستاي شكوفايي انديشه‌هاي نو در عرصه سلامت است.

دكتر مهدي حسينيان در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)منطقه علوم پزشكي تهران، اظهار كرد: رفع معضل بيكاري، فرصت سازي، گشودن مسيرهاي جديد و نوآوري در زمينه اشتغال دانش آموختگان از اهداف عمده دفتر اشتغال و كارآفريني جهاد دانشگاهي علوم پزشكي تهران است.

وي مهمترين نياز كارآفرينان را آموزش بيان كرد و گفت: در اين راستا دفتر اشتغال و كارآفريني اقدام به برگزاري دوره هاي گام به گام 72 ساعته كارآفريني، زير نظر سازمان اشتغال و همياري دانش آموختگان جهاد دانشگاهي و با همكاري وزارت كار و تامين اجتماعي نموده است.

حسينيان با بيان اينكه اين دوره‌ها با هدف ذهنيت بخشي به كارآفرينان و آشنايي آنها با قوانين، مقررات و پيش نيازهاي يك شغل به صورت علمي برگزار مي شود، عنوان كرد: در پايان اين دوره ها، شركت كنندگان يك طرح اقتصادي را بر مبناي همان شغل ارائه مي دهند كه در صورت موافقت با آن طرح، گواهينامه پايان دوره دريافت مي‌كنند.

وي از برگزاري جشنواره نوآوري و شكوفايي در عرصه سلامت خبر داد و گفت: با توجه به نام گذاري سال جاري به نام سال نوآوري و شكوفايي، دفتر كارآفريني جهاد دانشگاهي علوم پزشكي تهران اقدام به برگزاري جشنواره‌اي با همين نام در عرصه سلامت نموده است.

وي افزود: اين جشنواره با هدف شناسايي ايده هاي نو، شناسايي ظرفيت‌هاي كارآفرينان، ايجاد فضاي تعامل و نوآوري در حيطه سلامت و عملياتي كردن طرحهاي كسب و كار ارائه شده به صورت BP برگزار مي‌شود.

دكتر حسينيان با بيان اين كه جشنواره نوآوري و شكوفايي در حوزه‌هاي سلامت شهري، سلامت اجتماعي، فناوري و سلامت، آموزش سلامت، خدمات سلامت و رسانه و سلامت در نيمه دوم سال جاري برگزار مي‌شود،‌ اظهار كرد: پس از فراخوان عمومي و ارزيابي طرحها توسط كارشناسان، از كارآفرينان و ايده هاي برتر ملي و فراملي تاثيرگذار در عرصه سلامت، قدرداني و زمينه عملياتي شدن آنها توسط جهاد دانشگاهي واحد علوم پزشكي تهران فراهم مي‌شود.

وي با بيان اين كه آموزش‌هاي تخصصي به ويژه آموزش در حوزه اشتغال از جايگاه خاصي در سند چشم انداز برخوردار است، گفت: در حال حاضر بيش از 100 دوره آموزش تخصصي پزشكي و علوم پزشكي با رويكرد كارآفريني در حوزه سلامت در مرحله تدوين است كه برخي از آنها در مرحله اجرايي است.

مدير گروه آموزشهاي تخصصي جهاد دانشگاهي به برخي دوره هاي آموزشي ديگر اشاره كرد و گفت: دوره‌هايي نظير آموزش‌هاي فوق تخصصي آرتروسكوپي با ليزر براي ارتوپدها، PCN ويژه اورولوژيست‌ها، آندوسكوپي ويژه متخصصان داخلي، ليزر در پزشكي ويژه متخصصان پوست ومو، دوره هاي طب هوميوپاتي، طب سوزني، طب سنتي، گياهان دارويي، طب اورژانس، BCS، جراحيهاي كوچك در مطب و ترك اعتياد ويژه پزشكان عمومي از جمله اين برنامه‌ها هستند.

وي افزود: ستاد اشتغال و كارآفريني جهاد دانشگاهي علوم پزشكي تهران در سال جاري، اولويت خود را ضمن گسترش آموزشهاي تخصصي با رويكرد كارآفريني، در گسترش فعاليتهاي پژوهشي در حوزه سلامت قرار داده است كه بزودي طرحهاي تدوين شده در اين عرصه، در دسترس علاقه مندان قرار مي گيرد.

انتهاي پيام
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن