تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 1 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807502162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيست و نهمين دوره بازيهاي المپيك ـ پكن 2008 قهرمانان بزرگ ايران در كليپ هاي المپيك


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: بيست و نهمين دوره بازيهاي المپيك ـ پكن 2008 قهرمانان بزرگ ايران در كليپ هاي المپيك
خاطره قهرمانان بزرگ ايران در كليپ هاي نمايشي بازي المپيك پكن گرامي داشته مي شود.
در جريان برگزاري رقابت هاي مختلف در سالن هاي ورزشي شهر پكن كليپ هاي نمايشي پخش مي شود كه در آن تصاويري از قهرماني ورزشكاران ايراني به چشم مي خورد.
در يكي از اين كليپ ها تصوير مهار وزنه 151 كيلوگرمي توسط محمد نصيري ملي پوش وزنه برداري ايران در بازي هاي 1968 مكزيكوسيتي به چشم مي خورد.
اين كليپ معروف ترين نمايش كوتاه بازي هاي المپيك پكن است كه در همه سالن ها پخش مي شود. در اين كليپ « جكي چان » ستاره معروف سينماي جهان هم مي خواند.
در فيلم كوتاهي ديگر كه مربوط به تصاوير زيباي قهرمانان بازي هاي المپيك در دوره هاي گذشته است تصوير « عسگري محمديان » در فينال مسابقه هاي كشتي بازي هاي المپيك 1988 سئول به چشم مي خورد . جايي كه او پس از شكست حريف روسش را در آغوش كشيد بلند كرد و به دور تشك چرخيد. اين دو تصوير از تصاوير بياد ماندني قهرمانان ايران است كه در پكن به نمايش درمي آيند.
وزن كشي 55 و 60 كيلوگرم انجام شد
قرعه هاي دشوار براي « دباغي » و « محمدي »
دو ملي پوش وزن هاي 55 و 60 كيلوگرم كشتي آزاد حريفان خود را در بازي هاي المپيك پكن شناختند .
هر دو ملي پوش كشتي آزاد ايران در سبك وزن در دورهاي مقدماتي حريفان آساني دارند اما براي رسيدن به مدال بايد رقباي قدرتمندي را پشت سر بگذارند.
در وزن 55 كيلوگرم عباس دباغي در دور اول استراحت مي كند و سپس به ديدار فردي سرانو از كلمبيا مي رود . وي در دور سوم با يد با برنده فيناليست هاي مسابقات جهاني باكو يعني بسيك كودوخوف از روسيه و بايارا نارانباتار از مغولستان پيكار كند. برنده اين كشتي در نيمه نهايي احتمالا با دلشاد منصوراف دارنده دو مدال طلاي جهان از ازبكستان روبرو خواهد شد. در واقع تمام مدعيان قهرماني در سمت جدول دباغي قرار دارند . در اين وزن 19 نفر كشتي مي گيرند .
در وزن 60 كيلوگرم نيز 19 كشتي گير حضور دارند كه مراد محمدي قهرمان سال 2006 جهان ابتدا استراحت مي كند و سپس به مصاف ابراهيم مدني از مصر مي رود. وي در دور سوم با برنده سعيد آذربايجاني از كانادا و مارتين بربريان ارمنستان مبارزه مي كند. اگر محمدي با شكست اين نفرات به نيمه نهايي راه يابد حريفش در اين مرحله برنده مسابقه بين ماولت باتيروف قهرمان سال 2007 جهان از روسيه و ياندرو كوئينتانا قهرمان المپيك آتن از كوبا خواهد بود.
قرعه كشي تكواندو انجام شد نادريان با برزيل ساعي با نپال
مراسم قرعه كشي رقابتهاي تكواندو بازيهاي المپيك انجام شد و تكواندوكاران كشورمان حريفان خود را شناختند.
رقابتهاي تكواندو در اين دوره از رقابتها از روز چهارشنبه در سالن ژيمناستيك دانشگاه فني پكن آغاز مي شود و طي آن 128 تكواندوكار از 64 كشور جهان رقابتهاي خود را برگزار مي كنند . در اولين روز اين مسابقات چهارشنبه 30 مرداد تكواندوكاران اوزان اول بانوان و آقايان به ديدار هم خواهند رفت .
سارا خوش جمال فكري در وزن اول بانوان (49 ـ كيلوگرم ) دور نخست با « خيزانه تودالي » از مراكش ديدار مي كند . وي در صورت برتري در اين ديدار به مصاف برنده مبارزه « ينگ شو چون » از چين تايپه و « گلاديس مورا » از كلميبا خواهد رفت . يكي از تكواندوكاران كنيا چين سوئد يا كانادا حريف دور سوم خوش جمال فكري خواهند بود.
اما رضا نادريان در وزن اول مردان (58 ـ كيلوگرم ) دور نخست با « مارسيو فررا » از برزيل دارنده مدال برنز مسابقات جهاني 2005 مبارزه مي كند . نادريان در صورت برتري در دور دوم بايد با برنده ديدار « راموس » از اسپانيا و « آلفونسو » از بليز مبارزه كند . « راموس » 32 ساله دارنده مدال طلاي مسابقات جهاني 97 هنگ كنگ و 2007 چين نقره جام جهاني 2006 و برنز جهاني 2001 جيجو مي باشد . يكي از تكواندوكاران پرتغال دومنيكن كنيا يا چين تايپه در مرحله سوم يا نيمه نهايي با نادريان برخورد خواهند كرد.
هادي ساعي سرگروه تيم ملي روز جمعه اول شهريور در اولين ديدار خود با « بيستا ديپك » از نپال مبارزه مي كند. وي در دور دوم به ديدار برنده مبارزه « زوگيو » از چين و « ميگوئل آدريان » از هندوراس خواهد رفت . يكي از تكواندوكاران پورتريكو كانادا آذربايجان و قطر حريف ساعي در مرحله نيمه نهايي خواهد بود.
وي در صورت راهيابي به ديدار پاياني با « لوپز » از آمريكا ديدار خواهد كرد. لوپز دور نخست بايد از سد « بحري تانري كلو » از تركيه عبور كند . بحري و لوپز در سال 2007 عنوان قهرماني جهان در دو وزن ششم و هفتم را كسب كردند .
معزي پور : اميدوارم ناكامي كشتي فرنگي را جبران كنيم
سرمربي تيم ملي كشتي آزاد گفت : تمام تلاش ملي پوشان آزادكار مدال آوري و ايستادن بر سكوي قهرماني در المپيك 2008 پكن است و اميدوارم ناكامي فرنگي كاران را جبران كنيم .
محمود معزي پور در مورد سنگين شدن انتظارهاي جامعه ورزش از كشتي آزاد براي مدال آوري در المپيك 2008 پكن گفت : سهم عمده اي ازموفقيت ها و افتخارآفريني هاي ورزش ايران درالمپيك ها را همواره كشتي به دست آورده است و به همين دليل انتظارها از كشتي بالاست .
معزي پورادامه داد : با توجه به اين كه تيم ملي كشتي آزاد در واقع تمام داشته هاي ماست و بهترين هاي هر وزن در المپيك پكن حضور دارند اميدواريم بتوانيم از اعتبار كشتي و ورزش ايران دفاع كنيم .
سرمربي كهنه كار تيم ملي كشتي آزاد با ابراز رضايت از وضعيت آمادگي ملي پوشان گفت : اعضاي تيم چند مرحله تمرين را در پكن انجام داده اند و خوشبختانه مصدوميت و مشكل خاصي وجود ندارد. از لحاظ وزن نيز كشتي گيران كنترل مي شوند و مشكلي به نام اضافه وزن نداريم .
معزي پور در مورد ناكامي تيم ملي كشتي فرنگي ايران و تاثيري كه مي تواند برعملكرد كشتي آزاد داشته باشد گفت : سعي كرده ايم از لحاظ رواني كشتي گيران را از زير فشار استرس خارج كنيم و انگيزه لازم را براي موفقيت و مدال آوري در آنها به وجود آوريم .
معزي پور اظهار اميدواري كرد كشتي آزاد ايران بتواند با موفقيت در المپيك پكن به نوعي ناكامي كشتي فرنگي را جبران كند.
دوم شد B بيرانوند در گروه
در رده دوم قرار گرفت . B محسن بيرانوند ملي پوش دسته 105 كيلوگرم كشورمان با مجموع 390 كيلوگرم در جدول گروه
دسته 105 كيلوگرم با حضور 9 وزنه برداردر سالن فضانوردي شهر پكن برگزار شد كه طي آن نيكلائوس كورتيديس از B ديدارهاي گروه يونان با مجموع 397 كيلوگرم اول و محسن بيرانوند با مجموع 390 كيلوگرم دوم شد .
دسته 105 كيلوگرم A بنابراين گزارش وزنه برداران اين گروه براي مشخص شدن جدول رده بندي بايد منتظر اتمام رقابت هاي گروه باشند. نتايج حركات يكضرب دوضرب و مجموع اين دسته به شرح زير است :
1 ـ نيكلائوس كورتيديس از يونان يكضرب 176 كيلوگرم دوضرب 221 كيلوگرم مجموع 397 كيلوگرم
2 ـ محسن بيرانوند از ايران يكضرب 180 كيلوگرم دوضرب 210 كيلوگرم مجموع 390 كيلوگرم
3 ـ الكسي ترختي از اوكراين يكضرب 177 كيلوگرم دوضرب 213 كيلوگرم مجموع 390 كيلوگرم
4 ـ احد جوقيلي از سوريه يكضرب 170 كيلوگرم دوضرب 216 كيلوگرم مجموع 386 كيلوگرم
5 ـ عبدالرحمن السايد از مصر يكضرب 175 كيلوگرم دوضرب 210 كيلوگرم مجموع 385 كيلوگرم
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن