تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815437928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جذاب‏ترین ستاره‏های هالیوود چه کسانی هستند؟


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: برادپیت برای بار چهارم با به دست آوردن 99 درصد آرا به عنوان جذاب‏ترین هنرپیشه مرد انتخاب شد.
هموطن آنلاین- در مجله «این استایل» در ماه سپتامبر در مورد جذاب‏ترین ستارگان هالیوود از خوانندگان سوال شد و بیش از 12 هزار نفر در سایت http://www.instyle.com از میان گزینه‏های موجود که عبارت بودند از: جذاب‏ترین هنرپیشه نقش اول مرد، جذاب‏ترین هنرپیشه نقش اول زن، جذاب ترین زوج، جذاب‏ترین هنرپیشه بالای 40 سال و جذاب‏ترین ورزشکاران، مطلوب ترین های خود را برگزیدند.
برادپیت برای بار چهارم به عنوان جذاب‏ترین هنرپیشه مرد انتخاب شد. هنرپیشه فیلم آقا و خانم اسمیت با به دست آوردن 99 درصد آرا در صدر جدول جذاب‏ترین‏ها قرار گرفت. آنجلیا جولی نیز، هنرپیشه مقابل برادپیت در فیلم مذکور جذاب‏ترین زن هالیوود نام گرفت. (آیا حضور برادپیت و روابط او با جولی تاثیر در این نظرسنجی داشته است؟)
جورج کلونی هنرپیشه مقابل براد در فیلم "12 یار اقیانوس "و شریک جرم او در این فیلم در جایگاه جذاب‏ترین هنرپیشه بالای 40 سال نشست و در همین جین سوزان ساراندون جایزه جذاب‏ترین زن 40 ساله را ربود. نیکول کیدمن هنرپیشه فیلم «افسونگر» به خاطر صدای مجذوب کننده خود و نام پرآوازه‏اش مطرح‏ترین چهره جهانی هالیوود است. اگرچه ارنالد بلوم از نظر محبوبیت با کیدمن هم طراز است اما در مقایسه با آنتونیو باندراس شمشیرزن جذاب و جوانتر هالیوود 23 رای عقب‏تر می‏باشد.
دیگر ستاره‏های برگزیده عبارتند از:
تام کروز و کیتی هلمز به عنوان جذاب‏ترین زوج، بی‏ناک جذاب‏ترین خواننده، تایگر وودز و دیوید بکهام به عنوان جذاب‏ترین ورزشکاران.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن