تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799663105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عاشقي هم نان و آب زندگي نشد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: خبرگزاري فارس: زني در دادگاه خانواده گفت: شوهرم عاشقانه با من ازدواج كرد ولي در حال حاضر با دختران دوست شده و مخفيانه زن گرفته است؛ به همين دليل من فقط طلاق مي‌خواهم.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا»، زني 38 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونك) دادخواست مهريه خود را به قاضي حسن‌ عموزادي رئيس شعبه 268 اين مجتمع قضايي خانواده ارائه كرد.

اين زن در مقابل قاضي اين شعبه با بيان اينكه به شوهرم اصلاً اعتماد ندارم چرا كه او دائم با دختران دوست مي‌شود، گفت: روزي فرزندم به خانه آمد و در خصوص شوخي يك خانم در ماشين با شوهرم گفت و بعد از اين موضوع ديگر طاقت ندارم و مهريه و طلاقم را مي‌خواهم.

وي ادامه داد: من همين امروز، نفقه و مهريه‌ام را مي‌خواهم چرا كه درآمدي ندارم و زندگي برايم‌ بسيار سخت مي‌گذرد.

زن با بيان اينكه يك پسر و يك دختر كوچك دارم، افزود: مهريه‌ام 414سكه بهار آزادي است ولي اگر شوهرم 114 سكه را بدهد، 300 سكه را به او مي‌بخشم.

مرد 44 ساله در مقابل قاضي عموزادي با بيان اينكه همسرم در گذشته 300 سكه را لفظاً به من بخشيده است و فقط 114 سكه به گردن من است، گفت: همسرم در اتوبان از ماشين پياده شد و مرا ترك كرده است و من 2 بار به دنبال او رفتم؛ او 6 ماه فرزندانم را از من مخفي كرد و به خانه بازنگشت.

زن با بيان اينكه خانه‌دار هستم چرا كه شوهرم اجازه رفتن به سر كار را به من نداده است، گفت: هنگامي كه شوهرم را ترك كردم، پيامك‌هاي بدي برايم فرستاده و به خانواده‌ام فحش مي‌داد و مدام با چاقو درب منزل ما مي‌آمد و مرا تهديد كرد؛ يك بار نيز نيمه شب همراه با يك خانم به تلفن من زنگ زده و به من فحش ‌داد.

مرد با بيان اينكه همسرم سني است و تا ساعت يك بعد از ظهر در خانه مي‌خوابد، گفت: هر وقت همسرم بخواهد مهريه‌اش را مي‌دهم البته در صورت بخشش 300 سكه به صورت ثبتي اين كار را انجام مي‌دهم.

زن با بيان اينكه من از خانواده ثروتمندي بودم ولي در دانشگاه عاشق شوهرم شده و پاي بر روي همه چيز گذاشتم، افزود: ما هر دو دانشجوي پزشكي بوديم كه تصميم به ازدواج گرفتيم؛ بي خبر از اينكه با يكديگر به اين مشكل مي‌رسيم.

وي با اشاره به اينكه شوهرم حتي با مربيان و معاون مدرسه فرزندم دوست مي‌شد، گفت: زماني كه 114 سكه مهريه‌ام را بگيرم، مابقي آن را مي‌بخشم.

زن در حضور قاضي عموزادي بيان كرد: من در خانه پدرم كلفت داشتم ولي در خانه اين مرد مانند كلفت‌ها با من رفتار مي‌شد؛ من نمي‌خواهم اسمم ديگر در شناسنامه شوهرم باشد و طلاق نيز مي‌خواهم.

مرد با بيان اينكه همسرم را طلاق نمي‌دهم چرا كه نمي‌خواهم فرزندانم، بچه طلاق شوند، گفت: همسرم عاشق من بود و دائم در كلاس دانشگاه و در كنار دانشجويان ديگر، براي به دست آوردن من گريه مي‌كرد و حتي يك بار دستگيره ماشين مرا رها نكرد و در مقابل دانشجويان ديگر و دوستانش خواهان ازدواج با من شد.

وي ادامه داد: پدرم پزشك عمومي است و خودم نيز فوق‌ليسانس دارم و در زمان تحصيل در مقطع فوق ليسانس، دانشگاه همسرم تغيير كرد و او از دانشگاهي ديگر به سراغ من مي‌آمد و خواهان ازدواج با من بود و من فقط از روي دلسوزي با او ازدواج كردم؛ همسرم در ابتدا شماره تلفن خود را در كتابخانه دانشگاه به من داد و از آن موقع خواهان ازدواج با من بود.

مرد با اشاره به اينكه استاد دانشگاه هستم و در دانشگاه تربيت معلم به صورت حق‌التدريس فعاليت مي‌كنم، گفت: همسرم به اموال ديگران نگاه مي‌كرد و هركسي كه مال زيادي داشت، به دنبالش مي‌رفت.

زن بيان كرد: به دليل اينكه شوهرم را دوست داشتم، با او ازدواج كردم و دليل اين ازدواج، اموال او نبود؛ در حال حاضر اگر پول نيز به پايم بريزد، باز نخواهم گشت چرا كه ديگر نمي‌خواهم با او زندگي كنم.

قاضي عموزادي خطاب به زن بيان كرد: به دليل آنكه خودت مي‌خواهي به زندگي مشترك ادامه دهي، بنابراين نفقه نيز به تو تعلق نمي‌گيرد.

مرد نيز بار ديگر لب به سخن گشود و افزود: تا مرداد سال‌ آينده مهريه همسرم را مي‌دهم و در حال حاضر يك ميليون و 700 هزار تومان دارم و مي‌توان اين مقدار را به او بدهم.

زن در ادامه بيان كرد: من نمي‌توانم صبر كنم و مهريه‌ام را همين الآن مي‌خواهم.

مرد در پاسخ به سؤال قاضي در خصوص ازدواج مجددش گفت: با زني به طور موقت ازدواج كردم كه البته جدا از يكديگر زندگي مي‌كنيم؛‌ من به خاطر پسر 10 ساله‌ام حاضر نيستم همسرم را طلاق بدهم و در صورت ازدواج پسرم، همسرم را طلاق مي‌دهم.

زن خطاب به مرد بيان كرد: تو براي فرزندانت پدري نكردي و من آنها را بزرگ كرده و شيعه بار مي‌آورم ولي آنها را مانند پدرشان تربيت نمي‌كنم و حضانت آن دو را نيز مي‌خواهم.

قاضي عموزادي خطاب به مرد بيان كرد: در حال حاضر 114 سكه را به عنوان مهريه نوشته‌ام كه اگر بدهي 300 سكه بهار آزادي بخشيده شود.

زن نيز خطاب به مرد گفت: اگر اين تعداد سكه را به طور نقد بدهي، من نيز 300 سكه را مي‌بخشم و ديگر ادعايي ندارم.

جلسه دادگاه براي رسيدگي بيشتر به آينده موكول شد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن