تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815431290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ريو ارزان شد


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: ريو ارزان شد
گروه خودرو- سايپا ريو را ارزان كرد!در حالي كه هفته گذشته خودرو كره‌اي ريو با افزايش ناگهاني يك‌ميليون و 200هزار توماني در نمايندگي‌هاي سايپا روبه‌رو شد، اين شركت اواخر هفته گذشته به يكباره ريو را به قيمت پيشين خود بازگرداند به نحوي كه هم‌اكنون اين خودرو با قيمت 12ميليون و 650هزار تومان در نمايندگي‌هاي سايپا به فروش مي‌رسد هر چند كه بازار ريو هنوز در شوك گراني هفته پيش قرار دارد، چرا كه اين كره‌اي مونتاژي در حال حاضر قيمتي برابر با 14ميليون و 600هزار تومان در بازار دارد.
اما از اين اقدام سايپا مبني بر ارزان كردن ريو شنيده‌هايي به گوش مي‌رسد كه مهم‌ترين آنها واكنش وزير صنايع و معادن به گراني اخير اين خودرو است.
ظاهرا علي‌اكبر محرابيان، با حضور ناگهاني خود در شركت سايپا فرمان بازگرداندن ريو به قيمت سابقش را صادر كرده و به سازمان فروش سايپا نيز دستور داده است كه بدون مجوز وزارت صنايع، حق افزايش قيمت محصولاتشان را ندارند.
محرابيان كه همواره از سياست تثبيت قيمت‌ها در حوزه خودرو و صنايع وابسته حمايت كرده و با لغو آن مخالف بوده است، هفته گذشته در حاشيه مراسم تجليل از خبرنگاران نيز به خبرنگار ما گفته بود كه اگر سايپا يا هر خودروساز ديگري بدون مجوز وزارت صنايع اقدام به افزايش قيمت كارخانه‌اي محصولات خود كند با آنها برخورد مي‌شود.
وي تلويحا از بررسي اين مساله نيز خبر داده بود.
اين در حالي است كه فرزاد نشان، مدير فروش و بازاريابي سايپا پنج شنبه گذشته عنوان كرد: بنا به دستور مديرعامل شركت و با هدف ثبات بازار، قيمت ريو كاهش پيدا كرده است.
وي تاكيد كرد: سايپا در راستاي سياست‌هاي دولت مبني بر تثبيت قيمت‌ها و جلوگيري از افزايش كاذب آن ريو را يك‌ميليون و 200هزار تومان ارزان كرده است.
 شنبه 26 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن