تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815575214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس راهنمايي رانندگي استان تهران: حجم تصادفات موتورسواران استان تهران 10درصد افزايش يافته است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پليس راهنمايي رانندگي استان تهران: حجم تصادفات موتورسواران استان تهران 10درصد افزايش يافته است
خبرگزاري فارس: رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان تهران اعلام كرد: طي چهار سال گذشته حجم تصادفات موتورسواران در اين استان 10درصد افزايش يافته است.


محمدكريم خسروي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در كرج افزود: متأسفانه با وجود تمامي تلاش‌هايي كه مأموران راهنمايي و رانندگي انجام مي‌دهند، حجم تصادفات موتورسواران در چهار سال گذشته كه حدود 15 درصد نسبت به كل تصادفات بوده است، امروز به 25 درصد افزايش يافته است.
وي افزود: علت اصلي اين امر عدم رعايت قوانين و مقررات از سوي راكبان موتورسيكلت‌ها است.
اين مقام مسئول تأكيد كرد: به همين دليل طرحي را در راهنمايي و رانندگي در دست اجرا داريم كه بر اساس آن با شدت بيشتري با موتورسواران متخلف برخورد مي‌شود.
خسروي گفت: يكي از مجازات‌هايي كه براي اين دسته از راكبان موتورسيكلت‌ها در نظر گرفته شده است، توقيف موتورسيكلت آنها از سه تا شش ماه است.
وي ادامه داد: عبور از مناطق ممنوعه و چراغ‌هاي قرمز، آلودگي صوتي، عبور از پياده‌روها و حركت مارپيچ در خيابان حجم زيادي از تخلفات موتورسواران را در بر مي‌گيرد.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان تهران در پايان تأكيد كرد: ما براي حفظ جان راكبان موتورسيكلت‌ها در مرحله اول و همچنين حفظ امنيت عابران و شهروندان موظف به برخورد شديد قانوني با متخلفان هستيم و اميدواريم پيش از حضور پليس، راكبان موتورسيكلت‌ها خود را مؤظف به رعايت قانون كنند.
انتهاي پيام./ك
 شنبه 26 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن