تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815511778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تقویت کننده مو : نکات آرایشی و بهداشتی


واضح آرشیو وب فارسی:آشپز آنلاین: دوستان گلم مدتی بود برای تقویت موهام از ترمیم کننده سینره استفاده میکنم موهام چربه ولی فکر میکنم فایده نداره موهام اصلا صاف نیست نکه فر باشه نه موهام صافه ولی وزه ! ....و تقویت میخواد

آرایشگاه بهم گفت از نرم کننده سینره تو حموم استفاده کنم ولی فعلا نخریدم

به نظر شما برای تقویت موهام چی کارکنم؟

من از تقویت کننده مو رولن استفاده میکنم.کاسه ای 19 هزارتومان خریدم.کاسشم به اندازه کف دسته.واقعا می ارزه.من که خیلی راضیم.
چند مدل داره.
یکیش با زرد روش نوشتهPROYOU (ماسک تقویتی و ترمیمی) این همینه که من استفاده میکنم.
یکیشم با آبی نوشتهPROYOU (ماسک مغذی مربوط)
یکیشم با صورتی PROYOU (ماسک موهای رنگ شده)

goleyass نوشته است:من از تقویت کننده مو رولن استفاده میکنم.کاسه ای 19 هزارتومان خریدم.کاسشم به اندازه کف دسته.واقعا می ارزه.من که خیلی راضیم.
چند مدل داره.
یکیش با زرد روش نوشتهPROYOU (ماسک تقویتی و ترمیمی) این همینه که من استفاده میکنم.
یکیشم با آبی نوشتهPROYOU (ماسک مغذی مربوط)
یکیشم با صورتی PROYOU (ماسک موهای رنگ شده)


گل یاس جون ممنونم


دوستان گلم نظر شما چیه؟؟کجایین؟

سلام

من موهام صاف نیست کمی هم وز تشریف دارند

حالا مش ورنگ هم کرده ام باید تقویت کننده بزنم ؟ کی و چطور ؟ چه مارکی ؟ کمک لطفاً

هستي جون من خودم موهامو مش كردم.از شامپوي و تقويت كننده lifetex استفاده ميكنم..واقعاً عاليه.مخصوصاً تقويت كنندش...وقتي موهاتو شامپو زديو آبكشي كردي خواستي بياي بيرون.با حوله يه مقدار آب موهاتو ميگيري و از تقويت كننده به موهات ميزني بعد 10دقيقه آبكشي ميكني.

helia14 نوشته است:هستي جون من خودم موهامو مش كردم.از شامپوي و تقويت كننده lifetex استفاده ميكنم..واقعاً عاليه.مخصوصاً تقويت كنندش...وقتي موهاتو شامپو زديو آبكشي كردي خواستي بياي بيرون.با حوله يه مقدار آب موهاتو ميگيري و از تقويت كننده به موهات ميزني بعد 10دقيقه آبكشي ميكني.


عزیزم میشه بیشتر توضیح بدی؟ و قیمتش؟

FARGOL نوشته است:helia14 نوشته است:هستي جون من خودم موهامو مش كردم.از شامپوي و تقويت كننده lifetex استفاده ميكنم..واقعاً عاليه.مخصوصاً تقويت كنندش...وقتي موهاتو شامپو زديو آبكشي كردي خواستي بياي بيرون.با حوله يه مقدار آب موهاتو ميگيري و از تقويت كننده به موهات ميزني بعد 10دقيقه آبكشي ميكني.


عزیزم میشه بیشتر توضیح بدی؟ و قیمتش؟
عزيزم قيمت شامپو حدود 6 تومن.تقويت كننده يه قوطي بزرگه 13500
سوال ديگه بود بپرس.

helia14 نوشته است:FARGOL نوشته است:helia14 نوشته است:هستي جون من خودم موهامو مش كردم.از شامپوي و تقويت كننده lifetex استفاده ميكنم..واقعاً عاليه.مخصوصاً تقويت كنندش...وقتي موهاتو شامپو زديو آبكشي كردي خواستي بياي بيرون.با حوله يه مقدار آب موهاتو ميگيري و از تقويت كننده به موهات ميزني بعد 10دقيقه آبكشي ميكني.


عزیزم میشه بیشتر توضیح بدی؟ و قیمتش؟
عزيزم قيمت شامپو حدود 6 تومن.تقويت كننده يه قوطي بزرگه 13500
سوال ديگه بود بپرس.



عزیزم مرسی موهام ریزش داره اگه از این تقویت کننده استفاده کنم خوب میشه؟؟

فقط باید روی موهای خیس زد؟

برای موهایی که رنگ داره هم خوبه؟

در مورد ريزش مو اطلاعي ندارم...آره به موهاي خيس همونطور كه گفتم ميزني...بله اين محصول اصلاً مخصوص موهاي رزگ و مش شده اسن.

helia14 نوشته است:در مورد ريزش مو اطلاعي ندارم...آره به موهاي خيس همونطور كه گفتم ميزني...بله اين محصول اصلاً مخصوص موهاي رزگ و مش شده اسن.


عزیزم ممنونم

▪ عناصری از جمله گوگرد آهن سیلیس کلسیم وید نقش مهمی در سلامت و جلوگیری از ریزش غیر معمول مو دارد. تغذیه اصلی مو از داخل به وسیله مویرگ های اطراف آن صورت می گیرد این عناصر به حد وفور در میوه جات و سبزیجات و سایر غذاها وجود دارد، لذا مصرف سبزیجات تازه، جگر، شیر، پیاز، ماهی، سبوس برنج (که سرشار از ویتامین های گروه B می باشد) می تواند مواد مورد نیاز موهای سرتان را تامین نماید.
▪ مهم ترین عامل بهداشت مو همان نظافت مو و پوست سر است. هنگامی که مو شروع به چرک شدن می کند باید شسته و تمیز گردد هوا آلوده و غبار، گذاشتن کلاه در فصل زمستان، فشارهای روحی، کم خوابی، مصرف زیاد الکل، مواد مخدر و حتی سیگار باعث بیمار شدن موهای شما می شود.
▪ شانه و برس کردن موها به صورت روزانه به مدت چند دقیقه نه تنها موجب تسریع گردش خون زیر پوست سر می گردد بلکه بسیاری از ذرات غبار و دیگر آلوده کننده ها را برطرف می کند.
▪ هنگام مصرف شامپو آن را رقیق کنید و بعداً موها را شستشو دهید در آخر ذکر این مسئله مهم است که مصرف مواد شیمیایی به عنوان رنگ مو و مواد جعد دائمی (فر کننده مو) باعث آسیب غیر قابل جبران به موهای شما می شود.
● پک زرده تخم مرغ: برای تقویت و محافظت مو
به یک یا دو زرده تخم مرغ یک قاشق غذا خوری روغن گیاهی اضافه کنید. این روغن می تواند آوکادو، روغن جوانه گندم یا روغن بادام شیرین باشد مخلوط را با هم به طور یکنواخت روی تمامی موها بمالید بهتر است این مخلوط کمی گرم شده و سپس استفاده گردد بعد از مالیدن مخلوط روی موها یک کیسه پلاستیکی روی موها بکشید و بعد از یک ساعت موها را بشویید این عمل را در بهار و تابستان هفته ای یکبار انجام دهید.
● پک روغنی: برای نرمی و براقی مو
معمولاً روغن های گیاهی برای موی سر مفید می باشد هر چند یکبار موها را با روغن زیتون، روغن بادام، روغن آوکادو، روغن گلرنگ یا آفتابگردان شانه کرده و از کلاه پلاستیکی استفاده کنید و بعد از نیم ساعت بشویید روغن گیاهی مو را نرم، براق و شاداب می کند.
● پک گیاهان دارویی: برای جلوگیری از موخوره و موهای شکسته
می توانید از عصاره گیاه تازه یا برگ و گل خشک کرده گیاهانی مثل گل نمدار، گزنه، رزمارین، بابونه، شبدر و سیزاب انواع پک مو را تهیه کنید گیاه مورد نظر را در روغن داغ کرده و به مدت ۱۵ دقیقه کم کم حرارت دهید. محتوا را در پارچه ای ریخته و کاملاً تکان دهید عصاره و گل و گیاه را روی مو و پوست سر بمالید و به مدت نیم ساعت گرم نگه داشته و سپس شستشو کنید بدینوسیله موخوره درمان می شود گیاهانی که به ترتیب اهمیت استفاده می شوند شامل گل نمدار، گزنه، رزمارین، بابونه، شبدر و سیزاب هستند. که به کمک آن ها می توان از موخوره، موهای شکسته نازک و کلفت شده جلوگیری کنید و موهای خراب شده بوسیله رنگ شیمیایی را ترمیم کنید.
● پک غذای موی سر:
در ظرفی نصف لیوان روغن زیتون، نصف قاشق کوچک لانولین و به ترتیب یک قاشق چایخوری برگ نمدار، برگ گزنه و برگ بابونه ریخته به آن زرده تخم مرغ و کمی آبلیموی تازه اضافه کنید. ابتدا روغن لانولین را با روغن زیتون مخلوط و مذاب کرده و گیاهان را اضافه کنید محتوا را روی بخار آبجوش گذاشته به مدت نیم ساعت بهم بزنید پس از سرد شدن محتوا را در پارچه ریخته کاملاً فشار دهید، به عصاره به دست آماده زرده تخم مرغ و آبلیمو اضافه کنید و روی موها بمالید پس از آغشته شدن از کلاه پلاستیکی استفاده کنید و به مدت یک ساعت به همین صورت نگه دارید با این پک مو پوست سر تغذیه شده و موهای سالم و شاداب به نظر می رسند. بعد از این عمل از فرمول های تافت زیر استفاده کنید.
▪ فرمول اول: ۲ مشت پر گل بابونه را با یک لیمو ترش مخلوط کنید.
ابتدا گل خشک کرده را در یک لیتر آب جوش خیسانده به مدت نیم ساعت به حال خود گذاشته بعدا صاف کنید به محلول بدست آمده آبلیمو را اضافه کنید موها را با این محلول شانه کنید این محلول سالم ترین تافت یا نگهدارنده مو می باشد چنانچه میانه خوبی با بابونه ندارید از دستور زیر استفاده کنید.
▪ فرمول دوم: محلول عسل، آب، سرکه
یک قاشق کوچک عسل طبیعی ۲۵۰ گرم آب گرم سماور و یک قاشق چایخوری سرکه طبیعی را مخلوط کرده و به خوبی تکان دهید دقت کنید که عسل به خوبی در محلول حل شود. موها را با این محلول شانه کنید نتایج خوبی به دست می آورید سعی کنید تا حد امکان از تافتهای خارجی و عرضه شده به بازار مصرف استفاده نکنید.
● موی شکسته
شکستن مو از نوک دلایل زیادی دارد برای نمونه جعد ۶ ماهه یا فر دائمی بلوند کردن با مواد شیمیایی کاربرد مواد رنگی بسیار داغ و یا خشک کردن موها در مجاور آتش یا مو خشک کن برقی کاملاً داغ، از جمله وسایلی هستند که باعث شکسته شدن موها می شوند یکی از راه های درمان این عارضه همان قیچی کردن نوک موها می باشد قبل از هر شستشو موها را با کمی روغن گیاهی ماساژ دهید. برای مدتی نوک موها را قیچی کنید و حتی المقدور آن ها را کوتاه نگه دارید سعی کنید اندازه ی باشد که روی شانه ها قرار نگیرد.



nookiجان سلام
ممنون عزیزم خیلی برام مفید بود استفاده کردم



من از وقتی که از سرم کریستال برای موهام استفاده میکنم خیلی راضیم






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آشپز آنلاین]
[مشاهده در: www.ashpazonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4363]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن