تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806740049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

!!!اخبار جدید هالیوود!!!


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: جانی دپ ، آن هاتاوای ، هلنا بونهم کارتر و مایکل شین در فیلم فانتزی "آلیس در سرزمین عجایب" Alice in Wonderland که توسط تیم برتون ساخته می شود بازی خواهند کرد . فیلم به روش سه بعدی و با تلفیق تکنیکهای فیلم زنده با تصاویر کامپیوتری ساخته می شود . داستان فیلم درباره دختری است که بطور عجیبی وارد یک سرزمین اسرارآمیز می شود که دو ملکه سفید و قرمز در آن فرمانروایی می کنند . فیلم بهار سال ٢٠١٠ اکران خواهد شد .

[تصویر: 29539.jpg]


+ جانی دپ همچنین قرار است در بازسازی یک سریال مشهور دهه پنجاه با عنوان "رنجر تنها" Lone Ranger محصول استدیوی والت دیزنی بازی کند . فیلم توسط جری بروکهیمر تهیه می شود و داستانش در مورد ماجراجویی های یک قهرمان نقابدار و دستیارش است که در غرب وحشی با تبهکاران مبارزه می کند . صحبت از بازی جرج کلونی در یکی دیگر از نقشهای فیلم می باشد

[تصویر: 26610.jpg]


+ دنزل واشنگتن قرار است در اکشنی ماجرایی با عنوان "کتاب الی" Book of Eli بازی کند . فیلم داستانی آخر الزمانی دارد و درباره یک قهرمان تنهاست که در آینده ای نه چندان دور ، بدنبال محافظت از کتابی مقدس است که این کتاب تنها راه نجات نسل بشر می باشد .

[تصویر: 3418.jpg]



+ ساموئل ال.جکسون ، براندون راث ، کری آن ماوس و مایکل شین در فیلم اکشن هیجانی "غیر قابل فکر" Unthinkable بازی خواهند کرد . داستان فیلم درباره یک بازرس و یک مامور اف.بی.آی است که یک مظنون به تروریست را تحت فشار قرار می دهند تا به محل سه اسلحه اتمی که قرار است کشور آمریکا را نابود سازند ، اعتراف کند . فیلم سال ٢٠٠٩ اکران خواهد شد .

[تصویر: 3009.jpg]


+ آنجلینا جولی جایگزین تام کروز برای بازی در نقش یک مامور سیا در فیلم جنایی "ادوین ای.سالت" Edwin A.Salt شد . فیلم توسط استدیوی کلمبیا تهیه می شود و داستانش درباره یک افسر سازمان جاسوسی سیا است که متهم می شود در جاسوسی برای کشور روسیه دست داشته و بایستی بیگناهی خود را در این رابطه اثبات کند .

[تصویر: 19968.jpg]


+ نیکلاس کیج در فیلمی ماجرایی فانتزی به کارگردانی دومینیک سنا با عنوان "فصل جادوگر" Season of Witch بازی خواهد کرد . داستان فیلم درباره یکسری شوالیه در قرن چهاردهم است که قصد دارند یک زن جادوگر را برای مجازات به یک صومعه منتقل کنند زیرا گمان می کنند قدرتهای شیطانی او باعث انتشار یک بیماری فراگیر در سرزمین شان شده است . فیلم قرار است سال ٢٠١٠ اکران شود . کیج هم اکنون مشغول بازی در فیلم اکشن کمدی Kick-Ass بوده و صداپیشگی انیمیشن "پسر فضایی" Astro Boy نیز از پروژه های آتی او می باشد .

[تصویر: 1712.jpg]


+ ری وینستون قرار است بجای رابرت دنیرو در فیلم اکشن درام "لبه تاریکی" Edge of Darkness بازی کند . مل گیبسون یکی دیگر از نقشهای اصلی فیلم را بر عهده داشته و فیلم توسط مارتین کمپل کارگردانی می شود . وینستون در این فیلم نقش ماموری را دارد که بایستی شواهد بازمانده از قتل یک زن را از بین ببرد و گیبسون نقش پدر آن زن که یک کارگاه پلیس می باشد را بازی می کند .

[تصویر: 2621.jpg]


+ بریتانی اسنو ، بازیگر فیلم ترسناک شب رقص ، قرار است نقش اصلی فیلم ترسناک "برج ساعت" Clock Tower که بر اساس یک بازی ویدیویی ساخته می شود را بازی کند . داستان فیلم درباره دختری با ناراحتی های روحی و روانی است که یک روح شیطانی مرتباً او را آزار می دهد و تنها کسی که او را باور دارد روانپزشکی است که به او کمک می کند راز نفرینی که سالهاست او و خانواده اش را اسیر کرده کشف کند .

[تصویر: 6463.jpg]


+ اوان مک گرگور ، جرج کلونی ، کوین اسپیسی و جف بریجز در فیلم درام جنگی "مردانی که به بزها چشم می دوزند" Men who Stare at Goats که بر اساس کتابی نوشته جان رانسون ساخته می شود ، بازی خواهند کرد . داستان فیلم درباره درباره خبرنگاری به اسم باب ویلتون است که در کشور عراق با سربازی آمریکایی به اسم لیم آشنا می شود که ادعا می کند عضو یک گروه سری از ارتش آمریکا در این کشور بوده است که از نیروهای ماورالطبیعه در ماموریتهایشان استفاده کرده اند .

[تصویر: 12348.jpg]


+ استدیوی متروگلدن میر قصد دارد فیلم ترسناک و کلاسیک "روح" Poltergeist محصول 1982 را بازسازی کند . داستان فیلم که نسخه اصلی آن توسط تاب هوپر کارگردانی شده بود درباره خانه ای در حومه یک شهر است که بر روی یک قبرستان بنا شده و روح مردگان این قبرستان اعضای خانه را آزار می دهند . فیلم سال ٢٠٠٩ اکران خواهد شد .

[تصویر: 29031.jpg]






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 361]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن