تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812891241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

میوه ای مفید برای پوست : تغذیه و سلامتی


واضح آرشیو وب فارسی:آشپز آنلاین:

دکتر تغذیه،مرتضی صفوی افزود: گیلاس حاوی ویتامین C است كه برای سلامت پوست،افزایش قدرت ایمنی بدن،تشكیل بافت پیوندی بسیار مؤثر است و طبیعتی سرد و مصرف زیاد آن باعث نفخ معده می‌شود.
وی گفت:گیلاس بهتر است بعد از غذا مصرف نشود زیرا از هضم سریع غذا جلوگیری می‌كند و باعث سوء هاضمه و نفخ معده می‌شود،گیلاس سینه را نرم و معده را ضد عفونی می‌كند و یبوست را از بین می‌برد.
این متخصص تغذیه اضافه كرد:این میوه اعصاب را آرام،سموم بدن را دفع و خون را تصفیه می‌كند و خوردن گیلاس برای افرادی كه تصلب شرایین و ناراحتی كبد دارند،مفید است.
صفوی گفت:افراد چاق كه می‌خواهند لاغر شوند می‌توانند گیلاس را قبل از غذا مصرف كنند، چون مصرف آن قبل از غذا جلوی اشتها را می‌گیرد و باعث چاقی نمی‌شود.
وی اضافه كرد:گیلاس مجاری ادراری و لوله گوارشی را ضد عفونی و برای افراد دیابتی مفید، اعصاب را آرام،معده را ضدعفونی،سموم بدن را دفع و خون را تصفیه می‌كند.
صفوی افزود:گیلاس شیرین برای رفع یبوست و آلبالوی ترش برای رفع اسهال مفید و خوردن گیلاس برای افرادی كه تصلب شرایین،ناراحتی كبد دارند مؤثر و مفید است.

منبع:farsnews.com

به تالار منم سر بزن منتظر نظراتت هستم http://Www.reiran.com






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آشپز آنلاین]
[مشاهده در: www.ashpazonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 361]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن