تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816414279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارزش معاملات قراردادهای آتی بورس ازپنج هزار و ‪۵۰۰‬میلیارد ریال


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: تهران- ارزش معاملات قراردادهای آتی بورس کالا با انعقاد یکهزار و ‪۴۵۱‬ قرارداد سکه طلا طرح امام (ره) و شمش طلای ‪۱۰‬اونسی از مرز پنج هزار و ‪۵۰۰‬ میلیارد ریال گذشت. گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) حاکی است، در هفته دوم بهمن ماه جاری یکهزارو ‪۴۴۰‬قرارداد آتی سکه طلا و ‪۱۱‬ قرارداد شمش طلای ‪۱۰‬انسی در بورس کالای ایران منعقد شد.
ارزش این معاملات ‪۵۴‬میلیارد و ‪۶۶۲‬میلیون ریال رسید تا کل ارزش معاملات قراردادهای آتی بورس کالا به بیش از پنج هزار و ‪۵۶۴‬میلیارد ریال برسد.
معاملات قراردادهای آتی سکه طلا طرح امام (ره) از دی ماه سال ‪۸۷‬آغاز شد که معاملات آن در این مدت به ‪۱۷۸‬هزار و ‪۳۸۰‬قرارداد به ارزش پنج هزار و ‪۵۱۸‬ میلیارد ریال رسیده است.
بر اساس این گزارش، تاکنون ‪۱۰۵‬قرارداد شمش طلای ‪۱۰‬اونسی، ‪۶۶۹‬قرارداد آتی انس طلا ، ‪۱۰۷‬قرارداد آتی مفتول مس ‪۸‬میلیمتری در بورس کالای ایران منعقد شده است.مجوز
** فعالیت چهل و هشتمین صندوق سرمایه گذاری صادر شد
سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز فعالیت چهل و هشتمین صندوق سرمایه گذاری را با نام صندوق سرمایه گذاری سینا (در اندازه کوچک) صادر کرد.
مدیران صندوق سرمایه گذاری سینا در پایان دوره پذیره نویسی اولیه خود موفق شدند، بیش از ‪۷‬میلیارد ریال جذب این صندوق کنند.
مدیر این صندوق شرکت کارگزاری بهگزین، ضامن آن شرکت سرمایه گذاری سینا، متولی آن موسسه کاشفان و حسابرس این صندوق نیز موسسه آزمون سامانه است.
سازمان بورس و اوراق بهادار پیش از این مجوز تاسیس و فعالیت ‪۴۷‬صندوق سرمایه گذاری در سهام (‪ ۳۹‬صندوق در اندازه کوچک و چهار صندوق در مقیاس بزرگ) و چهار صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت را صادر کرده بود.
**بیش از ‪۳۸‬درصد سهام توسعه بازرگانی برنا عرضه می کند
سازمان خصوصی سازی ‪۳‬میلیون و ‪۳۲۸‬هزار و ‪۲۰۰‬سهم که شامل ‪۳‬میلیون و ‪۱۶۱‬هزار و ‪۷۹۰‬سهم و تعداد ‪۱۶۶‬هزار و ‪۴۱۰‬سهم ترجیحی معادل ‪۳۸/۷‬درصد از سهام شرکت توسعه بازرگانی برنا را به طور یکجا و به صورت نقد ،به ارزش ‪۴۳/۴‬میلیارد ریال وبه قیمت پایه ‪۱۳‬هزار و ‪۵۳‬سهم ،سه شنبه سوم اسفندماه ‪۸۹‬در بازار سوم عرضه می کند.
براساس این گزارش شرکت توسعه بازرگانی برنا با سرمایه ‪۸۶‬میلیارد ریال درحوزه خریدو فروش، واردات و صادرات و توزیع کالا و ارائه خدمات در زمینه های ترخیص کالا از گمرکات ،مشارکت مدنی و حقوقی و انجام سرمایه گذاری در واحدهای اقتصادی فعالیت دارد .
بنابراین گزارش در حال حاضر شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا ‪۴۱/۳‬درصد، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ‪۳۸/۷‬درصد و صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز ‪۲۰‬درصد ،از سهامداران عمده شرکت توسعه بازرگانی برنا را تشکیل می دهند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن