تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820922298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

المپيك پكن ؛ ايران درپي كسب مدال


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: المپيك پكن ؛ ايران درپي كسب مدال
كاروان ورزشي ايران در ششمين روز رقابت هاي المپيك پكن موفق به كسب مدال نشد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر ، در ششمين روز اين بازي ها امروز در دسته 64 كيلوگرم بوكس مرتضي سپهوند در مرحله يك هشتم پاياني با نتيجه 8 بر 4 يونات گيورگي نفر سوم المپيك آتن ازروماني را از پيش رو برداشت و گام به مرحله بعد گذاشت.

سپهوند يكشنبه آينده در دور يكچهارم پاياني اين دسته به مصاف فليكس دياز ، نفر نهم المپيك 2004 از دومنيكن خواهد رفت.

در بسكتبال - تيم ملي ايران در ديدار مقابل استراليا 68 به 106 نتيجه را واگذار كرد. در اين مسابقه صمد نيكخواه بهرامي با كسب 23 امتياز و 3 ريباند موثرترين بازيكن ايران بود.

دركشتي فرنگي و در دسته 84 كيلوگرم سامان طهماسبي با يك برد و يك باخت از دور رقابتها كنار رفت .

در 96 كيلو نيز قاسم رضايي با شكست در نخستين ديدار از دور مسابقات حذف شد و دروزن 120 كيلوگرم هم مسعود هاشم زاده با دو شكست ازگردونه رقابتها كنار رفت.

اما در ساير رشته ها ، راجرر فدرر مرد شماره يك تنيس جهان در مرحله يك چهارم پاياني ، با شكست دو بر صفر مقابل جيمز بليك ، از دور مسابقات حذف شد.

امروز همچنين در ديگر بازي هاي بسكتبال ، اسپانيا 72 بر 59 آلمان را شكست داد ، چين 85 بر 68 برآنگولا پيروز شد و ليتواني 86 بر 79 برابر روسيه به برتري رسيد ، امريكا 92 بر 69 يونان را پش سرگذاشت و آرژانتين 77 بر 53 كرواسي را مغلوب كرد .

در هندبال كره جنوبي 22 بر 21 ايسلند را مغلوب كرد ، لهستان 28 بر 25 بر برزيل پيروز شد ، آلمان 25 بر 23 مصر را از پيش رو برداشت ، اسپانيا 36 بر 22 بر چين فائق آمد و دانمارك 25 بر 24 از سد روسيه گذشت و فرانسه به كرواسي را برد .

در واليبال برزيل 1 به 3 مقابل روسيه تن به شكست داد، آلمان در 3 ست بر مصر غلبه كرد ، بلغارستان 1 به 3 نتيجه را به امريكا واگذار كرد ، ايتاليا با همين نتيجه برابر ونزوئلابه برتري رسيد ، لهستان 3 بر 1 بر صربستان چيره شد و چين 3 بر 2 از سد ژاپن گذشت.

و در واترپولو كرواسي 13 بر 5 آلمان را برد ، مونته نگرو 10 بر 6 مقابل يونان به برتري رسيد ، مجارستان 8 بر 5 اسپانيا را شكست داد ، استراليا با همين نتيجه كانادا را شكست داد ، صربستان 4 بر 2 بر امريكا فائق آمد و ايتاليا 19 بر 7 برابر چين به برتري رسيد.

در پايان ششمين روز بازيها چين با 22 نشان طلا ، 8 نقره و 5 برنز همچنان پيشتاز جدول رده بندي توزيع مدالي است.

اما فردا ، در هفتمين روز اين بازي ها ، براي ايران در دو و ميداني و ماده پرتاب وزنه امير نيكفر بين ساعات 5 و 35 تا 6 و 25 دقيقه صبح فردا به وقت تهران به ميدان مي رود. همچنين در ماده دو 1500 متر سجاد مراد بين ساعات 15 و 40 تا 16 و 10 دقيقه به وقت تهران مسابقه خواهد داد .

در جودو و وزن به اضافه 100 كيلوگرم نيز محمدرضا رودكي دور نخست استراحت دارد و سپس در دور دوم مقدماتي به ديدار برنده مسابقه ماتياژ كراي از اسلووني و يوري ريباك از بلاروس مي رود.
 پنجشنبه 24 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن