تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815371110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجاني: شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب به هيچ يك از گروه‌هاي اصولگرا وابستگي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: لاريجاني: شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب به هيچ يك از گروه‌هاي اصولگرا وابستگي ندارد
خبرگزاري فارس: رئيس شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي تهران از اين شورا به عنوان تشكلي مردمي ياد كرد و گفت: شوراي هماهنگي متعلق به اردوگاه اصولگرايان است اما به هيچ يك از گروه‌‌هاي اصولگرا وابسته نيست.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، محمدمعتقد لاريجاني رئيس شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي مناطق 30 گانه تهران كه در آئين گشايش دفتر مركزي اين شورا سخن مي گفت، شوراي متبوعش را تشكلي مردمي و مستقل كه در راستاي تحقق منويات رهبر معظم انقلاب گام بر مي دارد، معرفي كرد.
وي افزود: شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي تهران متعلق به اردوگاه اصولگرايان است، ولي به هيچ يك از گروه‌هاي سياسي اصولگرا وابستگي سياسي و اقتصادي ندارد و در چارچوب چهار اصل اسلام، انقلاب و امام و رهبري، تلاش خود را صرف انسجام بيشتر نيروهاي ارزشي و حمايت از دولت خدمت گزار كرده است.
لاريجاني گفت: فعاليت هاي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب در انتخابات دومين دوره شوراها، منجر به كسب اكثريت كرسي هاي شوراها به اصولگرايان شد و در انتخابات مجلس هفتم نيز، با وجود فراز و نشيب ها تلاش شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب موثر واقع شد و نيروهاي حزب اللهي به خانه ملت راه يافتند.
وي افزود: در پي از فعال شدن مجمع نمايندگان تهران در مجلس گذشته، اعضاي شوراي هماهنگي مناطق 30 گانه پايتخت به عنوان هماهنگ كننده و رابط نمايندگان تهراني با مسئولان اجرايي مناطق مختلف در جهت خدمت رساني بهتر به مردم فعال شدند و اين تعامل سبب تسهيل و تسريع در امر حل مشكلات جامعه شد.
رئيس شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي مناطق 30 گانه تهران گفت: "شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي تهران در جريان انتخابات شوراهاي شهر سوم نيز، تلاش فراواني براي وحدت و انسجام اصولگرايان انجام داد و با لطف خداوند در حالي كه برخي كشمكش ها و مسائل به وجود آمده بود، در نهايت اصولگرايان اكثريت شوراها را به دست آوردند و شوراهاي خوبي در سراسر كشور تشكيل شد".
لاريجاني از تشكيل "شوراياري ها در محلات" به عنوان يكي از ابتكارات ارزنده شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب تهران ياد و خاطر نشان كرد كه در تشكيل و تركيب شوراياري ها، اعضاي شوراي هماهنگي در همه نقاط تهران حضور چشمگيري داشتند و اين اقدام آنها، سبب بهبود وضعيت
خدمت رساني به مردم و پيشبرد امور جاري و ساري در سطح پايتخت شد.
وي ادامه داد: حضور پرشور نيروهاي اصولگرا در انتخابات رياست جمهوري و حمايت همه جانبه گروه‌هاي پيرو خط امام و رهبري از كانديداهاي اصولگرا ديگر تجربه موفق براي نيروهاي انقلاب بود كه با وجود برخي مسائل و اختلاف ديگاه‌ها، در نهايت به انتخاب رئيس جمهور محبوب و بسيجي دريادل دكتر احمدي نژاد منتهي شد.
رئيس شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي مناطق 30 گانه تهران افزود: اعضاي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب تهران در آستانه انتخابات مجلس هشتم نيز همايش بزرگي در مجموعه فرهنگي 13 آبان برگزار كردند و گرچه اصولگرايان براي ارائه فهرست مشترك اختلاف ديدگاه داشتند اما اختلاف سلايق را كنار گذاشتند و با تلاش بزرگان اين جريان، فضاي مجلس هفتم پر رنگ تر تداوم يافت.
وي در پايان با ابراز خرسندي از اين كه شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي تهران با استقامت و پيمايش مسير درست در ميان نيروهاي اصولگرا جايگاه ويژه يافته و دفتر مركزي اين شورا جهت تداوم خدمت به نظام و هموار كردن زمينه‌هاي حضور نيروهاي ارزشي در مناطق مختلف پايتخت افتتاح شده، بازسازي شوراي هماهنگي تهران و ساماندهي نشست هاي مسئولان اين شورا را از اولويت هاي كاري تشكل متبوعش عنوان كرد.
انتهاي پيام/
 پنجشنبه 24 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن