تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816610202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگیری دزدان نردبام به دست در یوسف آباد تهران (+عکس )


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
[تصویر: u4v4y9i7cpnsxpdwdafn.jpg]

به گزارش تهران‌امروز چند روز پیش یكی از ساكنین منطقه یوسف آباد تهران با پلیس 110 تماس گرفته و گفت: دو مرد با گذاشتن نردبام روی دیوار منزلم قصد سرقت دارد.

با هماهنگی لازم ماموران كلانتری 125 خود را به مكان اعلام شده رسانده و موفق به دستگیری یكی از سارقان شدند.پس از بازداشت دزد، دختر صاحبخانه به ماموران گفت: بیشتر شب‌ها تا دیروقت بیدار مانده و مطالعه می‌كنم. حدود ساعت 3 نیمه شب بودم كه صدایی را از روی چینه حیاطمان شنیدم. پنجره را باز كرده و مردی میانسال را دیدم كه روی چینه ایستاده است. كمی كه دقت كردم نردبامی را زیر پای او دیدم. پرسیدم شما این جا چه كار دارید؟ نكند دزد هستید؟ولی مرد مشكوك با خونسردی گفت: نه دخترم، من دزد نیستم، مش‌ماشاءالله نظافتچی ام كه برای تمیز كردن دیوار منازل آمده ام. اما من قانع نشده و موضوع را به پدرم گفته و با داد و فریاد ما، همسایه‌ها به كمك آمده و این مرد را كه نردبام را برداشته و قصد فرار داشت به كمك ماموران دستگیر كردند.

متهم پس از انتقال به كلانتری با زدن به كوچه علی چپ برای منحرف كردن ذهن ماموران این سرقت را یك اتفاق دانست و گفت: بعد از خوردن شام و چای به آشپزخانه رفته و شروع به كشیدن شیشه كردم. آن‌قدر كشیدم كه دیگر از خود بیخود شده بودم. كمی كه هوشیار شدم یك مرتبه خود را روی دیوار خانه این آقا دیدم بدون اینكه بدانم كجا هستم و این نردبام مال چه كسی است؟ من نه سابقه سرقت دارم و نه خلافكارم فقط از روی ندانم كاری شیشه كشیده و پایم در این ماجرا گیر افتاد.

اما دروغ بودن این حرف‌ها با سپرده متهم به ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی برملا شد، چرا كه‌ متهم در آنجا انگشت نگاری شده و سوابق اعمال غیرقانونی وی رو شد.

مطالعه پرونده متهم نشان داد وی یك سال پیش از این 12 بار به خاطر جرائمی چون سرقت لوازم داخل خودرو، مغازه و منزل شناسایی و روانه زندان شده است اما پس از آزادی دومرتبه خلاف پیشه كرده و تبهكاری را از سر گرفت است.اصغر كه پس از انگشت نگاری دستش رو شده بود به 5 سرقت منزل در مناطق یوسف آباد و شهرك والفجر اقرار كرده و زیرآب همدست خود را نیز زد: در زندان با خلافكار سابقه د اری به نام قربان آشنا شدم و رفاقتمان ادامه پیدا كرد.

از حبس كه آزاد شدیم اتاقی در دروازه غار اجاره كردیم و برای گذراندن امورات خود تصمیم به سرقت گرفتیم. اما چون علاوه بر خرج روزمره شیشه هم مصرف می‌كردیم مخارجمان بالا زده بود و مجبور بودیم علاوه بر دزدیدن لوازم داخل خودرو به منازل هم دستبرد بزنیم.

ماموران با گرفتن نشانی اتاق اجاره‌ای متهم به آنجا رفته و قربان را در خواب دستگیر كردند.

آنها در بازرسی از منزل متهمین، چند حلقه انگشتر طلا، چند ساعت‌ مچی گرانقیمت، چند فلش مموری، دو تخته فرش و مقداری اشیای عتیقه پیدا كردند.

قربان نیز پس از به دام افتادن گفت: همراه «اصغر» به محله‌های خلوت می‌رفتیم و خانه‌هایی كه حفاظ نداشته و بالا رفتن از دیوار آنها راحت یا پنجره آنها باز بود را مورد سرقت قرار می‌دادیم.خودم بیرون ایستاده و اصغر از روی دیوار داخل حیاط می‌پرید و پس از باز كردن در من هم داخل می‌شدم. بعد از برداشتن اشیای كوچك و گرانبها هم پا به فرار می‌گذاشتیم.

با اطلاع به شاكیان پرونده چند تن از آنها در اداره آگاهی حاضر شده و یكی از آنها به افسر تحقیق پرونده گفت: پس از سرقت منزل متوجه شدم 4.5 میلیون تومان ازحساب بانكی ام كسر شده است. سراغ عابربانك رفتم ولی هیچ اثری از آن ندیدم. چون این دو سارق كارتم را دزدیده‌اند، مطمئنم آنها این پول را ربوده اند.

كارآگاهان هم با گرفتن استعلام از بانك متوجه شدند این مبلغ توسط قربان از كارت كم شده و به حساب خود وی واریز شده است.

سرهنگ كارآگاه محمدرضا ذاكر استقامتی در رابطه با این پرونده گفت: بررسی موشكافانه برای كشف سرقت‌های دیگر توسط این دو متهم همچنان در دستور كار كارآگاهان دایره مبارزه با سرقت‌های منزل قرار دارد و به دلیل اینكه هر دو متهم از سوابق زیادی در زمینه سرقت برخوردار هستند احتمال سرقت‌های دیگر نیز از آنها متصور است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 416]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن