تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815500861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شما شایسته افکارتان هستید


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: شما شایسته افکارتان هستید


درهمین لحظه، شما هر فکری می کنید شایستگی آن را دارید. آن زندگی را سپری می کنید که باور دارید لیاقتش را داشته اید. تجربیات شما در زندگی نشانگر اعتماد به نفس درونی شماست.
اگر اعتماد به نفستان پایین باشد، هیچوقت از زندگی که آرزویش را داشتید لذت نخواهیدبرد. حتی اگر در دستیابی به اهداف موردنظرتان موفق هم شده باشید، تا زمانی که به منطقه آرامشی که نشان دهنده عقیده شما نسبت به خودتان است، برنگشته اید، خودتان را اذیت خواهید کرد.
اگر اعتماد به نفستان بالا باشد، به خودتان اجازه خواهید داد به آنچه که دوست دارید و از آن لذت می برید، برسید. حتی اگر دچار مشکلات شدید مالی یا یک تجربه آسیب زا شده باشید، دوباره به جای اولتان برمی گردید. دوباره خواهید توانست مال از دست رفته را برگردانید و تجربیاتی بهتر و تازه تر به دست آورید. به همین سادگی!
یک چیز را بدانید: این واقعیت که شما روی این کره خاکی قرار دارید، نشان می دهد که ارزشمند هستید. هر انسانی با یک استعداد خاص، هدفی عالی و خردی برای ابراز توانایی های خود خلق شده است. این حقی است که از بدو تولد به شما اعطا شده است. هر زمان که رابطه تان را با آن کسی که هستید قطع کنید، کشمکش هایتان شروع می شود. هر زمان که از خط حقیقت ذاتیتان دور افتادید، دچار نارضایتی، خستگی و ناامیدی می شوید.
کاری که باید بکنید این است که زمان بیشتری را دم باجه روزنامه فروشی بگذرانید و تیترهای روزنامه ها را که خبر از افراد معروف و مشهوری که همه چیز تمام هستند می دهند، مرور کنید. آنجاست که سرتان را تکان می دهید و درشگفتید که «او چه فکری در سر داشته که به اینجا رسیده؟».
احتمالا افکار درونی شخصی که بدون منطق همه چیز را درهم می کوبد چیزی مثل این است: «من لیاقت این همه چیزهای خوبی که دارم را ندارم. خیلی زود همه می فهمند که من استعداد کافی برای داشتن این چیزها راندارم. این چیزهای خوب برای من ماندگار نیستند.»
«مشکلات با همان روش فکرکردنی که موقع پدیدآوردن آنها استفاده می کردیم، قابل حل نیستند» ؛ آلبرت انیشتین
رفتارهای خودتخریبی لازم نیست حتما در مقیاس خیلی بزرگ انجام شوند تا آسیب برسانند. همین که به آن چیزی که هستید «نه» بگویید به آن چیزهایی که می خواهید و کارهایی که می کنید «نه» می گویید، کافی است. وقتی در مقابل آنچه شما را برای آرزوهایتان نزدیک تر می کند، مقاومت می کنید، فرصت های زندگیتان را دور می اندازید. وقتی برای فهمیدن اینکه چرا نمی توانید به آنچه می خواهید برسید، دنبال دلیل و بهانه هستید، خودتان را محدود می کنید.
اگر شما جزء آن دسته از افراد هستید که پشت سر هم خودتان را سر این موضوعات آزار می دهید، باید بگویم که با یک منتقد درونی هدایت می شوید که هر روز و هر روز به شما گوشزد می کند که چه کار می توانید و چه کار نمی توانید انجام دهید و لیاقت چه دارید و چه ندارید. باید این را هم بدانید که کار این منتقد درونی صدای ترس و تردید درونی شما امن نگه داشتن شما در همان جایی است که الان هستید. شاید از وضعیت کنونیتان راضی نباشید اما اگر باز از آن آگاه هستید، پس باید با آن راحت باشید.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن