تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816428489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز فعاليت شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب در گفتگو با اصولگرايان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: آغاز فعاليت شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب در گفتگو با اصولگرايان
در پي تشكيل شواري هماهنگي نيروهاي انقلاب و انتخاب اعضاي جديد اين شورا براي انتخابات پيش روي رياست جمهوري دهم در جبهه اصولگرايان جمعي از احزاب اصولگرا كه در انتخابات گذشته مجلس هشتم حول جبهه متحد اصولگرايان حركت مي كردند عنوان كردند: آغاز فعاليت شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب مسيري براي رسيدن به اجماع نهايي است.
عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي فرهنگيان: شواري هماهنگي نيروهاي انقلاب در آينده با سياست‌هاي كلان جبهه اصولگرايان هماهنگ است.

ابوالقاسم رئوفيان عضوشوراي مركزي جامعه اسلامي فرهنگيان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:‌شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب جزئي از جامعه عظيم اصولگرايي است كه مي‌تواند در آينده به جبهه اصولگرايي بپيوندد و خودش را باسياست‌كلان جبهه هماهنگ كند و هيچ لطمه‌اي به اجماع اصولگرايان نخواهد زد.

وي افزود:‌مدل 5+6 شوراهاي هماهنگي نيروهاي انقلاب ديگر وجود ندارد چون سازكاري بود كه براي مجلس و انتخابات شوراهاي سوم طراحي شده بود و ديگر پاسخگوي انتخابات رياست جمهوري دوره دهم نيست چراكه اين انتخابات سازكاري جديد مي طلبد.

وي اذعان داشت: با توجه به حوزه فعاليت‌اصولگرايان كه بسيار هم گسترده و وسيع است و نظر به وظيفه خطير رياست جمهوري بايد مدلي طراحي شود كه پاسخگوي نيازهاي اين مهم باشد.

رئوفيان افزود: شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب در واقع تابلويي بودكه در انتخابات شوراهاي سوم فعاليت‌خود را آغاز كرد و به واقع خوب هم جواب داد و در حال حاضر در تهران دفترشان فعال شده است.

وي در ادامه گفت: انتخابات رياست جمهوري يك امر ملي است و انتخاباتي استاني و شهرستاني نيست كه يك جريان كوچك بتوان آن را مديريت كند.

رئوفيان افزود: اين شورا مي‌تواند در آينده در صورت تمايل متقابل به عضويت جبهه عظيم اصولگرايان در آيد.

وي خاطرنشان كرد: جبهه اصولگرايان در تدارك يك مدل و مكانيزمي جديد است كه قابليت انتخابات را داشته باشد.

**** فعاليت شواري هماهنگي نيروهاي انقلاب مانع اجماع در بين اصولگراياني نمي‌شود

عضو سابق شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب فعاليت مجدد شواري هماهنگي در تهران بزرگ را به فال نيك گرفت و گفت: اگر سياست هاي گذشته شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب در انتخابات آينده‌تكرار شود به اجماع در بين اصولگرايان اميدوار مي‌شويم.

محمد حسين عبدالخالقي ضمن بيان اين مطلب افزود: پرونده شواري هماهنگي بسته نشده بود كه اكنون باز شود و اعضاء‌در مناطق تهران جلسات درون سازماني را برگزار مي كردند اما در انتخابات رياست جمهوري بنابر حضور فعال گذاشته‌اند بنابراين بايد حضور مجدد و فعال شواري هماهنگي نيروهاي انقلاب در عرصه سياسي كشور را به فال نيك گرفت.

اين فعال سياسي در جريان اصولگرا با بيان اين مطلب كه اگر سياست‌هاي گذشته شواري هماهنگي نيروهاي انقلاب در انتخابات دهم رياست جمهوري تكرار شود حتماً موفقيت ‌در اردوگاه اصوگرايان محقق خواهد شد در پاسخ به اين پرسش كه آيا فعاليت‌شوراي هماهنگي منجر به دودستگي در جريان اصولگرا نمي‌شود تصريح كرد، همانطور كه اذعان داشتم هنوز سياستهاي جديد از سوي شوراي هماهنگي ابلاغ نشده است اما اين احتمال هم مي‌رود كه بعضي از تشكل‌ها سازو كار شوراي هماهنگي در تهران در خواست كرد تا از مديريت ناطق نوري و عسگر اولادي در رسيدن به وحدت در اردوگاه اصولگرايان استفاده كنند چون مديريت آنها فراجناحي است.

عضو مؤسس حزب اسلامي حاميان مردم گفت: اگر سياست‌هاي جديد شوراي هماهنگي اعلام شود و آن سياست‌ها باديدگاه‌هاي ما تطابق داشته باشد حتماً رايزني ها و گفتگو هاي خود را در سطح نماينده حزب متبوعمان با اعضاي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب ادامه مي‌دهيم.

*** آغاز فعاليت شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب مسيري براي رسيدن به اجماع نهايي است.

در همين ارتباط عضو شوراي مركز ي جامعه اسلامي مهندسين گفت: تشكيل شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب زمينه را براي نزديك شدن افكار و تبادل نظر در جريان اصولگرايي فراهم مي‌كند.

محسن يحيوي به خبرنگار ما گفت: از شكل‌گيري مجدد شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب براي انتخابات با پيش‌روي رياست جمهوري استقبال مي كنم و اين فرايند را باعث نزديك شدن افكار و تبادل نظر در جريان اصولگرا مي دانم .

وي تصريح كرد:هماهنگي نيروهاي انقلاب و داير شدن مدلي‌هايي در همين راستا زمينه را براي اجماع نهايي فراهم مي‌كند .

يحيوي خاطرنشان كرد: شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب مدلي فراتر از مدل 5+6 نيست و قطعاً در جبهه اصولگرايي براي انتخابات آتي مدلي باز ساز و كارهاي جديد ترسيم مي‌شود كه شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب در زير مجموعه‌آن قرار خواهد گرفت.

دبير كل حزب موتلفه اعلام كرد در جلسات هفتگي جبهه پيروان خط امام(ره) تقويت وحدت اصولگرايان و چگونگي فراگير بودن اجماع اصولگرايان مطرح مي شود اما هنوز به نتيجه قطعي نرسيده ايم.

**محمد نبي حبيبي :در جلسات جبهه پيروان خط امام تقويت وحدت اصولگرايان مطرح مي شود

محمد نبي حبيبي در ادامه گفت: ما هيچ نماينده اي در اين شوراي هماهنگي جديد نداريم و اگر از حزب موتلفه براي عضويت دعوتي صورت گيرد آن را بررسي خواهيم كرد.

محمد نبي حبيبي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص اينكه آيا اين شورا محور تعامل و اجماع اصولگرايان قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: با اينكه تشكيل اين شورا در بين اصولگرايان فراگير نيست اما مشكلي براي اجماع در بين اصولگرايان نخواهد بود.

دبير كل حزب موتلفه با بيان اينكه وحدت اصولگريان در جلسات هفتگي جبهه پيروان در دستور كار است، ادامه داد: تقويت اصولگرايان در قالب جبهه و موضوع چگونگي فراگير بودن اجماع اصولگرايان از موضوعات اساسي مورد بحث است اما هنوز به نتيجه قطعي نرسيده ايم.

وي با اشاره به اينكه دغدغه اصولگرايان بايد وحدت باشد، يادآور شد: حزب موتلفه تمام تلاش خود را خواهد كرد تا اصولگرايان به اجماع برسند و جبهه پيروان كه 14 تشكل اصولگرا عضو آن هستند مي تواند مقدمه اي باشد تا اصولگرايان آن را آغازي براي روند اجرايي اجماع خود در انتخابات رياست جمهوري دهم بدانند./ش
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن