تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816782192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار بوشهر: مصوبات سفرسوم دولت نقش مهمی درتعالی فرهنگی وتوسعه


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: ولایتمدارودارالحماسه بوشهر از رییس جمهوری موجب اهتمام دولت به مصوبات کارگشا شد گفت:مصوبات سفر سوم نقش مهمی در تعالی فرهنگی و توسعه متوازن این استان خواهد داشت. محمد حسین جهانبخش،شنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود:با توجه به تصویب ‪۲۹۰‬مصوبه با اعتبار سه هزارو ‪۷۶۵‬میلیارد تومان، تحقق این مهم پیشرفت، شکوفایی وتوسعه متوازن این استان را شتاب خواهد بخشید.
وی اضافه کرد:بیشترین اعتبارسومین سفراستانی هیات دولت به این استان مربوط به امور زیربنایی و مسکن است طوری که ازمجموع سه هزارو‪۷۶۵‬میلیارد تومان اعتبارمصوبات سومین سفر استانی هیات دولت ‪ ۴۷‬مصوبه با یکهزارو ‪۷۷۹‬ میلیارد تومان مربوط به فصل زیربنایی ومسکن است.
جهانبخش بیان کرد:هیات دولت دربخش انرژی،صنعت و کشاورزی نیز با ‪۴۶‬مصوبه یکهزارو ‪۵۳۵‬میلیارد تومان به استان بوشهر اختصاص داد.
استاندار بوشهر اظهارداشت: هیات دولت برای رونق اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی جدید نیز در قالب ‪ ۵۲‬مصوبه مبلغ ‪۲۱۸‬میلیارد تومان اعتبار به بخش سرمایه گذاری و اشتغال اختصاص داده است.
هانبخش ادامه داد:همچنین برای توسعه آموزش عالی و بهداشت و درمان نیز با ‪ ۶۴‬مصوبه و اختصاص ‪۱۶۸‬میلیارد تومان زمینه تعالی این بخش فراهم شده است.
وی اظهارداشت:افزون بر اینکه در طول برنامه پنجم توسعه جمعا ‪۱۵۰‬میلیارد تومان اعتبار به استان بوشهر برای فرهنگ و هنر استان بوشهر اختصاص می یابد در قالب ‪ ۲۹‬مصوبه ‪۶۵‬میلیارد تومان نیز به این بخش اختصاص یافته است.
استاندار بوشهر گفت: باتوجه به رویکرد فرهنگی سفرهای سوم استانی هیات دولت ، رییس جمهوری در کمیته فرهنگ و هنر استان بوشهر تاکید کردند که برای مسایل فرهنگی این استان سقف تعیین نمی کنند و هر تعداد پروژه مصوب شود تامین اعتبار خواهد شد و کف آن را نیز سالانه ‪۳۰‬میلیارد تومان اعلام کرد.
وی اجرای راه آهن بوشهر - شیراز - عسلویه با اعتبار ‪۷۵۰‬میلیارد تومان تا پایان برنامه پنجم توسعه ، ساخت پل بزرگ کشتیرانی برای گذر دوم بوشهر با اعتبار ‪۶۰‬میلیارد تومان و اجرای قطار شهری بوشهر- عالیشهر با اعتبار ‪۱۲۰‬ میلیاردتومان را از دیگر طرح های مهم سفر سوم هیات دولت به استان بوشهر ذکر کرد.
جهانبخش افزود:همچنین براساس یکی دیگر از مصوبات، سه کارگروه به ریاست معاون اول رییس جمهوری ، وزیر نفت و وزیر امور اقتصاد و دارایی در استان بوشهر تشکیل خواهد شد.
وی گفت: در کارگروهی که به ریاست دکتر رحیمی برگزار خواهد شد کمبودها و نیازهای استان بوشهر و برنامه ریزی برای جبران آنها اتخاذ خواهد شد.
استاندار بوشهر اضافه کرد: همچنین در کارگروه به ریاست وزیر نفت نیز درزمینه بهره مندی بیشتر مردم استان بوشهر از خدمات و امکانات وزارت نفت تصمیم گیری می شود.
جهانبخش افزود:کارگروهی نیز با حضور وزای امور اقتصاد و دارایی ، صنایع ، بازرگانی ، کشاورزی و بانک مرکزی برای استمهال ، بخشودگی جرایم و دیرکرد کشاورزان ، نخلداران، پرورش دهندگان میگو و بخش صنعت در استان بوشهر تشکیل می شود.
وی بااشاره به اینکه رییس جمهوری اعلام کرده اند بوشهر خط مقدم و پیشانی کشور است و باید نگاه خود را نسبت به بوشهر تغییر دهیم یادآورشد:استقبال پرشور مردم از هیات دولت نقطه عطفی در تاریخ این استان است طوریکه رییس جمهوری این سفر را در کشور بی نظیر قلمداد کردند.
استاندار بوشهر ادامه داد: در این سفر مردم نماد وحدت، انسجام و همدلی را به نمایش گذاشتند .





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن