تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798622517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازي هاي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: بازي هاي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا
مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا که طي آن غول هاي فوتبال قاره سبز براي صعود به جمع هشت تيم برتر، رقابت سختي با هم خواهند داشت.
شانزده تيم راه يافته به مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا پس از موفقيت در مرحله گروهي از سه شنبه شب رقابت سختي را براي صعود آغاز مي کنند.
ليگ قهرمانان اروپا پس از 40 روز تعطيلي آغاز خواهد شد تا هيجان فوتبال بار ديگر در قاره سبز به اوج خود برسد و علاقه مندان به محبوب ترين ورزش جهان در ورزشگاه ها تماشاگر اين رقابت ها باشند.
بارسلونا، رئال مادريد و والنسيا از اسپانيا، آث ميلان، اينتر ميلان و آس رم از ايتاليا، آرسنال، منچستريونايتد، تاتنهام، چلسي از انگلستان، مارسي و ليون از فرانسه، بايرن مونيخ و شالکه از آلمان شاختار دونتسک از اوکراين و کپنهاگن از دانمارک تيم هاي راه يافته به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا هستند.
کنفدراسيون فوتبال اروپا (يوفا) از فصل گذشته تصميم گرفت براي پخش مستقيم تمامي ديدارهاي اين مرحله و درآمدزايي بيشتر براي خود و باشگاه هاي مختلف رقابت هاي اين مرحله را به جاي 2 روز در چهار روز برگزار کند.
** سه شنبه 26 بهمن
ميلان - تاتنهام
تيم فوتبال آث ميلان دارنده شش عنوان قهرماني اين مسابقات در فصل جاري فوتبال باشگاه هاي ايتاليا عملکرد بسياري خوبي را از خود برجاي گذاشته است، اما در مرحله گروهي ليگ قهرمانان چندان شرايط مناسبي نداشت و به زحمت خود را به مرحله حذفي رساند.
هر چند ميلاني ها با خط حمله آتشين خود متشکل از ابراهيموويچ، روبينيو، پاتو و کاسانو براي هر تيمي خطرناک هستند، اما خط دفاعي کند و پا به سن گذاشته آنها نقطه ضعف اين تيم محسوب مي شود.
تيم ديگر اين ديدار تاتنهام است که فصل بسيار خوب و فراتر از انتظاري را در ليگ برتر انگلستان و همچنين ليگ قهرمانان سپري مي کند.
نماينده انگلستان در اين فصل با ارائه فوتبالي زيبا و روان طرفداران زيادي براي خود در سراسر جهان جذب کرده است.
اين تيم با استفاده از بازيکنان جواني چون ""گرت بيل""، ""جرمن جينس""، ""آرون لنون""، ""داوسون"" و ""رومن پاوليچنکو"" در مرحله گروهي عملکرد خيره کننده اي داشت و بالاتر از اينتر ميلان قهرمان فصل گذشته قرار گرفت.
بازي درخشان قوهاي شهر لندن برابر اينتر ميلان در مرحله گروهي باعث شده تا آث ميلان با احتياط و ترس به بازي برابر اين تيم فکر کند.
** والنسيا - شالکه
تيم فوتبال والنسيا که در ابتداي قرن بيستم يکي از برترين تيم هاي فوتبال قاره سبز به حساب مي آمد، پس از چند سال وقفه دوباره خود را به جمع برترين هاي اروپا رسانده است.
والنسيا در سال 2000 و 2001 با استفاده از بازيکنان نامدار خود به 2 مقام نايب قهرماني اروپا رسيد، اما ترکيب حال حاضر آنها نشاني از يک تيم مدعي را ندارد.
شالکه آلمان در مرحله گروهي نتايج خوبي کسب کرد تا به عنوان سر گروه به جمع 16 تيم برتر بپيوندد.
شايد حضور علي کريمي در تيم شالکه آلمان تنها جذابيت اين بازي باشد.

** چهارشنبه 27 بهمن
آرسنال - بارسلونا
تيم جوان آرسنال که با هدايت آرسن ونگر فوتبالي زيبا و دوست داشتني را ارايه مي کند به طور يقين بدشانس ترين تيم در قرعه کشي بود.
آرسنالي ها فصل گذشته نيز در اين مرحله با بارسلونا روبرو شدند که با شکستي سنگين در مجموع 2 ديدار رفت و برگشت حذف شدند.
هر چند آرسن ونگر معتقد است از رويارويي با بارسلونا نمي ترسد، اما بسيار بعيد است که توپچي هاي لندن حريف بهترين تيم حال حاضر اروپا شوند.
آرسنال در ديدار رفت و در ورزشگاه امارات لندن ميزبان شاگردان گوارديولا خواهد بود و براي نگه داشتن شانس صعود خود بايد نتيجه خوبي کسب کند و گرنه همچون فصل گذشته کار سختي در نيوکمپ خواهد داشت.
نبرد فابرگاس و سمير نصري از آرسنال با ژاوي و اينيستا از بارسلونا جذاب ترين لحظات اين ديدار را رقم خواهد زد.
** آس رم - شاختار دونتسک
شايد تنها ديداري که براي علاقه مندان فوتبال داراي حساسيت چنداني نباشد پيکار رم و شاختار است.
رم در فوتبال ايتاليا شرايط مناسبي ندارد و با قبول چند شکست پياپي از جمع مدعيان خارج شده است.
از سوي ديگر شاختار تيم ناشناخته اي در ليگ قهرمانان است که مي تواند رمي ها را از گردونه جام کنار بزند.
فرانچسکو توتي کاپيتان نامدار رم آرزو دارد تا تيم خود را در مراحل پاياني ليگ قهرمانان ببيند که به نظر مي رسد در روزهاي فعلي اين امر بعيد باشد.
** سه شنبه سوم اسفند
کپنهاگن - چلسي
شگفتي ساز مرحله گروهي ليگ قهرمانان بدون ترديد تيم کپنهاگن دانمارک است که خود را به مرحله حذفي رساند.
دانمارکي ها پس از بارسلونا جواز حضور در مرحله حذفي را کسب کردند و تيم با انگيزه اي نشان مي دهند، اما براي رسيدن به جمع هشت تيم پاياني نامداران چلسي را پيش روي دارند.
هر چند چلسي در ليگ برتر انگلستان حال و روز خوشي ندارد و نتايج دور از انتظاري به دست مي آورد، اما شکست و حذف شدن در برابر کپنهاگن بسيار بعيد است.
کارلو آنجلوتي سرمربي ايتاليايي چلسي متخصص موفقيت در ليگ قهرمانان است و در صورت ناکامي در اين جام بايد منتظر برکناري از پست خود باشد.
** ليون - رئال مادريد
ليون نام تيمي است که بر تن هواداران و بازيکنان رئال مادريد لرزه مي اندازد، چرا که نماينده فرانسه به طور مداوم در طول چهار فصل اخير پر افتخارترين باشگاه اروپا را مغلوب کرده است.
کهکشاني ها فصل گذشته در اين مرحله به مصاف ليون رفته و با شکست دو بر يک از جام کنار رفتند.
خوزه مورينيو که يکي از موفقترين مربيان فوتبال اروپا به شمار مي رود براي قهرماني در اين مسابقات انگيزه فراواني دارد و براي رسيدن به اهداف خود بايد در اولين ديدار حذفي حريف سختي را شکست بدهد.
مادريدي ها که 9 عنوان قهرماني اروپا را در کارنامه دارند از سال 2001 تاکنون يعني 10 فصل پياپي در مرحله يک چهارم نهايي بازنده بوده اند.
اين مساله براي تيم متمول مادريدي ها بسيار سخت و دردناک است و ستارگان اين تيم با هدايت مورينيو در انديشه شکست اين طلسم هستند.
** چهارشنبه چهارم اسفند
مارسي - منچستريونايتد
""ديديه دشان"" با هدايت مناسب خود در طول 2 فصل اخير مارسي را به روزهاي اوج خود بازگردانده است و پس از به دست آوردن عنوان قهرماني فرانسه در فصل گذشته حالا اين تيم به فکر موفقيت در اروپاست.
اما مارسي براي تحقق روياهاي خود بايد شياطين سرخ به رهبري آلکس فرگوسن را از پيش روي بردارد.
منچستر يوناتيد که در ليگ برتر يکه تازي مي کند همواره در ليگ قهرمانان از مدعيان بوده است و اين امر در فصل جاري نيز صدق مي کند.
** اينتر ميلان - بايرن مونيخ
برگزار کنندگان ديدار نهايي فصل گذشته اين بار در مرحله يک چهارم نهايي به مصاف هم مي روند.
هر دو تيم برخلاف فصل گذشته از قهرماني در ليگ هاي داخلي خود فاصله گرفته اند و اميد خود را به موفقيت در اروپا بسته اند.
اينتر ميلان پس از جدايي خوزه مورينيو هنوز به شرايط خوبي نرسيده است و پس از گذشت چند هفته از ابتداي فصل جاري ""رافائل بيتس"" در اينتر جاي خود را به ""لئوناردو"" داد.
از سوي ديگر بايرن مونيخ که در فصل گذشته جام حذفي و ليگ آلمان را کسب کرد، امسال فاصله زيادي با تيم صدرنشين دورتموند گرفته است.
نبرد اينتر و بايرن مونيخ مي تواند حساسترين ديدار اين مرحله باشد، هر چند نبود خوزه مورينيو از جذابيت هاي اينتري ها کاسته است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 320]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن