تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815701786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از چهارگوشه كشور


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه از چهارگوشه كشور
انسان نيازمند شادي و نشاط است‌

شيراز ---- خبرنگار اطلاعات: شادي و نشاط در فرهنگ جامعه امروز ما تجربه كمرنگي دارد. آيت‌الله محي‌الدين حائري شيرازي نماينده ولي فقيه در فارس در جلسه ستاد برگزاري دهه فجر با بيان اين مطلب، افزود: اسمي بودن شاديهاي مذهبي ما به دليل همين كم تجربگي‌ها است در حالي‌كه آيين‌هاي عزاداري ما كاملاً رسمي است. وي با اشاره به اين‌كه انسان‌ها نيازمند شادي و نشاط هستند، گفت: انسان بايد قسمتي از اوقاتش را به لذت جويي اختصاص دهد و لذا جشن‌هاي ما بايد فرصت لذت بردن را فراهم كنند.وي با تأكيد بر ضرورت حضور كودكان و نوجوانان در جشن‌هاي دهه فجر و پيروزي انقلاب اسلامي، گفت: انقلاب ما نبايد به سالخوردگان منحصر شود و با حضور نسل‌هاي جديد بايد جشن‌هاي انقلاب را با نشاط‌تر برگزار كرد.

آيت‌الله حائري از رسانه‌هاي جمعي به ويژه صدا و سيما خواست تا با پخش جشن‌ها و برنامه‌هاي مردمي به الگوسازي بپردازند.

فعاليت 800 هيأت مذهبي در گيلان‌

لوشان ---- خبرنگار اطلاعات: بيش از 800 هيأت مذهبي در گيلان فعاليت دارند.‌

مسئول شوراي هيأتهاي مذهبي گيلان در نشست روِساي شوراهاي هيأتهاي مذهبي استان كه در رودبار برگزار شد، با عنوان اين مطلب، افزود: هيأتهاي مذهبي در كشور به مناطق 6گانه تقسيم شده است كه گيلان با 802 هيأت همراه استانهاي آذربايجان غربي و شرقي، اردبيل، قزوين و زنجان جزو منطقه دو كشور به شمار مي‌آيد.

حجت‌الاسلام والمسلمين حسن‌زاده افزود: ساماندهي و سازماندهي هيأتهاي مذهبي براي هدفمند كردن شوراهاي مذهبي در كشور با روش خاص راه‌اندازي شده است.

فرماندار رودبار نيز در اين گردهمايي گفت: هيأتهاي مذهبي براي آموزش، ساماندهي، نظارت، هماهنگي، تعميق بينش و انديشه‌ها و در اختيار قرار دادن منابع مناسب، بايد اهتمام لازم را داشته باشند.

مردان‌پور گفت:‌ مداحان، فرهنگ‌سازان جامعه‌اند و دانستن ادبيات، تاريخ و قصه‌هاي خوب و انتقال آن توسط مداحان و سخنرانان به مردم را خواستار شد.

بهره‌برداري از نخستين واحد توليد كك و پالايش قطران كشور در زرند

كرمان ----‌ خبرنگار اطلاعات: نخستين واحد توليد كك و پلايش قطران كشور در آييني با حضور معاون وزير صنايع و معادن در شهرستان زرند به بهره‌برداري رسيد.در اين آيين هراتي نيك معاون وزير صنايع و معادن اعلام كرد: ظرفيت نهايي اين واحد 60 سلول است و مي‌تواند سالانه 400 هزار تن كك توليد كند.

به گفته وي، اين طرح كه با سرمايه هزار ميليارد ريالي و در زميني به مساحت صد هكتار شد، زمينه اشتغال 800 نفر را در منطقه فراهم كرده است.وي تصريح كرد: كك متالوژي اين واحد كه مرطوب‌ترين نوع كك در كشور به شمار مي‌آيد، تا دو ماه آينده به توليد انبوه و نهايي خواهد رسيد.

هراتي نيك همچنين به ساخت كارخانه فولاد زرند اشاره كرد و گفت: اين واحد با ظرفيت توليد يك ميليون تن فولاد و با روش كوره بلند به دليل وجود معدن سنگ آهن جلال‌آباد و واحد توليد كك زرند در اين منطقه ساخته خواهد شد. وي افزود: تا پايان سال جاري توليد فولاد كشور به 5/10 ميليون تن مي‌رسد.

‌تشكيل دفتر فني تعاوني مسكن در كرج‌

كرج ---- خبرنگار اطلاعات: دفتر فني تعاوني‌هاي مسكن در اداره تعاون كرج تشكيل مي‌شود.

رئيس اتاق تعاون كرج گفت: اين دفتر در راستاي تقويت و حمايت فكري از تعاوني‌هاي مسكن شهرستان‌ راه‌اندازي مي‌شود.‌

پادياب افزود: همچنين اين اتاق با مساعدت شوراي حل اختلاف شهرستان در آينده‌اي نزديك شوراي حل اختلاف ويژه تعاونيهاي مسكن را تشكيل خواهد داد تا پرونده‌هاي مرتبط با تعاونيها در اين شعبه اختصاصي حل و فصل شود.وي اظهار داشت: اتاق تعاون به صدور كارت‌هاي بازرگاني مي‌پردازد و همچنين در بخش توزيع، خدمات، مسكن و توليد فعاليت‌هايي را ارائه مي‌كند.

وبلاگ نويسان برتر كشور معرفي مي‌ ‌شوند‌ ‌

* دبير نخستين جشنواره سراسري وبلاگ نويسي از معرفي وبلاگ‌نويسان برتر كشور خبر‌‌ ‌داد‌‌. ‌

بابازاده با بيان اين خبر گفت: از سه ماه گذشته فراخوان جشنواره‌‌ ‌سراسري وبلاگ نويسي، سال نوآوري و شكوفايي در نشريات و روزنامه‌هاي كشور منتشر‌ ‌شد و در مدت تعيين شده هزار نفر از وبلاگ نويسان كشور آثار خود‌ ‌را به دبيرخانه جشنواره ارسال كردند كه300 وبلاگ نويس به مرحله اول،50 نفر به مرحله دوم و در نهايت 10 نفر از وبلاگ نويسان به مرحله نهايي راه پيدا‌‌‌ ‌كردند‌‌. ‌

‌اين مسئول اظهار داشت:بيش از چهار ميليون وبلاگ نويس در كشور فعال هستند كه اگر بتوان اين نيروي عظيم را ساماندهي و هدفمند كرد، مي‌توان گام موثري‌‌ ‌در جهت فرهنگسازي در بين جوانان برداشت‌‌. ‌

‌وي تصريح كرد:مرحله دوم اين جشنواره نيز در نيمه دوم امسال به صورت‌ ‌حرفه اي تر برگزار خواهد شد تا بتوان توليدات فرهنگي وبلاگ نويسان را در كشور‌ ‌ارتقا داد‌‌. ‌

حل اختلاف ميراث فرهنگي و شهرداري كرج بر سر ساخت و ساز در منطقه جهانشهر

* اختلاف اداره ميراث فرهنگي و گردشگري كرج با شهرداري اين كلانشهر بر سر باغهاي جهانشهر برطرف شد.‌

شهردار كرج با بيان اين مطلب گفت: سال گذشته باغهاي جهانشهر كرج به ثبت آثار ملي رسيد و اداره ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي شهرستان از هرگونه ساخت و ساز در اين محدوده جلوگيري كرد.‌

مقدسي افزود: پس از آن شهرداري به مدت 9 ماه پيگيري كرد تا بتواند اجازه اتمام پروژه ساخت ساختمان اصلي شهرداري كرج و ملك‌هاي خصوصي كه از شهرداري مجوز ساخت و ساز را داشته‌اند، دريافت كند كه سرانجام به نتيجه مطلوب دست يافت.‌وي اظهار داشت: ساخت و سازهايي كه در اين منطقه در حال انجام بود، قبل از ثبت باغ‌هاي جهانشهر مجوز ساخت و ساز دريافت كرده بودند و تعدادي از آنها نيز در حال اتمام فعاليت خود بودند كه ميراث فرهنگي مانع عمليات اجرايي آنها شد.‌

او تصريح كرد: با پيگيري‌هاي صورت گرفته، در حال حاضر باغهاي فعلي جهانشهر، املاك مردم و ساختمان شهرداري خارج از ثبت ملي قرار گرفته است و مشكلات شهرداري و مردم نيز در اين زمينه برطرف شد.‌

انتقال چادرنشينان شهريار به زادگاهشان‌

* هشت خانوار چادرنشين در شهريار به زادگاهشان انتقال‌ داده شدند.‌

مسئول ستاد ساماندهي آسيب‌ديدگان اجتماعي كرج با اعلام اين خبر افزود: با بررسي وضع اين خانواده‌ها كه در منطقه هفت‌جوي جاده شهريار اقدام به برپايي خيمه كرده بودند، مشخص شد كه هر كدام از اين خانوارها در شهر گرگان داراي مسكن هستند.

آقابراري ادامه داد: اين خانواده‌ها در مدت اقامت خود در منطقه هفت‌جوي شهريار اقدام به دستفروشي و شغل‌هاي كاذب مي‌كردند.

او با تاكيد بر اين كه طرحهاي نظارتي ستاد ساماندهي آسيب‌ديدگان اجتماعي كرج در مناطق مختلف همچنان ادامه دارد از شهروندان خواست تا با اطلاع‌رساني بموقع و درست، اين ستاد را در شناسايي خانوارهاي چادرنشين و ساماندهي آن‌ها ياري دهند.

‌برگزاري كنسرت موسيقي در فيروزكوه‌

فيروزكوه ---- خبرنگار اطلاعات: همزمان با ولادت باسعادت حضرت صاحب العصر و الزمان(عج) انجمن موسيقي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي فيروزكوه كنسرت موسيقي سنتي برگزار مي‌كند.

اين كنسرت توسط منصور برهاني، حميد برزويي، رامين صبري،ورمضانعلي بيطرف اجرا مي‌شود.اجراي كنسرت از تاريخ 28 تا 29 مردادماه جاري در سالن مجتمع فرهنگي هنري آفرينش براي عموم برگزار مي‌شود.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي رزرو بليت به مجتمع فرهنگي هنري آفرينش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مراجعه كنند و يا با شماره‌هاي 6226520 و 02216225823 تماس بگيرند.

‌30 طرح عمراني و توليدي در هفته دولت افتتاح مي‌شود

اردبيل---- خبرنگار اطلاعات: فرماندار خلخال گفت: در هفته دولت 30 طرح عمراني و توليدي در اين شهرستان افتتاح مي‌شود.

محسن عيدي در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري شهرستان خلخال گفت: براي اجرا و تكميل اين طرحها ده ميليارد تومان هزينه شده كه در اشتغالزايي منطقه بسيار موثر است.

وي از ايجاد خدمات الكترونيكي در ادارات خبر داد و گفت: در تمامي ادارات خدمات الكترونيكي داير شده است.‌

بيش از 124 هزار نفر در استان اردبيل برگ سهام عدالت گرفتند

* مديركل تعاون استان اردبيل گفت: تاكنون بيش از 124 هزار نفر در اين استان برگ سهام عدالت دريافت كردند.

اژدر محمدي‌دوست گفت: در راستاي تحقق اين طرح ملي مرحله اول توزيع برگه سهام عدالت كه مشمولين آن بسيجيان و افراد تحت پوشش بهزيستي و كميته امداد امام خميني(ره) بودند به اتمام رسيده و اكنون مرحله دوم و سوم اين طرح آغاز شده است.‌

وي افزود: مشمولين مرحله دوم و سوم روستاييان و فرهنگيان هستند.




 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن