تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813364504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فهرست فیلم‌های سرقت‌شده دنیا!


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: یك گزارش تحقیقی می‌گوید قسمت جدید مجموعه فیلم «سفرهای ستاره‌ای، پیشتازان فضا» لقب اولین فیلم فهرست فیلم‌های به سرقت رفته سال 2009 توسط سارقین ویدئویی را از آن خود كرد...

به گزارش خبرگزاری فارس، این فیلم ماجراجویانه و علمی تخیلی كه تابستان امسال اكران عمومی شد، حداقل یازده میلیون بار به صورت غیرقانونی توسط سارقین ویدئویی دانلود شد.
گزارش تحقیقی فوق كه از سوی شركت «تورنت فریك» صورت گرفته،عقیده دارد این رقم دانلود یك فیلم سینمایی رقم بسیار بالایی است.
تازه‌ترین قسمت «سفرهای ستاره‌ای» كه توسط «مك جی» كارگردانی شده، پیش درآمدی بر قصه قدیمی ماجراجویی های سفینه اینترپرایز است.
به این ترتیب كاپیتان كرك، آقای اسپاك و بقیه كاراكترهای سرشناس این مجموعه به دوران جوانی خود برمی گردند.
«كریس پاین» و «زاخاری كوئینتو» در قسمت جدید نقش دوران جوانی كرك و اسپاك را بازی كردند. استقبال تماشاگران سراسر جهان از فیلم خوب بود و با وجود آنكه نسخه‌های غیرقانونی فیلم در سطح وسیعی پخش شد، اما خود فیلم در سطح جهانی بیش از 500 میلیون دلار فروش كرد.
دومین فیلم فهرست تورنت فریك اكشن ماجراجویانه «تغییر شكل دهندگان2» است. این فیلم حدود 10.5 میلیون بار به صورت غیرقانونی دانلود شد.
نكته جالب این كه فیلم با فروشی نزدیك 600 میلیون دلار در سطح جهانی، لقب پرفروش‌ترین محصول سال 2009 سینمای آمریكا و كانادا را گرفت و در بقیه كشورهای جهان لقب دومین فیلم موفق سال را به خود اختصاص داد.
«راك اندرولا» فیلم كم فروش«گای ریچی» در ردیف سوم این جدول قرار دارد.
بقیه فیلم‌های این فهرست به شرح زیر است:
خماری صبحگاهی، گرگ و میش، منطقه 9، هری پاتر و شاهزاده نیمه اصیل، ایالت نمایش، سرچشمه‌های مردان ایكس و آگاهی.
گزارش تحقیقی فوق در شرایطی منتشر می‌شود كه صنعت سینما سال‌هاست در حال مبارزه با سرقت ویدئویی محصولات خود است.
به گفته اهالی سنیما و كمپانی‌های فیلمسازی، صنعت سینما سالانه بیش از یك میلیارد دلار از بابت سرقت ویدئویی محصولات خود ضرر مالی می‌كند.
با وجود مبارزه همه جانبه صنعت سینما با پدیده سرقت ویدئویی، هنوز راه حل قاطعی برای جلوگیری از سرقت ویدئویی محصولات سینمایی پیدا نشده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن