تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803255417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دیگر رسانه (از مرگ بر کروبی تا سرکوب کارگران )


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: نگاهی به خبرهای سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی.
تجمع مقابل منازل موسوی و کروبی (فارس)
جمعی از مردم تهران در مقابل منزل مهدی کروبی از سران فتنه تجمع کردند و با سر دادن شعارهای "مرگ بر کروبی "، "مرگ بر موسوی " خشم و انزجار خود را از سران فتنه به نمایش گذاشتند.
همچنین جمعی از مردم آذربایجان، پس از پایان دیدار امروز خود با رهبر معظم انقلاب، مقابل منزل میرحسین موسوی تجمع کردند و نسبت به اقدامات وی اعتراض نمودند.

شهید صانع در کنار منتظری (مهر)
مدیرکل تشکل های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ، درباره تصویری که با عنوان "حضور صانع ژاله در دیدار اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه هنر تهران با حسینعلی منتظری" در برخی سایت های ضد انقلاب منتشر شده است، گفت: به عنوان یکی از اعضای هیئت نظارت دانشگاه هنر می گویم که در دانشگاه هنر تهران چیزی با عنوان انجمن اسلامی نداریم یعنی سال هاست که انجمن اسلامی در دانشگاه نداریم.
حجت الاسلام رنجبران ویژگی هایی مانند تعلق دانشجوی شهید "صانع ژاله" به اهل تسنن و قومیت کرد را مولفه هایی دانست که می توانست زمینه ساز ترور برنامه ریزی شده وی را فراهم آورد.

ذخایر کالایی هدفمندی یارانه ها، همچنان دست نخورده (فارس)
رئیس مرکز اصناف و بازرگانان گفت : ذخیره سازی که پیش از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها توسط مباشرین وزارت بازرگانی صورت گرفته ، دست نخورده مانده است و این نشان دهنده ثبات قیمت ها و رفتار منطقی مردم و اصناف در حین اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها بوده است.
وی همچنین از عرضه بخشی از ذخایر ۱۳ قلم گروه کالایی در اسفندماه و در نمایشگاه های عرضه مستقیم به مردم خبر داد .

دستگیری دو مامور قلابی در شمال پایتخت (مهر)
با تلاش ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی دو مامور قلابی که با مراجعه به شرکت های خصوصی در شمال تهران از مدیران آنان اخاذی می کردند،دستگیر شدند.
یکی از شهروندان تهرانی به کلانتری ۱۰۳ "گاندی" مراجعه و اظهار داشت: دو نفر تحت عنوان مامور اطلاعات به دفتر من واقع در میدان ونک" آمده و اظهار داشتند که حکم جلب مدیر شرکت و پلمپ دفتر را دارند.

گل : ترکیه پایگاه نظامیگری آمریکا نیست ( پرس تی وی )
رئیس جمهور ترکیه در مصاحبه با شبکه پرس تی وی تاکید کرد :آمریکا اجازه ندارد از پایگاه های خود در خاک ترکیه برای مقاصد نظامی استفاده کند.

۱۵سال حبس در انتظار نخست وزیر فاسد (فارس )
در پی احضار نخست وزیر ایتالیا به دادگاه پیش بینی می شود که وی به ۱۵ سال حبس محکوم شود .سوء استفاده از موقعیت شغلی و ارتباط با دختران نوجوان مواردی هستند که "سیلویو برلوسکونی " برای پاسخگویی به آنها باید در ماه آوریل در دادگاه حاضر شود.

تخلف در ویلای۱۶۰۰متری یکی ازمسولان وزارت کشور( مشرق)
یکی از مدیران ارشد وزارت کشور که به دلیل تخلف در احداث بنایی هزار و ۶۷۰ متری در شمال کشور محکوم به پرداخت جریمه ای کلان شده، با گذشت دو سال، از اجرای حکم خودداری می کند.
یکی از مدیران ارشد وزارت کشور که به دلیل تخلف در احداث بنایی هزار و ۶۷۰ متری در شمال کشور محکوم به پرداخت جریمه ۱۱۱ میلیون و ۵۸۰ هزار تومانی شده است ، با گذشت دو سال، از اجرای حکم خودداری می کند.

متفاوت بودن گلوله شلیک شده به شهید ژاله (فارس)
علی عبداللهی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشوربا بیان اینکه نوع گلوله ای که شهید ژاله با آن ترور شده، در نیروهای مسلح ایران وجود ندارد گفت : با توجه به اینکه نیروهای ما در روز ۲۵ بهمن اسلحه نداشتند، و نوع گلوله ای که این جوان بسیجی را به شهادت رسانده در سازمان نیروهای مسلح ما نیست، باید گفت که این ترور از قبل برنامه ریزی شده است.
حسین شریعتمداری:صانع ژاله مخبر ما بود و پیش آقای منتظری رفته بود (خبرآنلاین)
حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان در خصوص شهید صانع ژاله اظهار داشت: ایشان خبرهای خوبی به ما می داد و از جمله وقتی پیش آقای منتظری رفته بودند، اخبارش را به ما داد .

مشاور ارتش آمریکا مدیر بخش فارسی VOA شد
(مشرق)
شبکه صدای آمریکا یک مامور امنیتی را که پیش از این، مشاور فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در خاورمیانه و همچنین رئیس «دفتر نمایندگی منطقه ای آمریکا در دبی» بوده است به ریاست این شبکه برگزید.
کسانی که رامین عسگرد را از نزدیک دیده اند، می گویند که زبان فارسی وی به هیچ وجه روان نیست.

انتشار خبر معنادار روزنامه صهیونیستی (مشرق)
روزنامه صهیونیستی "اسرائیل الیوم" دیروز خبر معناداری منتشر کرد مبنی بر اینکه وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی "مئیر داگان" را به سمت رئیس سازمان بنادر و کشتی رانی این رژیم منصوب کرده است.
"یسرائیل کیتز" کارشناس اسراییلی معتقد است، انتصاب داگان در این پست به این معناست که داگان باید چند وظیفه را توأمان با یکدیگر انجام دهد.

واکنش پرز به اقدام مجلس علیه فتنه گران (فارس)
بهدنبال بازتاب شعارهای روز گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی علیه سران فتنه، رئیس رژیم صهیونیستی از این موضوع احساس تأسف کرد.
روزنامه عبری زبان "یدیعوت آحارونوت " نوشت : "شیمون پرز " رئیس اسرائیل در سخنرانی امروز خود گفت: امیدوارم تا مخالفین حکومت ایران بتوانند رژیم فعلی ایران را ساقط کنند.

سرکوب کارگران در آمریکا (فارس)
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی از وضع دشوار کارگران در آمریکا خبر داد و تلاش مقامات آمریکایی برای سرکوب آنان را به تصویر کشید.
روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست" نوشت: همزمان با تلاش کارگران مصری برای سهیم بودن در انقلاب این کشور و نقش آنها در سرنگونی رژیم دیکتاتوری "حسنی مبارک" در قاهره، دولت ایالتی آمریکا در "ویسکانسن" همه تلاش خود را به کار گرفته است تا مانع از هرگونه قیام کارگران در آمریکا ضد سازمان های کارگری در این کشور شود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 230]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن