تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820821287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

"شبکه اجتماعی" دیوید فینیچر پرفروشترین فیلم آمریکای شمالی شد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: "شبکه اجتماعی" دیوید فینیچر پرفروشترین فیلم آمریکای شمالی شد




[تصویر: social_network_01_943203.jpg]




مجله سی نت: فیلم سینمایی "شبکه اجتماعی" ساخته دیوید فینچر با فروشی برابر با 23 میلیون دلار عنوان پرفروش ترین فیلم این هفته آمریکای شمالی را به خود اختصاص داد.

جدیدترین اثر دیوید فینچر به نام "شبکه اجتماعی" (The Social Network) که درباره چگونگی به وجود آمدن شبکه اجتماعی "فیس بوک" است با فروشی برابر با 23 میلیون دلار توانست عنوان پرفروش ترین فیلم این هفته آمریکای شمالی را از آن خود کند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، در فیلم درام "شبکه اجتماعی" که با بودجه ای کمتر از 40 میلیون دلار تهیه و تولید شده است، بازیگران جوان هالیوودی مانند جسی اسینبرگ، اندرو گارفیلد، جاستین تیمبرلیک و رونی مارا ایفای نقش می کنند.

انیمیشن "افسانه نگهبانان، جغدهای گاهول" (Legend of the Guardians: The Owls of Ga`Hoole) که شرکت فیلم سازی "برادران وارنر" آن را بر روی پرده سینماها برده است نیز با فروش 9/10 میلیون دلاری خود در رتبه دوم جدول فروش هفتگی آمریکای شمالی قرار گرفت.

انیمیشن "جغدها" که با بودجه ای حدود 79 میلیون دلار ساخته شده است صدای بازیگرانی مانند امیلی بارکلی، اسی دیویس و جول ادگرتون را به همراه دارد.
فیلم سینمایی "وال استریت" به نام "وال استریت، پول هیچ وقت نمی خوابد" (Wall Street: Money Never Sleeps) به کارگردانی الیور استون که هفته پیش در صدر جدول فروش هفتگی

آمریکای شمالی قرار گرفته بود، در این هفته با فروشی برابر با 1/10 میلیون دلار در رتبه سوم جدول فروش قرار گرفت.

فیلم درام "وال استریت، پول هیچ وقت نمی خوابد" که با بودجه ای برابر 57 میلیون دلار ساخته شده است، درباره جوان تاجری است که در بازار بورس "وال استریت" فعالیت می کند و مایکل داگلاس، شیا لبوف، جاش برولین، کری مولیگان و فرانک لانجلا از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم درام ایفای نقش می کنند.

رتبه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی آمریکای شمالی را نیز فیلم های "شهر" (The Town) ساخته بن افلک و "پرونده شماره 39" (Case 39) به کارگردانی کریستین آلوارت به ترتیب با فروشی برابر با 10 و 4/5 میلیون دلار از آن خود کرده اند.


[تصویر: social_network_03_663952.jpg]



[تصویر: social_network_02_221874.jpg]



[تصویر: social_network_04_85522.jpg]







................................................






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 261]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن