تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816372396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محل دائمي نمايشگاه هاي بين‌المللي شهرداري تهران به زودي افتتاح مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: محل دائمي نمايشگاه هاي بين‌المللي شهرداري تهران به زودي افتتاح مي شود
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/05/28
مدير عامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري تهران از افتتاح محل دائمي نمايشگاه هاي بين‌المللي شهرداري تهران در "بوستان گفتگو" خبر داد .
علي محمد مختاري گفت : محل دائمي نمايشگاه هاي بين‌المللي شهرداري تهران همزمان با برگزاري نمايشگاه تخصصي گل و گياه 4 شهريور افتتاح مي شود .
وي افزود : اين نمايشگاه با مساحتي حدود 17 هزار و 600 مترمربع و هزينه اي بالغ بر 15 ميليارد تومان احداث و در آن از طراحي نوين و بهره‌برداري از سازه‌هاي عظيم استفاده شده است .
مدير عامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري تهران اضافه كرد : در شرق اين نمايشگاه پاركينگي به مساحت 5 هزار و 300 مترمربع و با ظرفيت 300 دستگاه خودرو پيش‌بيني شده است. همچنين در قسمت شمال پارك نيز پاركينگي با ظرفيت 200 خودرو وجود دارد و تا چندي ديگر نيزعمليات احداث پاركينگي 4 طبقه در جنوب بوستان گفتگو آغاز خواهد شد .
مدير عامل سازمان پارك ها در ادامه با اشاره به ظرفيت توليد و صادرات گل و گياه ايران در مورد حضور توليدكنندگان داخلي و خارجي در نمايشگاه شهريور گفت : در اين نمايشگاه بيش از 100 توليد كننده داخلي و 25 كشور خارجي همچون آلمان، بلژيك، ايتاليا، تايوان، لبنان ،اسپانيا و هلند حضور دارند .
مختاري افزود: در حال حاضر شركت هاي داخلي نيز صادرات خوبي دارند و سال گذشته نيز گلايل ايران در نمايشگاه اوزاكا مدال طلا كسب كرد .
وي با بيان اين كه نمايشگاه تخصصي گل و گياه 4 تا 9 شهريور برگزار مي شود ،
يادآور شد : پس از برگزاري اين نمايشگاه هر دو هفته يك بار ، يك نمايشگاه تخصصي در محل نمايشگاههاي دائمي شهرداري تهران برگزار خواهد شد .
مختاري در ادامه به توليد بيش از 350 گونه گياهي بههمت سازمان پارك ها اشاره و اضافه كرد : براي تامين و اداره فضاي سبز شهر تهران توليد كنندگان داخلي بخش خصوصي فعال هستند و 145 پيمانكار و توليدكننده در 1540پارك محله‌اي، منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي و 30 هزار مترمربع كمربند سبز شهر تهران فعاليت مي كنند .
مدير عامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري تهران با اشاره به مشكل كم آبي تصريح كرد : با وجود مشكلات متعدد با برنامه ريزي هاي صورت گرفته، اجراي طرح جامع آب خام فضاي سبز شهر تهران مشكل كم آبي را برطرف كرده‌ايم و در چند سال اخير شاهد خزان كمتري نسبت به گذشته بوده ايم .
وي افزود : سازمان پارك ها با همكاري دانشگاه تهران گونه هاي گياهي سازگار و ماندگار با شرايط تهران را تهيه و از آنها استفاده مي كند .
مختاري ادامه داد : با توجه به دستور شهردار تهران در محله محوري ، توسعه سرانه فضاي سبز را در مناطق تهران بويژه مناطق متراكم مانند 7،10،11 و 17 شاهد بوديم اميدوارم در برنامه 5 ساله به توزيع قابل قبول سرانه فضاي سبز دست يابيم .
وي افزود : 83 طرح فضاي سبز در زمينه توسعه و طرح ‌هاي پارك‌سازي در سال 87 اجرا مي‌شود و در 45 نقطه از شهر تهران مشغول فعاليت در بدنه بزرگراهها براي ايجاد فضاي سبز عمودي هستيم .
مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري تهران گفت : بوستان پرديس بانوان چهارشنبه افتتاح مي شود .
وي تصريح كرد : اين بوستان با مساحت 27 هكتار و امكانات تفريحي و ورزشي در جنوب شرقي تهران و جنب بوستان آزادگان با هزينه اي بالغ بر 10 مبليون تومان احداث شده است.
مختاري در ادامه به احداث دو پارك ويژه بانوان در تهران اشاره كرد و اظهار داشت : بوستان نرگس در جنوب غربي تهران در منطقه يافت آباد و همچنين فضايي غير مشرف در بوستان چيتگر واقع در شمال غرب تهران از ديگر بوستان هاي ويژه بانوان است كه
تا پايان امسال مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت .
وي در ادامه به ويژگي مكان احداث بوستان هاي بانوان اشاره كردو گفت : احداث بوستان هاي بانوان جنب بوستان هاي فرامنطقه اي ، اين امكان را به اعضاي خانواده ميدهد تا اعضاي خانواده به راحتي امكان حضور در بوستان ها را داشته و همگي در منطقه اي نزديك به يكديگر به تفريح و ورزش خواهند پرداخت .
مدير عامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري تهران افزود : بوستان بانوان جنب بوستان12 هكتاري آزادگان و پارك آبي آزادگان ، بوستان نرگس جنب بوستان 100 هكتاري قائم و بوستان محدوده شمال غرب نيز داخل بوستان چيتگر احداث شده است .
 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 451]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن