تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816468520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صحنه با انتصاب دبير جشنواره سيزدهمجشنواره دوازدهم تئاتر عروسكي به كار خود پايان داد


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: صحنه با انتصاب دبير جشنواره سيزدهمجشنواره دوازدهم تئاتر عروسكي به كار خود پايان داد
طي مراسمي در فضاي باز تالار وحدت، دوازدهمين جشنواره بين‌المللي تئاتر عروسكي پس از انتصاب «رحمت‌‌ا... محرابي» به عنوان دبير دوره بعدي، اين جشنواره به كار خود پايان داد.


در اين مراسم كه اميرحسين مدرس اجراي برنامه را عهده‌دار بود، بعد از خوشامدگويي دبير جشنواره و ارائه گزارش اجمالي از اين دوره از جشنواره گفت: يكي از ويژگي‌هاي بزرگ اين جشنواره رقابتي بودن گروه نمايش‌ها بود كه محركي بر رشد كمي و كيفي نمايش‌هاي عروسكي شد.
وي ادامه داد: امسال سعي كرديم تا تمام نمايش‌هاي عروسكي ضبط و در اختيار رسانه‌هاي تصويري قرار گيرد تا به مردم عرضه شود.
بعد از سخنان دبير و اجراي موسيقي مقامي توسط «غلامعلي پورعطايي»، محمدحسين صفارهرندي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به جايگاه سخنرانان آمد.وي گفت: نمايش عروسكي نيز در ايران از جايگاه پذيرفته‌اي برخوردار است و اين امر از سويي به لطافت ايراني هنرمندان و از سوي ديگر به مخاطبان باز مي‌گردد. وزير ارشاد يادآور شد: اگر تئاتر در نوع خود مخاطبان اهل انديشه دارد، نمايش عروسكي هنري را دارد كه مي‌تواند تمام اقشار جامعه را مجذوب خود كند. تئاتر عروسكي مي‌تواند پيام مستقيم را در صحنه به مخاطب بدهد.
در ادامه جوايز بخش مسابقه ميداني با حضورحميدرضا افشار، يوري ساماي لوف و محمدحسين نيرومند و با تقدير از رضا برات‌زاده براي نمايش
«اسب چوبي»، مهدي صالح‌يار براي نمايش «تكم» و فاطمه پورقاسمي براي نمايش «دارو دايره» اهدا شد.
در بخش كارگرداني با تقدير از رجبعلي فلاح كارگردان نمايش «عروس باران» و فروز هاشمي كارگردان نمايش «در انتظار بهار» جايزه خود را شامل تنديس، ديپلم افتخار و پانصد ميليون ريال به سيامك بانياني براي نمايش
«سوسك پري» اهدا كرد. هيات داوران نمايش‌هاي «عروس باران» به كارگرداني رجبعلي فلاح، «سوسك پري» به كارگرداني سيامك بانياني و «دارو دايره» به كارگرداني محسن قاسمي را به دبيرخانه جشنواره مريوان، و نمايش‌هاي «مبارك و ديو سياه » به كارگرداني جواد تولمي و «در انتظار بهار» به كارگرداني فروز هاشمي را به فستيوال شبانه تئاتر معرفي كرد و نمايش ميداني «عروس باران» به كارگرداني رجبعلي فلاح را شايسته عقد قرارداد و اجراي عمومي دانست.
هيات داوران با اهدا لوح تقدير به طلا معتضدي نويسنده نمايشنامه عروسكي «اوسنه گم شده»، جايزه اين بخش را شامل تنديس جشنواره – ديپلم افتخار و مبلغ هشت ميليون ريال به «ستاره امينيان» نويسنده نمايشنامه «افسانه‌ اي واي هاي» اهدا كرد.هيات داوران با اهداي لوح تقدير به صورت مشترك به «مريم معيني» كارگردان نمايش عروسكي «اوسنه گمشده» و «حسن معجوني» كارگردان نمايش عروسكي «پدر عزيزم» جايزه اين بخش را شامل تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و مبلغ ده‌ميليون ريال مشتركا به هادي حجازي‌فر كارگردان نمايش عروسكي «رومئو و ژوليت » و ستاره امينيان كارگردان نمايش «افسانه ‌ا‌ي‌واي هاي »اهدا كرد.
هيات داوران مسابقه ايران با سپاس از «حسن دادشكر» و «حسن معجوني» كارگردانان نمايش‌هاي «صداي يك دست» و «پدر عزيزم»، نمايش‌هاي «سفر پر خطر»، «چهل گيس»،«افسانه‌ واي هاي»، «دختر كوچك بهار»، «رامپل استيلت اسكين»، «دختر نارنج و ترنج»، «- رمئو و ژوليت»، «دخترك و كوزه»، «حيات النفوس» و «افسون شوم شاپرك» را شايسته حمايت مركز هنرهاي نمايشي براي اجراي عمومي دانست.
در ادامه اين مراسم با حضور هما جديكار تنديس افتخاري جشنواره به شارلوت پويك يولن كارگردان هلندي نمايش «كانتوس انيماتا» اهدا و در ادامه جوايز مسابقه بين‌الملل اهدا شد. هيات داوران مسابقه بين‌الملل با اهدا لوح تقدير به نويسندگان نمايش هاي عروسكي «ماكاندو» و «زمين و چرخ» از ايران جايزه اين بخش را شامل تنديس جشنواره – ديپلم افتخار و مبلغ 2000 دلار آقاي «داود فتحعلي بيگي» نويسنده نمايش عروسكي «قصه بخت» اهدا كرد.
با اهداي لوح تقدير به كارگردانان نمايش‌هاي عروسكي «زمين و چرخ» و «ماكاندو» از ايران جايزه اين بخش را شامل تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و مبلغ 2000 دلار را به سيما و فهيمه ميرزاحسيني، كارگردانان نمايش عروسكي «آرش» از ايران اهدا كرد. جايزه ويژه هيات داوران در اين بخش شامل تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و مبلغ 2500 دلار به زهرا صبري كارگردان نمايش «زمين و چرخ» اهدا شد.همچنين جايزه ويژه هيات داوران شامل تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و مبلغ 3000 دلار به آزاده انصاري براي نمايش عروسكي «ماكاندو» از ايران اهدا شد.
 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن