تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813205769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجرای طرح نظارتی ویژه ی نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: مدیرعامل سازمان حمایت با اشاره به افزایش عرضه و تقاضا در ایام پایانی سال از آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز از دیروز (اول اسفند ) خبر داد.
محمدحسن نکویی‌مهر با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه هدفمندسازی یارانه‌ها از آبان، آثار حاصل از اجرای این طرح را مناسب ارزیابی کرد و گفت: علی‌رغم اصلاح قیمت‌ها، بازار از ثبات بسیار خوبی در زمان اجرای قانون برخوردار بود.

وی افزود: با توجه به اینکه همواره در ایام پایانی سال با افزایش تقاضا مواجه می‌شویم، اجرای طرح ویژه نوروزی پیش‌بینی شده است که از همه ظرفیت‌های موجود و مجموعه‌های مرتبط در اجرای این طرح استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان حمایت آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز را از اول اسفند اعلام کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح اعمال سیاست‌های تنظیم بازار، اصلاح نظام توزیع، نظارت و کنترل قیمت‌هاست که از اول اسفند تا دهم ا‌ردیبهشت ماه 1390 ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد : طرح نظارتی ویژه نوروز کالاهایی همچون البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینی‌جات، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی، قند وشکر، روغن‌نباتی، برنج، انبار و سردخانه‌ها، میادین میوه و تره‌بار و نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا را شامل می شود .

به گفته نکویی‌مهر، این طرح در بخش خدمات در برگیرنده شرکت‌های مسافربری، حمل و نقل درون شهری و برون‌شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها و رستوران‌های بین شهری است.

نکویی‌مهر از انجام بیش از 2 میلیون و 600 هزار بازرسی از ابتدای اجرای طرح نظارتی ویژه هدفمندسازی یارانه‌ها تا 24 بهمن ماه خبر داد و گفت: بازرسی های انجام شده منجر به تشکیل 216 هزار پرونده تخلفاتی به ارزش بالغ بر 200 میلیارد تومان شده است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن