تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 21 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799798263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بورس مناطق


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: بورس مناطق
تبريزدر معاملات روز يكشنبه بورس منطقه‌اي آذربايجان شرقي، تعداد 2/18ميليون سهم از سهام 37شركت دادوستد شد كه 45درصد آن مربوط به خريد...
و 55درصد آن مربوط به فروش سهام بود. از ميان 19كارگزاري فعال در بورس منطقه‌اي آذربايجان شرقي، بيشترين ارزش معاملاتي خريد مربوط است به كارگزاري ايساتيس پويا به ارزش 7/3ميليارد ريال و بيشترين ارزش معاملاتي فروش مربوط است به كارگزاري توسعه سهند به ارزش 4/3ميليارد ريال، بيشترين ارزش ريالي خريد و فروش ديروز بورس منطقه‌اي تبريز مربوط به مخابرات ايران بود.

كرج
در معاملات روز دوشنبه تالار كرج تعداد 3/30ميليون سهم به ارزش بيش از 51ميليارد و 772ميليون ريال دادوستد شد. از اين ميزان 52درصد مربوط به خريد و 48درصد مربوط به فروش بود.
در بين شركت‌هاي معامله شده، شركت مخابرات ايران بيشترين حجم و ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.در طي اين روز تالار كرج با 2/5درصد معاملات بازار رتبه دوم را در بين ساير تالارهاي منطقه‌اي از آن خود كرد.

زاهدان
ديروز در بورس منطقه‌اي سيستان و بلوچستان تعداد 4/8ميليون سهم به ارزش بيش از 13ميليارد و 877ميليون ريال مورد دادوستد قرار گرفت.
63درصد ارزش دادوستد را خريد و 37درصد آن را فروش سهام شامل شد. بيشترين حجم و ارزش خريد و فروش مربوط به مخابرات ايران بود.

همدان
در معاملات دوشنبه بورس منطقه‌اي همدان، تعداد 7ميليون و 214هزار و 914سهم به ارزش 12ميليارد و 5ميليون و 618هزار و 477ريال دادوستد شد كه 58درصد آن مربوط به خريد سهام و 42درصد آن مربوط به فروش سهام بود.
مخابرات ايران، سنگ‌آهن گل‌گهر و سيمان سپاهان بيشترين ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

كيش
در معاملات ديروز تالار منطقه‌اي كيش، تعداد 4ميليون و 714هزار و 983سهم به ارزش 9ميليارد و 756ميليون از سهام 8شركت دادوستد شد. از ميان شركت‌هاي دادوستد شده شركت مخابرات ايران و سيمان سپاهان، از استقبال بيشتري برخوردار بودند.

كرمانشاه
در معاملات روز دوشنبه بورس منطقه‌اي كرمانشاه در مجموع تعداد 5888هزار سهم و حق‌تقدم به ارزش 10277ميليون ريال دادوستد شد كه از اين تعداد سهام 62درصد مربوط به خريد بود.تعداد سهام مبادله شده متعلق به 19شركت مي‌باشد، همين‌طور از ميان سهام مورد مبادله سهام شركت‌هاي مخابرات ايران و سنگ‌آهن گل‌گهر از استقبال بيشتري نسبت به بقيه شركت‌ها برخوردار بودند.

شيراز
تعداد 15ميليون سهم، اوراق مشاركت و حق‌تقدم سهام به ارزش 24ميليارد و 760ميليون ريال در روز دوشنبه توسط 16كارگزار فعال در تالار شيراز دادوستد شد.از اين ميزان سهام معامله شده 55درصد مربوط به خريد و بقيه مربوط به فروش سهام بود.در تالار بورس فارس كلا 456نفر اقدام به خريد سهام كردند كه سهام شركت‌هاي مخابرات ايران، مديريت سرمايه‌گذاري اميد و ملي صنايع مس ايران به ترتيب با 377، 8 و 7نفر بيشترين خريداران را به خود اختصاص دادند. همچنين بيشترين ارزش ريالي معاملات بر روي سهام شركت‌هاي مخابرات ايران، مديريت سرمايه‌گذاري اميد و گل‌گهر انجام شد.

زنجان
بورس منطقه‌اي زنجان در روز دوشنبه شاهد دادوستد 14ميليون و 410هزار و 161سهم (متعلق به 33شركت) به ارزش بيش از 23ميليارد و 701ميليون ريال بود.در اين روز از كل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌اي زنجان 65درصد به خريد و 35درصد بقيه به فروش سهام اختصاص داشت.همچنين در اين روز از كل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌اي زنجان سهام شركت‌هاي مخابرات ايران، توسعه معادن روي ايران و ايران‌خودرو به ترتيب بيشترين ارزش ريالي معاملات را به خود اختصاص دادند.

يزد
روز دوشنبه در بورس منطقه‌اي يزد تعداد 6/13ميليون سهم به مبلغ بيست و دو ميليارد و سيصد و بيست و هشت ميليون و بيست و سه هزار و چهل و پنج ريال مبادله شد. اين تعداد سهام متعلق به 25 شركت بود. تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل 1813درصد افزايش داشته و ارزش معاملات نيز 1594درصد افزايش داشت.
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن