تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820535258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تغييرات مديريتي در دانشگاه تهران


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: تغييرات مديريتي در دانشگاه تهران
دانشگاه تهران در هفته هاي اخير در هيات رئيسه و در راس پرديس ها دچار تغييرات مديريتي شده است كه در اين زمينه مي توان به استعفاي دو عضو هيات رئيسه اين دانشگاه اشاره كرد.
دكتر محمود نيلي در پي تغيير رئيس پرديس علوم پايه و تغيير قريب الوقوع رئيس پرديس كشاورزي و منابع طبيعي دانشگاه تهران در گفت وگو با مهر با بيان اين مطلب افزود: دانشگاه هنوز براي تغيير در رياست پرديس فني اقدامي نكرده است.
وي در مورد نحوه تعيين روساي روساي جديد گفت: روساي جديدي كه براي پرديس ها انتخاب مي شوند با نظرخواهي اعضاي هيات علمي تعيين خواهند شد.
پيش از اين دكتر پزشك رئيس پرديس علوم پايه دانشگاه تهران بود كه اخيرا دكتر علي مقاري معاون سابق طرح و برنامه دانشگاه تهران طي حكمي از سوي رئيس اين دانشگاه به عنوان رئيس جديد اين پرديس منصوب شده است.
دكتر عباسعلي زالي كه طي سه سال اخير عهده دار مسووليت پرديس كشاورزي و منابع طبيعي دانشگاه تهران بود بازنشسته شده و به زودي رئيس اين پرديس نيز طي حكمي از رئيس دانشگاه تهران منصوب مي شود كه در صورت اقبال اعضاي هيات علمي اين پرديس، دكتر محمد حسين اميد معاون سابق اداري و مالي دانشگاه تهران به رياست پرديس كشاورزي و منابع طبيعي دانشگاه تهران منصوب مي شود.
حجت الاسلام دكتر عاملي از سوي رئيس دانشگاه تهران به عنوان جايگزين دكتر علي مقاري منصوب شده است كه به هيات رئيسه دانشگاه تهران مي پيوندد. علي مقاري استعفاي خود از معاونت طرح و برنامه دانشگاه تهران را به فرهاد رهبر ارائه كرده بود.
دكتر مقيمي عضو هيات علمي پرديس قم دانشگاه تهران نيز از اين پس به عنوان جانشين محمد حسين اميد در معاونت اداري و مالي دانشگاه تهران خواهد بود.
مراسم توديع و معارفه معاونان جديد طرح و برنامه و اداري و مالي دانشگاه تهران سه شنبه در تالار بعثت باشگاه اساتيد اين دانشگاه برگزار مي شود. اميد و مقاري پس از موسوي موحدي دومين و سومين عضوي از هيات رئيسه دانشگاه تهران هستند كه اين هيئت را ترك مي كنند.
 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن