تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815625925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قلعه‌نويي: تعطيلات به سپاهان ضربه زد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: مقابل استقلال هجومي بازي مي‌کنيم

قلعه‌نويي: تعطيلات به سپاهان ضربه زد



سرمربي سپاهان گفت: چون مي‌خواهيم شرايط خود را در جدول‌ بهتر کنيم بايد برابر استقلال هجومي بازي کنيم.




--------------------------------------------------------------------------------


امير قلعه‌نويي پس از نشست کميته فني در خصوص شرايط سپاهان عنوان کرد: بازي‌هاي نيم فصل دوم شرايط خاص خود را دارد و تمام آنها براي ما حکم فينال را دارد. استقلال هم تيم بزرگي است و بازيکنان و کادر فني بزرگي دارد، اما چون مي‌خواهيم شرايط خود را در جدول‌ بهتر کنيم بايد برابر استقلال هجومي بازي کنيم.
وي با بيان اينکه هنوز فيلم آخرين بازي استقلال را نديده‌ام ادامه داد: آخرين بازي ما با استقلال 8 گل داشت که يکي از آنها را داور نديد؛ در مجموع مسابقه‌اي که 7 گل داشته باشد نشان از سطح بالاي آن دارد. نمي‌گويم بازي برابر استقلال مانند ساير مسابقات است و تنها به مسائل فني فکر مي‌کنم.

قلعه‌نويي گفت: تيم ما مانند برخي از تيم‌هاي بزرگ مانند بارسلونا و رئال مادريد ابتداي فصل چند بازيکن خود را در اختيار نداشت. در سال جاري 40 درصد تغييرات در ترکيب تيم ما به‌وجود آمد و براي هماهنگي بيشتر بين بازيکنان نياز به زمان داريم. امروز در جلسه کميته فني درخواست کردم برنامه سال آينده ليگ را با ليگ‌هاي اروپايي و خارجي هماهنگ کنند و حداقل تا نيم فصل هيچکس نتواند آن را تغيير دهد.
وي افزود: در سپاهان هنوز به ايده‌آل‌هايم نرسيده‌ام چون در هفت ماه گذشته 50 جلسه هم تمرين نکرده‌ايم. اگر شرايط سال گذشته را داشتيم اوضاع بسيار بهتر مي‌شد.
قلعه‌نويي عنوان کرد: تيم را به گونه‌اي بسته‌ايم که حضوري موفق در مسابقات مختلف داشته باشيم. يانوش از نيمکت‌نشيني ناراحت نيست چون وي بازيکن بزرگ و حرفه‌اي است.
وي در خصوص انتخاب مربي ايراني براي تيم ملي گفت: صحبت‌هايم را در کميته فني ارائه کردم. اعتقاد دارم در جايي که مسئوليت دارم حرف بزنم، در کميته فني هم معيني سخنگو است و بايد پاسخگو باشد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن